Most olvastam a motor doki válaszát.
Hát lehet, hogy a következő olaj cserénél nem teszek bele Metabondot.
Nem szeretném növelni annak az esélyét, hogy pár év múlva fém lamellákat keljen cserélnem.
Az autómban viszont szuper a dolog.
Lehet, hogy teljes mértékben igazad van.
A Metabondot nyugodtan használom. Én most cseréltem olajat a Virgácsban először. Mivel most vettem. De az egyik Virágós ismerősöm, már évek óta használja.
A tapasztalatom a következő: A motor járása egy picit finomabb lett. a fogyasztásom pár tizeddel javult. Mivel kisebb súrlódással működik a motorom.
A kuplungom egyáltalán nem változott. Ugyan olyan nagyot csattan, és ugrik, amikor egyesbe teszem. És ugyan olyan nagyot kattan mikor kettesbe. És ha sebességben indítózok akkor ugyan olyan módon hajtaná előre, mint a metabond előtt.
Én is olvastam a Virgácsom használatijában, hogy nem ajánják a motorba az adalékot. Viszont a metabond, kizárólag a fém alkatrészekre hat. Csak fém felöletek súrlódását csökkenti. A parafa kuplung lamellákkal nem tud mit kezdeni.
Szia!sajnos én sem nagyon értem a leírást de mint ha azt írná nincs műszakija,és minden működik rajta.Ha van a környezetedben olyan személy aki tud beszélni németül akkor fel kell vele e-mailba venni a kapcsolatot kérni tőle telefon számot.Üdv Daffos
Ahogy blackiex mondta, nekem megvan mind a két tömítés itthon a fiókban, gyári vadonatújak sosem volt beépítve, én is kb. anyiért vettem amit írtál.
Amikor lecseréltem a gyári kiput Highway Hawk -ra akkor ezeket én megrendeltem, de aztán a HH kipuhoz nem kellett mert alapból passzentos így rajtam ragadtak.
Budapesten vagyok elérhető vagy feladom neked postán.
Dobj egy mélt és megegyezünk.
bikerworld -öt én nem komázom.
egyszer rendeltem valamit majd 4 hét után még semmi nem volt és semmit sem tudtak mondani, lemondtam. Azóta mindent magamnak intézek.
Ők sem csinálnak mást minthogy külföldről megrendelik és rárakják a hasznukat.
Láccik hogy a 87$ a tömítésért kevesebb mint a 23 ezer még a szállítással együtt sem lesz annyi. és 1-2 hét alatt itt van tutira.
Nem a henger és a könyék közé kell,hanem ahol bontható a leömlő és a dob,a lábtartó közelébe.Ez egy drotszövet.Szervizben van kb:10-12ezer Ft, és két hét. Kösszi.
Tiszteletem,igen melegiteni kell ugy gond nelkul le lehet huzni csapalydlehuzoval. aztan a hasznalt 30 ezer a bontokba mindet megkerdeztem.nem erdemes bontotat venni, en megent megtakoltam jovo nyarig birja, aztan veszek ujjat.tudom draga, de a sporolas miat mar szet kellet szedjem darabokba a blokkot...tudjatok.tiszteletem
Tűzkarika? Mármint kipufogó könyök tömítést keresel? Viccctor fórumtársunknak van egy pár elfekvőben.
Rendszeresen jár ide, látni fogja a hozzászólásod. Majd összehozzátok a boltot.
Szerbusztok.Nem szoktam irni,de rendszeressen olvasom az oldalt.Nagyon sok,jó tanácsot kaphatunk tőletek,hálás köszönet érte:blackiex-nek,és robágnak,és többieknek is. Amiért most irok:nekem is szükségem van segitségre.750-es /96-os virágo kipufogohoz keresek tűzkarikát. Vagy lehet-e valamivel helyetesiteni? SOS!Elöreis köszönöm. lacipapa.
Lori007 nem célszerszámmal húzta le, hanem körmös csapágylehúzóval. Annak ugrott le az egyik karja és törte ki az öntvényt. A gyárival, vagy azzal megegyezővel más a pálya, ott nincs mi elmozduljon a helyéről. Nem egy nagy kunszt elkészíttetni, egy esztergályos - ha van a közelben - párezerből megcsinálja.
Ne menjetek ölre ebben a kérdésben, egy megfelelő lehúzóval lejön az melegítés nélkül is. A melegítés javasolt, mert könnyebbé teszi a műveletet, de anélkül is megindul az lefelé.
Szia!
Én a generátor mágnesre gondoltam mert a mögött van a szabadon futó,( egyébként nekem kéne komplett egy jó occsó).
A szervízkönyv is azt mutatja ,hogy melegíteni kell,Lory007-nek is csak így sikerült levenni de elötte eltörte a blokkot ha olvastad a fórumon és így lett egycsomó plusszköltsége és munkája.
Szóval melegíteni kell azt!
Igen, az valami hőálló műgyantával átitatott, rostokból álló cucc. Ettől függetlenül jó anyag.
Lehet klingerit lapot kapni, 30 cm X 30 cm méretben valami 1500 Ft magasságában. Ha van hozzá türelmed és kézügyességed, magad is készíthetsz tömítést, a régi mintájára.
Csáó! Értem amit mondasz és igazad van! Azonban én nem siránkozom teljesen megvagyok elégedve ezzel a korral. De okéokéééé csak 20 vok. :D... De nekem 15-16 éves koromig csak egy PS2-öm volt :D Amivel napi 30 percet toltam kb. :D Nem volt telefonom csak a lakásé amit én totál nem használtam. Nem volt netünk se ,mert fater úgy volt ,hogy minek? Aztán a tanulás miatt lett bekötve. Speckó én jobban élveztem a "régi" életet most nem a komcsi időszakra gondolok, meg a locsolós bunyókra. Báááár lehet én vagyok a lüke és kicsit össze tévesztem a "Gyerekkoromat" Ezzel az írással vagy csak ebben találtam magamra.. Nekem volt vagy 30 haverom barátom mind a "térről" Fociztunk, cangáztunk, Csengőbetyárkodás, Tengo, Stbstb
De amúgy abban igazad van ,hogy ki kell használni a jelenlegi jó dolgokat és még ha rossznak is látszik abban is megvan a jó. Ezt totálisan támogatom.
Nah jólvan mind1 igazából szerintem túl dumáltuk és mindenki ért mindenkit! Ne itt dumáljunk erről. De mivel én kezdem ÉN BOCS. Széles utat!
Ez gyors volt, köszönet. Találtam a bikerworld-ön teljes készletet 23000-ért felsőt 18000-ért. de ha jól láttam a hengerfej tömítés mintha nem fém lenne. És náluk nincs gyűrű.
Mi az a szabadon futó? Mit csinál a motorunkban, és hol van?
Én annak idején a Trabantban és a Vartburgban ismertem a szabadon futót.
Hát lehet, hogy a következő olaj cserénél nem teszek bele Metabondot.
Nem szeretném növelni annak az esélyét, hogy pár év múlva fém lamellákat keljen cserélnem.
Az autómban viszont szuper a dolog.
A Metabondot nyugodtan használom. Én most cseréltem olajat a Virgácsban először. Mivel most vettem. De az egyik Virágós ismerősöm, már évek óta használja.
A tapasztalatom a következő: A motor járása egy picit finomabb lett. a fogyasztásom pár tizeddel javult. Mivel kisebb súrlódással működik a motorom.
A kuplungom egyáltalán nem változott. Ugyan olyan nagyot csattan, és ugrik, amikor egyesbe teszem. És ugyan olyan nagyot kattan mikor kettesbe. És ha sebességben indítózok akkor ugyan olyan módon hajtaná előre, mint a metabond előtt.
Én is olvastam a Virgácsom használatijában, hogy nem ajánják a motorba az adalékot. Viszont a metabond, kizárólag a fém alkatrészekre hat. Csak fém felöletek súrlódását csökkenti. A parafa kuplung lamellákkal nem tud mit kezdeni.
Ahogy blackiex mondta, nekem megvan mind a két tömítés itthon a fiókban, gyári vadonatújak sosem volt beépítve, én is kb. anyiért vettem amit írtál.
Amikor lecseréltem a gyári kiput Highway Hawk -ra akkor ezeket én megrendeltem, de aztán a HH kipuhoz nem kellett mert alapból passzentos így rajtam ragadtak.
Budapesten vagyok elérhető vagy feladom neked postán.
Dobj egy mélt és megegyezünk.
postaviktor@gmail.com
egyszer rendeltem valamit majd 4 hét után még semmi nem volt és semmit sem tudtak mondani, lemondtam. Azóta mindent magamnak intézek.
Ők sem csinálnak mást minthogy külföldről megrendelik és rárakják a hasznukat.
Láccik hogy a 87$ a tömítésért kevesebb mint a 23 ezer még a szállítással együtt sem lesz annyi. és 1-2 hét alatt itt van tutira.
360° Bemutatom a járgányom!
Rendszeresen jár ide, látni fogja a hozzászólásod. Majd összehozzátok a boltot.
Ő az.
Ne menjetek ölre ebben a kérdésben, egy megfelelő lehúzóval lejön az melegítés nélkül is. A melegítés javasolt, mert könnyebbé teszi a műveletet, de anélkül is megindul az lefelé.
Én a generátor mágnesre gondoltam mert a mögött van a szabadon futó,( egyébként nekem kéne komplett egy jó occsó).
A szervízkönyv is azt mutatja ,hogy melegíteni kell,Lory007-nek is csak így sikerült levenni de elötte eltörte a blokkot ha olvastad a fórumon és így lett egycsomó plusszköltsége és munkája.
Szóval melegíteni kell azt!
Lehet klingerit lapot kapni, 30 cm X 30 cm méretben valami 1500 Ft magasságában. Ha van hozzá türelmed és kézügyességed, magad is készíthetsz tömítést, a régi mintájára.
De amúgy abban igazad van ,hogy ki kell használni a jelenlegi jó dolgokat és még ha rossznak is látszik abban is megvan a jó. Ezt totálisan támogatom.
Nah jólvan mind1 igazából szerintem túl dumáltuk és mindenki ért mindenkit! Ne itt dumáljunk erről. De mivel én kezdem ÉN BOCS. Széles utat!
Tisztelt Brumeszkosz!
A lendkerék levételéhez nem kell melegíteni semmit.
Csak egy lendkerék lehúzó kell.
Üdv Kaczkó
Tel:06703525376
Skype: kaczko.istvan1
Üdv KAczkó
Csak siman evjarat nelkul egy 1994 Xv535 gyűrűkészlet boats.net -en, 77$ / garnitura + szallitas ami 20$ körül alakul.
Tömítés készletet gyorsan ebay -en néztem az 87$ plusz szállítás:
http://href.hu/x/fywj