Igen. Pontosan.
Tegnap is rövid gatyában és pólóban motoroztunk. S tökéletes volt.
Bárhová is megy az ember melege van. Főleg itthon. Egyedül csak és kizárólag motoron, menet közben van klassz idő.
Kellemesen körbe lengi a meleg szél az egész tested, s közben csak suhan a táj.
Mi most vagyunk szabadságon. Csak hát a nyaralásunkat félbe kellet szakítani, apósom halála és temetése miatt.
Egyébként a Fátrában lennénk, és túrázgatnánk.
No mármost van még egy pár napunk, s úgy döntöttünk, hogy a Kazincbarcikai találkozóra megyünk.
A Virágós találkozó meg majd csak össze jön egyszer.
Tudom javasolni Szécsény mellet a Robinzon szigeteket is. Nagyon olcsón lehet sátorozni, fürödni és pecázni. S ha motorozni támadna kedvünk, hát van mit megnézni a környéken. Pl Hollókő
No majd dumálunk még.
Mindenkinek kellemes hétvégét! Szerintem hőségben jobb motorozni, mint esőben. De ez csak az én véleményem. A párom most az esőre szavaz. Bár szerintem ha ép esne akkor meg a hőségre szavazna.
Abban igazad van, hogy 3-4 piros lámpánál, egymás után már én is morgok, de amit írtam az nagyjából tartható. Mint lejjebb írtam, nincs klíma a kocsimban, tehát egész jól vagyok edződve a meleghez :)
Szerintem nem lehet, gyalogosvédelem van. Esetleg más kivitelben. A Jaguárra sem tesznek már macskát, és a Rolls-Royce-okon is behúzható az angyalka, ha jól tudom.
Uraim.olyan lehet hogy egy 350 es gepbe annyira nincs nyomatek(kopot gyuru vagy dugatyu) hogy mar be se indul?a 350 es atv be nem tudok lelket lehelni. a viragot darabokra szedtem, osszeraktam ok.ebbe csak lancot csereltem es nem gyulna be semmi penzert.tiszteletem
- ma adtam el egy fejegységet, és ragaszkodtam a próbához... Ajtó becsuk, hangerő felteker, és két perc múlva a vevő kiszáll... ömlött róla a víz... (azért megvette)
- csóró gyerek vagyok, nincs klíma a kocsiban...
Melegben motorozás: gyöngyvászon/bőr bakancs, farmernadrág térdprotektorral, bőrcsekin a szellőzők kinyitva, és a km óra mutatója nem eshet 60- alá...
innentől nincs melegem...
a stagnáló 30-40-es tempó esetén szó szerint rosszul lettem egyszer Horvátországban... annak majdnem csúnya vége lett... még időben megálltunk észheztérni
Hacsak nem rövidgatyában és póloban tervezel motorozni, szerintem ilyen időben sehova.
36 fokban motorozni nekem legalábbis egy kín.
Csak jön a forró levegő bele a pofádba a sisak alá, tetőtől talpig bőrben, kesztyűben, csizmában.
Inkább az eső :)
Nem gyengébb. 50 cm3 mínusz, ellenben nagyobb a sűrítés. Meredekebb tőle a lóerőgörbe, ettől pedig kb. 3500 és 5000 közt jobban húz (papíron legalábbis). Igaz, 2000 alatt te nyersz szerintem, de mivel sosem versenyeztem 750-essel, passzolom. :D
Egy Ducati Monsterről van szó.
Van részletes service könyvem hozzá, szuper képekkel minden... átnyálaztam és egy rohadt szó nem esik a kuplung beállításáról az egészben, pedig a könyv igazán részletes darabokba szedi az egész kuplungot végig magyarázza mit hova....stb
Kérdés, hogy melyik bolti ár feléért ? elég nagy az intervallum akár 150$ különbség is lehet 2 beszerzési forrás között.
Pl. a Virago -khoz melyikhez mennyi ?
Alapvetően ugyanaz, mint a fék. A hidraulikus nyomóerőt viszont valahol át kell alakítani mechanikusra egy rudazattal/csigatengellyel/kilincsművel, úgyhogy biztosan.
sziasztok karburátor membránnal foglalkozom ha esetleg valakinek szüksége van membránra akkor szóljatok! csak új membránnal foglalkozom! és ami a legfontosabb hogy a bolti ár feléért adom!
06305668662
Feri
kicsit bővebben.:
új karburátor membránok eladóak! elég sok tipushoz!
több darab vásárlása esetén kedvezményt is tudok adni!
posta megoldható hétvégén is!
Vespa et4 régi/új
Aprilia Leonardo
Aprilia scarabeo
yamaha majesty
malaguti madison
yamaha virago
Piaggio liberty
Yamaha theos
Suzuki GN 125
Gilera Runner
kawasaki 250
suzuki bandit 400
Italjet Formula
STB
nem csak ezekhez a modellekhez!
az ár csak több darab vásárlása esetén alkuképes!
Virágó találkozónak helyszín javaslat.