Én valami szocimocis boltban vettem, 1400 Ft-ért.
A klasszikus Krauser csomagtartó rendszeren (vaterán 3-5 lepedő közt dobálják) van indexnek hely kiképezve, az is egy megoldás, két légy egy csapásra...
Hát, ha az indexeket ott akarod hagyni, ahol most vannak, akkor csak nagyon kicsi, kb. 10-15 literes táskát tudsz feltenni. Azok közül se lesz nagy a választék, ugyanis a táska hámja (amit át kell vetni az ülés alatt vagy fölött) behatárolja, hol lesz a táskád, és a kisebbek is annyira elöl lesznek, hogy a mögötted ülő nem fogja elérni a lábtartót.
Szóval így nagyon nagy mázli kell hozzá.
Ez egy apró trapéz alakú darab és már ez se menne fel a tiédre:
A lényeg az lenne ,hogy nem tudnátok mutatni nekem valami fasza táskákat! Meg a tartókonzollal kapcsolatban is kivi vok ,hogy akinek van az hová rögzíti meg stb...
Elmentem a bazismotorba vettem magamnak egy nagyon fasza kis tárcsa zárat! Közben szemezgettem a nyeregtáskákkal... Szinte mind nagy volt! vagy útban volt az index. Beraktam egy képet is szemléltetés képen ,hogy lássátok hol helyezkedik el az index meg stb...
1. Nem szeretném átrakni az indexet! (Volt olyan tatyó aminek ott volt lyuk.)
2. Tudom nincs a képen tartókonzol de azt mondták előbb táska legyen és ahoz kell venni vagy csináltatni.
3. 30 de max végső esetben 40ezer ennél többet nem nagyon akarok érte adni de ha tudtok mutatni olyat azt is megnézem.
Azok a fajták tetszettek amik így "döntöttek" voltak a rugóhoz képest. Arra is vevő vagyok ha van használt valakinek és eladná.
(Beraktam egy képet a mociról ott látszik hol van az index meg miegymás)
Áááááááá nem lopott, maximum csak leesett a kamionról(raklapostól).
Egyébként a webáruházak előnye hogy kikerülik a sok közvetítőt,(meg az ő haszonkulcsukat) és így tudják jóval olcsóbban adni mint a nagy, sok alkalmazottat foglalkoztató viszonteladók.
A Discowery-n megy egy sorozat /többek közt/ "Hogyan készült?" cimmel.
Nemrégiben a Schubert bukósisak gyártását mutatták be.
Ennél egyszerübb, olcsóbb sisakot csak Kinában lehet gyártani, mert a ferdeszemű a német fizetésének jó, ha a tizedét keresi.
A többszörös árat meg azért adjuk meg kobakért, hogy a német jól éljen.
holnap korán, kb 6-kor felmálházom az öszvért, oszt gyí. még amennyire lehet kihasználva a hajnali hűs levegőt. délnek veszem az irányt:10 óra körül már a vízben lubickolok. sátorral nem vesződöm, eső, szél nemigen várható, elég a hálózsák. szelidi tó árnyas kemping. én ott leszek a hétvégén.
szasztok
Ebben egyetértünk, de meglepően sokan nem tudják, mit kíván a motorjuk. Szinte minden héten jön valaki, aki felteszi az állandó kérdést, hogy milyen olajat kell bele tenni és mennyit. Ennek köszönhetően még mindig hallok/kapok olyan leveleket, hogy "most cseréltem olajat és csattog, zörög a motor, mi a baj?" Persze. Actevo. Veszik, mert Castrol. Pfff...
Szóval ha valaki felteszi a szokásos kérdést, és csak azt mondjuk neki, hogy 20W-50 ásványi motorkerékpár olaj (ami ugye megállja a helyét), simán a kezébe nyomják a boltban pl. az Actevo-t, vagy csak töredék információ marad meg benne és vesz szintetikust.
A Repsolt azért szoktuk többen ajánlani, mert kipróbált, bevált, jó olaj, jó áron.
Még teljesen nem vagyok benn biztos, kimatekozom a km-t és majd meglátom. De az olajbeöntő környékén van valami barna izé, ami mintha a karbiból folyt volna oda. Biztos hogy nem olaj, egy új olajhőmérő van benn.
Nehezet kérdezel, Viccctor tudna mesélni mi mindent körbejárt, mire meglett a baj.
A hiba nála a gáztolattyú kopottsága volt, a vákuum nem húzta fel rendesen, a tünetek alapján membránbajnak lehetett volna hinni, de mindkét membrán jó volt. Ennek ellenére a motor sokat evett, nem ment rendesen, stb.
Biztos, hogy túlfogyasztásod van?
A speedmoto webáruházban is olcsó, 1600 körül jön ki a Repsol. Onnan szoktam hozatni. A 4 lityis kanna 6300 Ft volt az utolsó rendelésemnél.
A MOL olajat a kapott információ miatt akartam kipróbálni. Cserélnem muszáj volt, méghozzá mielőbb, mert megint benzines lett az olajam: mint kiderült, az úszóm tök jó, de a tűszelepeim egyike nem zár megfelelően. Ez kéznél volt (helyi MOL kút, akciósan), leinformáltam, kipróbáltam, elégedett vagyok.
Ma tankoltam, és gyanús a motorom fogyasztása, szerintem többet eszik mint eddig. Pontosan nem tudom mennyit mert elszakadt a km óra spirálom és nem tudok pontos km-t. Nem vettem észre rajt semmi változást. Eddig 5.5 volt a fogyasztásom. Mitől ehet többet? Membrán ?
Olajkeresgélés közben találtam rá: http://olajcentrum.hu/.
Repsol: 1400-1500 Ft. Nekem még annyiból is jó hogy közel van(Győr), és át tudom venni személyesen, de a posta sem drága.
A Repsol az 2000-2200 huf/ liter az Elf hasonló, talán egy hangyányit olcsóbb... mindkettőt használtam... A Rpsol mellett döntöttem... nem istenítem, de az a jobb és kész
Nincs valakinek egy BT Multi-Interphone magyar nyelvű használati útmutatója?
Nagyon megköszönném, mert nem tudom összehangolni a készülékeket:(
1984-2006-ig.
Ára 700Ft/db
http://www.kepesmotor.hu/ajand...
http://www.vatera.hu/l
istings/...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
Én valami szocimocis boltban vettem, 1400 Ft-ért.
A klasszikus Krauser csomagtartó rendszeren (vaterán 3-5 lepedő közt dobálják) van indexnek hely kiképezve, az is egy megoldás, két légy egy csapásra...
Szóval így nagyon nagy mázli kell hozzá.
Ez egy apró trapéz alakú darab és már ez se menne fel a tiédre:
http://media.kickstatic.com/ki...
Mindenképp javaslom egy ilyen módosítás alkalmazását, onnantól fogva szinte bármelyik táska játszik...
www_1958/Virago%20Saddlebags/I..." title="http://i346.photobucket.com/albums/p411/www_1958/Virago%20Saddlebags/I..." target="_blank">http://i346.photobucket.com/al...
Elmentem a bazismotorba vettem magamnak egy nagyon fasza kis tárcsa zárat! Közben szemezgettem a nyeregtáskákkal... Szinte mind nagy volt! vagy útban volt az index. Beraktam egy képet is szemléltetés képen ,hogy lássátok hol helyezkedik el az index meg stb...
1. Nem szeretném átrakni az indexet! (Volt olyan tatyó aminek ott volt lyuk.)
2. Tudom nincs a képen tartókonzol de azt mondták előbb táska legyen és ahoz kell venni vagy csináltatni.
3. 30 de max végső esetben 40ezer ennél többet nem nagyon akarok érte adni de ha tudtok mutatni olyat azt is megnézem.
Azok a fajták tetszettek amik így "döntöttek" voltak a rugóhoz képest. Arra is vevő vagyok ha van használt valakinek és eladná.
(Beraktam egy képet a mociról ott látszik hol van az index meg miegymás)
Egyébként a webáruházak előnye hogy kikerülik a sok közvetítőt,(meg az ő haszonkulcsukat) és így tudják jóval olcsóbban adni mint a nagy, sok alkalmazottat foglalkoztató viszonteladók.
Nemrégiben a Schubert bukósisak gyártását mutatták be.
Ennél egyszerübb, olcsóbb sisakot csak Kinában lehet gyártani, mert a ferdeszemű a német fizetésének jó, ha a tizedét keresi.
A többszörös árat meg azért adjuk meg kobakért, hogy a német jól éljen.
Mennyinél kell tartalékra tenned ? Illetve nézd meg a gyertyákat, mindent elmondanak a keverék minőségéről.
szasztok
Szóval ha valaki felteszi a szokásos kérdést, és csak azt mondjuk neki, hogy 20W-50 ásványi motorkerékpár olaj (ami ugye megállja a helyét), simán a kezébe nyomják a boltban pl. az Actevo-t, vagy csak töredék információ marad meg benne és vesz szintetikust.
A Repsolt azért szoktuk többen ajánlani, mert kipróbált, bevált, jó olaj, jó áron.
A hiba nála a gáztolattyú kopottsága volt, a vákuum nem húzta fel rendesen, a tünetek alapján membránbajnak lehetett volna hinni, de mindkét membrán jó volt. Ennek ellenére a motor sokat evett, nem ment rendesen, stb.
Biztos, hogy túlfogyasztásod van?
A MOL olajat a kapott információ miatt akartam kipróbálni. Cserélnem muszáj volt, méghozzá mielőbb, mert megint benzines lett az olajam: mint kiderült, az úszóm tök jó, de a tűszelepeim egyike nem zár megfelelően. Ez kéznél volt (helyi MOL kút, akciósan), leinformáltam, kipróbáltam, elégedett vagyok.
Repsol: 1400-1500 Ft. Nekem még annyiból is jó hogy közel van(Győr), és át tudom venni személyesen, de a posta sem drága.
3 lityi én is megvagyok 6000 alatt
És nem drága...
De azt gyanítom hogy 130 -nál tartósan egy Schubert jobban vislkedne :)
Repsol nem olyan drága egyébként.