Hali,
Legtöbbször (de ha bizonytalankodó vagy ... a sofőr), úgy szoktam előzni, hogy kicsit megyek mögötte az ő sebességével, majd ha belátom előtte is a területet, nagy gázzal igyekszem minél gyorsabban megelőzni. Ilyenkor hangos a motor (szerintem kicsit "ijesztő" is), biztosan meghall, és nincs ideje "rámgyorsítani".
Tudom, hogy erőltetem a mocit, növelem a fogyasztásomat, megbontom a saját kényelmes pöfögésemet, de eddig úgy éreztem, megéri. Aztán a fene tudja. A másik, ami segíthet, hogy a két első pótlámpám városban biztosan be van mindig kapcsolva. A nagyrobogómon csak egy lámpa van elöl, de valamit arra is ki fogok találni, mert azzal sokkal gyakrabban érzem láthatatlannak magam. (pedig az is egy 50Le fölötti gép, igen jó kocsi kell ahhoz, hogy legyorsulják)
KI
lori007!
Gratulálok.
Ebből is látszik, milyen kishitű vagyok. Drukkoltam neked, de a dugótörésnél én már lemondtam Rólad.
Most kellemesen csalódtam, és ez melengeti az én szívemet is.
Ez a megjegyzés meg melengesse a Tiedet :)
Mégegyszer gratulálok.
KI
Hali,
80 körül már 3000-t forog, 120-nál már vagy 4500-at (lehet ám hogy kevesebb, ezt most fejből írom).
Egy kicsit mentem úgy városban, hogy kettesével váltogattam, úgy is teljesen jól motorozható, simán beáldoznám a 2. és 4.-et.
Egy "hetedik" tudhatna mondjuk 80-nál 2000-et, 120-nál 3000-et.
Nyomatékból bőven-bőven bírná.. Legfeljebb akkor előzéskor vissza kellene váltani...
KI
Ezzenel koszonetet szeretnek mondani ,blackiex,viccctor,brumeszkosz,littlerock es vegezetul de nem utolso sorban MIstvannak a segitsegert, reggel 9 tol este 9 re ossze allt a gep, 40 km mentem velle, semmi hibat nem eszleltem,koszonom mindenkinek a segitseget, es a biztatast,egy orok elmeny marad, de buszken allithatom hogy virago blokot szetmerek ezzentul szedni az utolso csavarig. tudom hogy nelkuletek nem sierult volta.beke
Uraim, azert irom le, legyen tanulsag. hal' Istennek nem lett bajom, de most is rosszul vagyok.
Jovok ma haza, be a varosba, 4 savos ut vezet be. jovok a belso savon, latom tukorbe, jon egy kocsi nagy gyorsan. felrehuzok kulso savra. mellem er, 2-3 kocsihosszal elobb megy, aztan lelassul. visszahuzok mogeje, mendegelunk 35-40el. gondoltam, na, hat ha mar ugy sietett, csak elmegy. nem megy, balllaggatunk 30al a belso savon. varom, hatha csak elenged, lehuz. nem enged, eszre se vesz. ok, lehuzok en, kulso savon el akarok menni. melle erek, nezem, hat szoke csaj. erre elkezd gyorsulni, nyomja a gazt, nem hagyja, hogy elmenjek mellette. elottunk ugy 300 meterrel az en savomon kamion parkol. ok, ekkor mar ugy 60al megyek, rendben, hozzahuzok, elhuzok s bemegyek a belso savra, meg mielott az en savom a kamion miatt elfogy. felhuzom ugy 80-90ig, elhagyom a csajt, keszulok behuzni a belso savra, s ekkor a szembejovo belso savrol egy barna (asszem opel corsa) semmi jelzes nelkul balra ter, azaz az en felemen at, be akar huzni a parkolo kamion moge. ugy 90el mentem, kulso savon kamion, elottem keresztbe a vadbarom, mogottem a csaj ugy 70-80al. hat, a ver meghult bennem. fekezni se mertem agressziven, de a hatso fekre eleg alaposan raleptem, s finoman az elsore is. szerencsemre a csaj is latta a vadbarmot, s fekezett, igy nem ment at rajtam, s sikerult a vadallat segge mogott fel meterrel elhuzni.
tanulsag: hiaba ketsavos az ut, s hiaba osszesen 3 jarmu mozog rajta s egy all, szerintem igy is az utolso percen Jezus Krisztus felult elol a tankra hozzam, s kivette a kezembol a akormanyt, s igy usztam meg.
a kurva eletbe nem megyek a kulso savon, ez utan, ha nem muszaly. ha valakinek nem tetszik a tempom, elozzon a kulson o engem.
nem kivanok senkinek hasonlo ijedtseget, legyen tanulsagos az esetem....
Sziasztok!
Tudja valaki,hogy az 535-nek mennyi az első ( mivel hátsó nincs) féktárcsa minimális vastagsága ?
A könyv szerint 4,5 mm. Az enyém már 4.3 de még faszáúl fog, most cseréltem fékpofákat.
Sziasztok,
Adok egy másodikat és egy negyediket egy hatodikért (vagy inkább egy hetedikért, ráfizetéssel).
:)
Nekem nagyon hiányzik egy hosszabb fokozat az 1100-ason...
KI
Főtengelyen van egy jelzés, azt állítsd egy vonalba a blokkon levő jelzéssel. Hogy az hol van, manual híján nem tudom, de ha figyelmesen megnézed, olyasmit kell keresni, mint a Virago-nál. A lendkeréken és a blokkon kell legyen valami. A dugattyú felső holtpontban szokott lenni általában az ilyen jelzés-egybeeséskor.
A szelepek zárva kell legyenek ebben a pozícióban. A vezérműtengely egyik bütyke se nyithat szelepet éppen. Nem ismerem az ATV vezérlésének a kialakítását, de ha olyan jellegű a mechanika, mint a Virago-n, akkor a bütykök lefelé néznek a henger felé.
Látatlanban nem egyszerű segíteni, próbálj meg a vezérműtengelynél is valami jelölést keresni. A Virago-n is van.
A dugo legfejul, eddig ok,aztan a szellepeket hogy allissam?az a resze nem vilagos,igen minden bizzonyal az a baj hogy ossze vissza van az egesz.kosz a segitseget
Hatalmas gratulációm :) lori007!
ma du négykor az Örsön tudok lenni, ha gondolod...
nagy gratula!
KI
Legtöbbször (de ha bizonytalankodó vagy ... a sofőr), úgy szoktam előzni, hogy kicsit megyek mögötte az ő sebességével, majd ha belátom előtte is a területet, nagy gázzal igyekszem minél gyorsabban megelőzni. Ilyenkor hangos a motor (szerintem kicsit "ijesztő" is), biztosan meghall, és nincs ideje "rámgyorsítani".
Tudom, hogy erőltetem a mocit, növelem a fogyasztásomat, megbontom a saját kényelmes pöfögésemet, de eddig úgy éreztem, megéri. Aztán a fene tudja. A másik, ami segíthet, hogy a két első pótlámpám városban biztosan be van mindig kapcsolva. A nagyrobogómon csak egy lámpa van elöl, de valamit arra is ki fogok találni, mert azzal sokkal gyakrabban érzem láthatatlannak magam. (pedig az is egy 50Le fölötti gép, igen jó kocsi kell ahhoz, hogy legyorsulják)
KI
Gratulálok.
Ebből is látszik, milyen kishitű vagyok. Drukkoltam neked, de a dugótörésnél én már lemondtam Rólad.
Most kellemesen csalódtam, és ez melengeti az én szívemet is.
Ez a megjegyzés meg melengesse a Tiedet :)
Mégegyszer gratulálok.
KI
80 körül már 3000-t forog, 120-nál már vagy 4500-at (lehet ám hogy kevesebb, ezt most fejből írom).
Egy kicsit mentem úgy városban, hogy kettesével váltogattam, úgy is teljesen jól motorozható, simán beáldoznám a 2. és 4.-et.
Egy "hetedik" tudhatna mondjuk 80-nál 2000-et, 120-nál 3000-et.
Nyomatékból bőven-bőven bírná.. Legfeljebb akkor előzéskor vissza kellene váltani...
KI
Jovok ma haza, be a varosba, 4 savos ut vezet be. jovok a belso savon, latom tukorbe, jon egy kocsi nagy gyorsan. felrehuzok kulso savra. mellem er, 2-3 kocsihosszal elobb megy, aztan lelassul. visszahuzok mogeje, mendegelunk 35-40el. gondoltam, na, hat ha mar ugy sietett, csak elmegy. nem megy, balllaggatunk 30al a belso savon. varom, hatha csak elenged, lehuz. nem enged, eszre se vesz. ok, lehuzok en, kulso savon el akarok menni. melle erek, nezem, hat szoke csaj. erre elkezd gyorsulni, nyomja a gazt, nem hagyja, hogy elmenjek mellette. elottunk ugy 300 meterrel az en savomon kamion parkol. ok, ekkor mar ugy 60al megyek, rendben, hozzahuzok, elhuzok s bemegyek a belso savra, meg mielott az en savom a kamion miatt elfogy. felhuzom ugy 80-90ig, elhagyom a csajt, keszulok behuzni a belso savra, s ekkor a szembejovo belso savrol egy barna (asszem opel corsa) semmi jelzes nelkul balra ter, azaz az en felemen at, be akar huzni a parkolo kamion moge. ugy 90el mentem, kulso savon kamion, elottem keresztbe a vadbarom, mogottem a csaj ugy 70-80al. hat, a ver meghult bennem. fekezni se mertem agressziven, de a hatso fekre eleg alaposan raleptem, s finoman az elsore is. szerencsemre a csaj is latta a vadbarmot, s fekezett, igy nem ment at rajtam, s sikerult a vadallat segge mogott fel meterrel elhuzni.
tanulsag: hiaba ketsavos az ut, s hiaba osszesen 3 jarmu mozog rajta s egy all, szerintem igy is az utolso percen Jezus Krisztus felult elol a tankra hozzam, s kivette a kezembol a akormanyt, s igy usztam meg.
a kurva eletbe nem megyek a kulso savon, ez utan, ha nem muszaly. ha valakinek nem tetszik a tempom, elozzon a kulson o engem.
nem kivanok senkinek hasonlo ijedtseget, legyen tanulsagos az esetem....
tisztelettel
mistvan
Tudja valaki,hogy az 535-nek mennyi az első ( mivel hátsó nincs) féktárcsa minimális vastagsága ?
A könyv szerint 4,5 mm. Az enyém már 4.3 de még faszáúl fog, most cseréltem fékpofákat.
Adok egy másodikat és egy negyediket egy hatodikért (vagy inkább egy hetedikért, ráfizetéssel).
:)
Nekem nagyon hiányzik egy hosszabb fokozat az 1100-ason...
KI
A szelepek zárva kell legyenek ebben a pozícióban. A vezérműtengely egyik bütyke se nyithat szelepet éppen. Nem ismerem az ATV vezérlésének a kialakítását, de ha olyan jellegű a mechanika, mint a Virago-n, akkor a bütykök lefelé néznek a henger felé.
Látatlanban nem egyszerű segíteni, próbálj meg a vezérműtengelynél is valami jelölést keresni. A Virago-n is van.