Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk én azért visszamennék akitől vetted, hogy bocs bazzeg, de a motor 7 évvel idősebb, azért nem ugyanannyiért kapnál egy 91 -es és egy 84 -es virgácsot.

Klikk a linkre:
http://www.thevirago.co.uk/vir...

keress rá az oldalon arra hogy 55r.

japan and import only gold or brown , azaz japan és import mocik, arany vagy barna színben kizárólag. A tiéd milyen színű ?
Első nyílvántartásba vétel időpontja: 1997
Mit élt át az én kincsem addig? :) Amikor behozták, hogy nem tudtak az ilyen dolgokról? Csak mosolygok rajta
Ez egy nagyon jó kérdés :)
aaaaahhh :)
csak pislogok, nem értem...:)
Ha neked ilyen könnyen ment akkor miért 91 a gyártási év?
Na, akkor megvan a dolog.

5E5 Motor és 55R váz = 1984 -es Virgács.

Egyszerűen nem 91 -es motorod van, isten tudja honnan lettek a papírjai 91 -esek.
Szia viccctor!
Váz szám:55R-332133

UI:Létezik olyan, hogy Virago találkozó? Hol?Mikor?
előre is köszi
A fényképezőt ne forgasd el légyszi vagy forgasd vissza a kész fotot a feltöltés elött. Köszi.
Te figy, nem forgatnád be a képeket a kedvünkért ? :)
Köszi, akkor inkább elhalasztom azt a szénkefe cserét szezon végére, úgyis kuplunglamella stb cserét tervezek.

tormy
Tudsz elfogadható áron az általad leirtaknak megfelelő hátsó telót ?
Sziasztok Motorosok !

Fél órája nyomták neki a parkoló motoromat a falnak. Tud valaki eladó tankot 535 viragora ?
Igen azzon az oldalt kormos, csinaltam a masid dugorol 2 szogbol kepet a kupuf. oldalarol es a masik,
Nem véletlenűl a kupufogó szelep felöli oldala a a kormos a dugonak ,mert ott ugye több a korom?
DE,hogy mind a két hajtókar görbe ami 20 évig ment az szerintem nem igaz.
Szia!
Én az 535 -nek simán levettem az önindítóját három csavar fogta , meg egy kis olaj kifolyt. Ennek le kell venni a szabadonfutót is?
Lory007 -nek is így kezdődött, szabadon futóval!
Ertem,aszem a lustasagal nincs bajom, maskep nem lenne ennyi problemam.megneztem a masik dugot is azzon is a fele kormos es a masik fele fennyes....
Hát a hajtókaron nem is látsz semmit.A régi dugón viszont a kopásnyomok egyértelműek.Azt hogy megnézd annyit megér.Ne légy lusta!
10 évet dolgoztam a Hungaroszervizbe többek közt hengerfúrós is voltam.Rugósok!Hagyjátok a fenébe az egészet.Ezeken a motorokon egyszerű csak kifelé csillapító teleszkópok vannak.Egy pár jobb teló kell.Olyan amelyik összenyomásnál is csillapít.Ha lehet állítani az jó.Ha esetleg gázos, vagy levegővel vagy nitrogénnel fújható az mégjobb. A probléma ott kezdődik, hogy belemész akár egy lágy huppanóba a motor hátulja berugózik főleg két személlyel túl is lendül, a ebben az állapotban a következő kis gödör is olyat odaver hogy a párod azt hiszi hogy haragszol rá.Tehát az összenyomást kell csillapítani, atúllendülést meg teljesen megszüntetni.
A motor sebváltó felőli oldalán le kell venni a behúzó mágnes (bendix) mechanikáját és a szabadonfutót is, ami a blokkdekli alatt van...
Ez a rész a Haynes-féle könyvben a 338. oldaltól kezdődően jó képekkel le van írva.
Koszonom a tamogatast.nem egy konnyu dolog igy elsore.de tenleg nagyon sokkat tanultam hala az itteni segitsegnek.a sok hozzaerto es segitokesz ember nelkul mar eldobhattam volna a blokkot ugy ahogy van.minden tiszteletem
Igen en is lattom amire gondolsz a regi dugon.de magan a hajtokaron nem latok semmit szabad szemmel, amit a keppen ugy latszik a vallosagban nem gorbul sehova.20 evig hibatlanul ment,nem hiszem hogy kellene gorbitgessem a hajtokart,tettem fel keppet amin tallan jobban latszanak a dolgok,ez mar az uj dugoval rajta.koszonom a segitseget tiszteletem
Sziasztok!

Megpróbáltam leszedni az önindítómat (XV 1100), kb 2cm-t jött ki, már látszik a gumigyűrű, de ott megakad. Nem akartam erőltetni nehogy eltörjek valamit.
Le kéne jönnie így simán kifelé, vagy valamit nem jól értettem a könyvből?

tormy
Ketten mi is olyan 140 kg ok vagyunk. És 535-sünk van.
S a mi tapasztalatunk is az, hogy kisebb út egyenetlenségnél még jók, de nagyobb hupliknál már panaszkodik a párom, hogy ott hátul rajta jó nagyot üt.
Robin azt mondta, hogy érdemes kicserélni a hátsó telókat egy nagyobb nehezebb motoréra.
Le a kalappal előtted, hogy így neki ugrottál a felújításnak.
Én nem hiszem, hogy neki mertem volna kezdeni.
De neked sok sikert, és szerencsét kívánok, hogy sikerüljön, és hogy jól működjön a motorod. S reméljük találkozunk a következő Virágós találkozón. Ami remélem hamarosan lesz egy jó meleg hétvégén.
Ja és hálás is vagyok a sok műszaki leírásért, és a robbantott rajzokért, és a szétszedet motor fotókért.
Én is sokat tanulhattam belőle.
És azoknak is köszönöm, akik neked segítettek és feltették a rajzokat és a leírásokat.
Mi is Gratulálunk!
És sok sikert a motorozás megszerettetéséhez!
Tényleg elég ferdén áll, elvileg abba az irányba 100% -osan középen kéne lennie. És a dugón is látszik hogy az egyik oldala fekete míg a másik nem.

De ilyen mértékű ferdeség esetén ami még egy képen is látszik már rég darabokba kellett volna hogy hulljon az egész csapágy.