Ma reggelig abban voltam én is, hogy a "difi", pontosabban a hátsó szöghajtás a titok nyitja. Aztán nekiálltam keresgélni, és az öreg Dr. Piston honlapján meglett a válasz. Sajnos minden nagy-XV véghajtása egyforma, 11 fog a kúp, 32 fog a tányérkeréken.
Az eltérés a sebváltóban van. Blokkhúzás nélkül nem ússza meg az ember.
Egy kerülő út van, le kell cserélni a hátsó kereket. A kardánhajtású Yamaha Seca hátsó felnije passzol (18 collos).
Szerintem próbáld meg elfogadni ilyennek. :)
Tiszteletem.a szabadonfutonal csereltem a gorgoket kegyetlenul elvoltak kopva.amint kiderult a szerele nem ujjat tett belle amikor cserelte hannem bontotat,lehet hogy csak az volt a baja hogy mar azzok a golyok is kopatak voltak, kiderul a kovetkezo szezonra, ha nem akkor kell uj komplekt szabadonfuto, tiszteletem
Koszonom mindenkinek a gratulaciot(ez a ti erdemetek is) lehet viccctor megfog kovezni.tudom, hogy igaza volt de nem csereltem gyuruket, hengertalp pakolast meg henger fej pakolast csereltem,es egy bontot dugot,atpakoltam a gyuruket szeppen aztan osszeraktam a vasat.teljesitmeny ugyan az, fust nem valtozot, szoval nem tudom hogy fogyaszt e olajat, kiderul,hang az meg nem az igazi de nem rosszabb mint volt, a szellepeket kell meg belojem pontosabban.tiszteletem
Ötödikben kb. 50-nél forog 1500-at amivel kényelmesen elpöfögök, gyorsítani is tudok, persze óvatosan, 2000 nél is jobban húz mint 2500-nál utána 3000-nél jön meg igazán a nyomaték.
A nyomatéklyukon segíthetsz, kicsit állíts a karbin. Alapjárati keverékszabályozón dúsíts egy fél fordulatot. Ha jobb lesz, adj neki még 1/4 fordulatnyit és hagyd úgy. Ha viszont nem lesz jobb, akkor vissza alapállásba, és szegényíts fél fordulatnyit. Ha a szegényítés bevált, negyed fordulatot állíthatsz még pluszba, de ha motorféknél durrogást hallasz, akkor maradj a fél fordulatnál.
Azt nézd meg, hogy pont 100-nál mi a fordulat. Az 1100-es 3300 f/p-nél kéne 100-zal menjen.
Az én 700-asom forog 3000-et 80-nál, 100-nál 3800-at.
Lehet, hogy nem a gyári difi van a motoron!
Gratulálok a sikerhez,de én nem mernék így nekifogni azt tudom.
Minden elismerésem a tiéd és sok sok baleset és hiba mentes km -ert kívánok Neked. Élvezd a munkád gyümölcsét sokáig.
A szabadon futóval mi lett végül?
Én is szeretnék gratulálni! Ez is bizonyítja, hogy milyen egyszerű de nagyszerű szerkezetünk van! Na meg persze neked is elég jó érzéked van hozzá!
Végül is milyen gyűrűt tettél bele? Meghagytad az eredetieket? Motorhangban, teljesítményben érzel valami különbséget?
Jó motorozás!
Yamaha V-max: 33/9 áttétel
Yamaha XVZ: 33/10 áttétel
A V-max egy az egyben passzol, az XVZ-t nem vágom.