Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alternatív megoldásként felmerülnek az alábbi típusok...

Yamaha V-max: 33/9 áttétel
Yamaha XVZ: 33/10 áttétel

A V-max egy az egyben passzol, az XVZ-t nem vágom.
Ma reggelig abban voltam én is, hogy a "difi", pontosabban a hátsó szöghajtás a titok nyitja. Aztán nekiálltam keresgélni, és az öreg Dr. Piston honlapján meglett a válasz. Sajnos minden nagy-XV véghajtása egyforma, 11 fog a kúp, 32 fog a tányérkeréken.
Az eltérés a sebváltóban van. Blokkhúzás nélkül nem ússza meg az ember.
Egy kerülő út van, le kell cserélni a hátsó kereket. A kardánhajtású Yamaha Seca hátsó felnije passzol (18 collos).
Szerintem próbáld meg elfogadni ilyennek. :)
Na, reggel megnéztem:
5.ben: 60=2000, tehát 90=3000, 100=3333,120=4000, 150=5000
7.ben:) :80=2000,90=2250,100=2500, 120:3000 --tök jó lenne...

Difit(?) nem cserélnék, mert az 1.-t megtartanám így, ahogy van..
(Itt a difi alatt a kardán végén lévő áttételre gondolsz?)
KI
Tiszteletem.a szabadonfutonal csereltem a gorgoket kegyetlenul elvoltak kopva.amint kiderult a szerele nem ujjat tett belle amikor cserelte hannem bontotat,lehet hogy csak az volt a baja hogy mar azzok a golyok is kopatak voltak, kiderul a kovetkezo szezonra, ha nem akkor kell uj komplekt szabadonfuto, tiszteletem
Koszonom mindenkinek a gratulaciot(ez a ti erdemetek is) lehet viccctor megfog kovezni.tudom, hogy igaza volt de nem csereltem gyuruket, hengertalp pakolast meg henger fej pakolast csereltem,es egy bontot dugot,atpakoltam a gyuruket szeppen aztan osszeraktam a vasat.teljesitmeny ugyan az, fust nem valtozot, szoval nem tudom hogy fogyaszt e olajat, kiderul,hang az meg nem az igazi de nem rosszabb mint volt, a szellepeket kell meg belojem pontosabban.tiszteletem
Tuti h nem.De hátsó piros prizmád legyen! Én is most viszem majd...és persze nemrég szart be a rendszám világításom..és nem jövök rá h mi baja van...
Ötödikben kb. 50-nél forog 1500-at amivel kényelmesen elpöfögök, gyorsítani is tudok, persze óvatosan, 2000 nél is jobban húz mint 2500-nál utána 3000-nél jön meg igazán a nyomaték.

tormy
A nyomatéklyukon segíthetsz, kicsit állíts a karbin. Alapjárati keverékszabályozón dúsíts egy fél fordulatot. Ha jobb lesz, adj neki még 1/4 fordulatnyit és hagyd úgy. Ha viszont nem lesz jobb, akkor vissza alapállásba, és szegényíts fél fordulatnyit. Ha a szegényítés bevált, negyed fordulatot állíthatsz még pluszba, de ha motorféknél durrogást hallasz, akkor maradj a fél fordulatnál.
Szerintem pont ott kezd el húzni. A 700-as legalábbis 1500-ig alig-alig, 2000-ig éledezik, 2500-ig már dolgozna, de afelett beindul a gép.

Ha a tiéd 90-nél 3000-et forog, akkor stimmel a 3300RPM@100km/h adat. Az én 700-asom pontosan 3500-at forog 90-nél.
Nekem 90-nél forog 3000-et.
Kb. 2500-nál másnak is van egy nyomatéklyuk, vagy csak nálam?

tormy
Győrben a NKH-nál nem szóltak érte,kifejezetten motorosbarátnak tüntek!
Feri
Szeva Littlerock! Kicsit elhúzódott a dolgom :( Nem baj beírtam a számod! Ha jó neked ez a hét akkor még meg beszéljük!
Rossz helyre válaszoltam... Szóval a nagyvason van. Goldfren márka a nyerő.
Dolgozom, részemről kizárt.
Nagyvas-on, Goldfren.
Azt nézd meg, hogy pont 100-nál mi a fordulat. Az 1100-es 3300 f/p-nél kéne 100-zal menjen.
Az én 700-asom forog 3000-et 80-nál, 100-nál 3800-at.
Lehet, hogy nem a gyári difi van a motoron!
"Műszaki vizsgán az oldaltáskába beleköthetnek?"


határozottan nem....

az enyém is azokkal vizsgázott, már kétszer is... no para!
Műszaki vizsgán az oldaltáskába beleköthetnek?
Még lehet fürödni is!
Emberek!
A hétvégén 50 celzius lesz ,,, mi lesz Dunapatajjal , most minden ok
egy szezonzáró virago találkozóhoz.
Gratulálok a sikerhez,de én nem mernék így nekifogni azt tudom.
Minden elismerésem a tiéd és sok sok baleset és hiba mentes km -ert kívánok Neked. Élvezd a munkád gyümölcsét sokáig.
A szabadon futóval mi lett végül?
Hol van ennyiért?
Gratulálok hozzá ügyes vagy további szép napot daffos
Én is szeretnék gratulálni! Ez is bizonyítja, hogy milyen egyszerű de nagyszerű szerkezetünk van! Na meg persze neked is elég jó érzéked van hozzá!
Végül is milyen gyűrűt tettél bele? Meghagytad az eredetieket? Motorhangban, teljesítményben érzel valami különbséget?
Jó motorozás!
ok, várok, figyelek :)
számom +36303511359