Szerintem ez nem jelenti azt hogy ferdén jár a dugattyú a hengerben.
Amikor én szétkaptam az enyémet, nekem is voltak hasonló karcok mind a két dugattyún (bár mondjuk körben egyenletesen ez tény). Egy dugattyú minimálisan libeg a hengerben hiszen a gyűrűk fekszenek fel a hengerfalon nem a fugattyú. Apám szakavatott szeme egy pillanatig sem következtetett ilyesmire hogy ferdén járna a dugattyú, ső kifejezetten kiemelete hogy a kompresszió gyűrű fölötti oldalt levő kormot le ne szedjem, mert jótékonyan tömít.
Mi a frásztól görbülne így el mind a két hajtókar hacsak nem verte pofán egy szelep mondjuk aminek azért a dugó tetején is jelentős nyoma volna ?
Tudván hogy itt alacsony fordulatokról beszélünk és tudván hogy a virgácsoknál hála az égnek nem spórolták ki az anyagot tehát jó minőségű az egész.
Illetve még annyit hogy ha ferdén járna akkor a gyűrűk olyan szinten félre lennének kopva ami szemmel is látható volna, ilyenről nem hallotunk említést.
Téma utoljára.Nem az a baj hogy kormos a dugattyú felső része,hiszen mint írtam itt tizedekkel kisebb mint a névleges méret.A baj ott van ahol nem kormos.A 9624-es lap 2.képén jól látszanak a behúzások, ami azért van mert a dugó ferdén járt a hengerbe/ferdén kopott/
Még valami blackiex !
Nem vagyok képben a nagyobb virgácsokat illetően. Ugyanis ha már cserés lesz a tankom, mert nem szeretnék foltozottal járni lehet hogy feltennék egy 700 vagy 750 netán egy 1100-es tankot. De nem tudom hogy ráférne e az enyémre a hülye széles légszűrőház miatt.
Miután beigértem hogy kihívom a zsarukat, igen. Most jöttem a biztosítótól, de az ottani ügyintézést látva, úgyérzem még sokáig horpadt tankkal fogok járni.
Lóri! Csinálj képeket a régi dugattyúdról úgy, hogy lássuk, biztosan a kipufogó szelep oldala kormos-e. Ha igen, akkor feltehetőleg csak a kép csapott be - engem legalábbis biztosan.
Igen. Az önindító tengelyénak a végén ül a szabadonfutó, egy kis stampedli nagyságú fémhenger egy fogaskerékkel a hátán, az önindító tengelyére egy Seeger-gyűrűvel van rögzítve. A szabadonfutó ugyebár nem fér át a tengely furatán...
Nevetségesen kicsi az 535-öséhez képest és ebből (is) adódik az utódmodellek problémája. A 650-es Drag Star egy felfúr 535-ös blokk kicsit más csomagolásban, ezért a megnövekedett igénybevétel miatt több vele a motorikus gond. Az 1100-es Drag Star motorja egy XV1100 blokk átöltöztetve, annak pedig a szabadonfutója döglik ki hamar, mert a helyspórolás végett még kisebbet kapott, mint a jól sikerült elődje.
Egész más a 750/1100-es blokk, totál más megoldások vannak benne helyenként, mint az 535-ösben, ezért ne lepődj meg ilyeneken. A szabadonfutó a 86 előtti nagy XV-kről például teljesen hiányzott. Az újabbakon már van.
Magyar eredetvizsga adatbázis. Sokszor emlegettem már a balfácánokat, az orrukig nem látnak. A forgalminak SOHA SEMMIT nem szabad elhinni, ha a motorod valós kora, származási országa, stb. érdekel.
Ezer bocsánat, hogy beleugatok, de...
A lista forgalmazási dátumot ír, azaz 1 évvel korábbi a motor, mint a listán szereplő adat: 85-ös lesz az a vas, gyerekek.
Egy fotó jól esne róla (pláne a bal feléről), mert abból be tudom határolni, hogy hanyadik generációs.
Ha nyitott a csó, meg kell emelni a tűt. Van az úgy, hogy a keverékszabályozó már kevés.
Ha nem állítható a tűd, akkor egy kis alátétet kell a gallérja alá tenni, ami kicsit feljebb emeli. Pontos méretet nem tudok mondani, ami az átmérőjét illeti, de a dologhoz úgyis szét kell szedni, akkor meg nyilvánvaló lesz.
Egyébként szép kis hangja lehet. Mondjuk a teljesen nyitott cső nem túl egészséges a motornak. Totál nyitott cső már újrafúvókázást igényelne egy DynoJet kittel.
Csak meg kéne nézni akkor azt a benzinszintet.
Nem nagy szám, kis átlátszó gumicső az úszóház leeresztőjére dugva, felhajtod az úszóház mellé a másik végét U alakban, kinyitod a leeresztő csavart és szépen kívül látni fogod a csövecskében a benzin szintjét.
Járó motor mellett kell csinálni hogy beálljon a rendes szint az úszóházban, óvatosan nehogy lecsússzon a cső aztán telefröcskölöd a meleg blokkot benyával.
Igen, nyitott csövek (2 sportster pipe from Milwaukee). Csak motorféknél durrog, viszont akkor nagyon és sokszor. Hiába csavargatom nem érzem a holtpontokat és a hátsó hengernél a csavarnál szivárog kicsit a benzin. Kiszedtem teljesen, gumigyűrű ép, csavarnál, rugónál minden OK. So I don't know what's the problem
Jól emlékszem hogy azt mondtad hogy nyitott csöveid vannak ?
A Te karbidon nincsen még az úgynevezett Coasting Enrichener rendszer ami motorfék üzemben dúsítja a keveréket, hogy ne szegényedjen el. Tehát ezzel nem lehet baj mert nincs :D
Mikor durrog ? Csak motorféknél ?
Alapvetően az alapjrátod stabil ? Esetleg arra gondonék még (ha a benzinszintek jók) hogy az egyik henger aapjárati rendszere valahol el van tömődve és hiába nyitod a csavart nem jön a nafta.
bizony:) A karbi szinkron nagyon jól sikerült (hála nektek). A visszadurrogással még küszködök, remélem nem membrán gond, de a hátsó henger még mindig rosszalkodik hiába az alapjárati keverékszabályozó csavargatás. Egyszerűen nem találom az elszegényedés és a túldúsulás holtpontjait, folyton lefullad. Az első hengernél viszont simán ment szerinted a benzinszint a gáz?
Mindenki csodálkozik rajta mert itthon senki nem látott még 750-t ilyen színben. 4 éve van nálam, akitől vettem az szerintem sügér az ilyen dolgokhoz, ő is csak a forgalmit látta és csak beszámította 1 sportster-be. Ráadásul zúzott volt mindkét oldalára, én élesztettem újra. Soha nem lett volna ilyen motorom ha normál Virago árban jutok hozzá.
Amikor én szétkaptam az enyémet, nekem is voltak hasonló karcok mind a két dugattyún (bár mondjuk körben egyenletesen ez tény). Egy dugattyú minimálisan libeg a hengerben hiszen a gyűrűk fekszenek fel a hengerfalon nem a fugattyú. Apám szakavatott szeme egy pillanatig sem következtetett ilyesmire hogy ferdén járna a dugattyú, ső kifejezetten kiemelete hogy a kompresszió gyűrű fölötti oldalt levő kormot le ne szedjem, mert jótékonyan tömít.
Mi a frásztól görbülne így el mind a két hajtókar hacsak nem verte pofán egy szelep mondjuk aminek azért a dugó tetején is jelentős nyoma volna ?
Tudván hogy itt alacsony fordulatokról beszélünk és tudván hogy a virgácsoknál hála az égnek nem spórolták ki az anyagot tehát jó minőségű az egész.
Illetve még annyit hogy ha ferdén járna akkor a gyűrűk olyan szinten félre lennének kopva ami szemmel is látható volna, ilyenről nem hallotunk említést.