Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem ez nem jelenti azt hogy ferdén jár a dugattyú a hengerben.
Amikor én szétkaptam az enyémet, nekem is voltak hasonló karcok mind a két dugattyún (bár mondjuk körben egyenletesen ez tény). Egy dugattyú minimálisan libeg a hengerben hiszen a gyűrűk fekszenek fel a hengerfalon nem a fugattyú. Apám szakavatott szeme egy pillanatig sem következtetett ilyesmire hogy ferdén járna a dugattyú, ső kifejezetten kiemelete hogy a kompresszió gyűrű fölötti oldalt levő kormot le ne szedjem, mert jótékonyan tömít.

Mi a frásztól görbülne így el mind a két hajtókar hacsak nem verte pofán egy szelep mondjuk aminek azért a dugó tetején is jelentős nyoma volna ?
Tudván hogy itt alacsony fordulatokról beszélünk és tudván hogy a virgácsoknál hála az égnek nem spórolták ki az anyagot tehát jó minőségű az egész.
Illetve még annyit hogy ha ferdén járna akkor a gyűrűk olyan szinten félre lennének kopva ami szemmel is látható volna, ilyenről nem hallotunk említést.
Köszi a választ.
Akkor nincs más, ha lesz rá keret akkor szert kell tenni egy jobb minőségű telóra.
Tudtam, hogy azon másképp kell, de olyan képem nem volt :D
Igaz, nem tettem hozzá, kösz a javítást.
Téma utoljára.Nem az a baj hogy kormos a dugattyú felső része,hiszen mint írtam itt tizedekkel kisebb mint a névleges méret.A baj ott van ahol nem kormos.A 9624-es lap 2.képén jól látszanak a behúzások, ami azért van mert a dugó ferdén járt a hengerbe/ferdén kopott/
Még valami blackiex !
Nem vagyok képben a nagyobb virgácsokat illetően. Ugyanis ha már cserés lesz a tankom, mert nem szeretnék foltozottal járni lehet hogy feltennék egy 700 vagy 750 netán egy 1100-es tankot. De nem tudom hogy ráférne e az enyémre a hülye széles légszűrőház miatt.
Miután beigértem hogy kihívom a zsarukat, igen. Most jöttem a biztosítótól, de az ottani ügyintézést látva, úgyérzem még sokáig horpadt tankkal fogok járni.
Lóri! Csinálj képeket a régi dugattyúdról úgy, hogy lássuk, biztosan a kipufogó szelep oldala kormos-e. Ha igen, akkor feltehetőleg csak a kép csapott be - engem legalábbis biztosan.
Kaczkó Pistit keresd meg, neki tuti van....
Betétlapot vagy KP-t legalább adott a barom...?
Igen. Az önindító tengelyénak a végén ül a szabadonfutó, egy kis stampedli nagyságú fémhenger egy fogaskerékkel a hátán, az önindító tengelyére egy Seeger-gyűrűvel van rögzítve. A szabadonfutó ugyebár nem fér át a tengely furatán...

Nevetségesen kicsi az 535-öséhez képest és ebből (is) adódik az utódmodellek problémája. A 650-es Drag Star egy felfúr 535-ös blokk kicsit más csomagolásban, ezért a megnövekedett igénybevétel miatt több vele a motorikus gond. Az 1100-es Drag Star motorja egy XV1100 blokk átöltöztetve, annak pedig a szabadonfutója döglik ki hamar, mert a helyspórolás végett még kisebbet kapott, mint a jól sikerült elődje.

Egész más a 750/1100-es blokk, totál más megoldások vannak benne helyenként, mint az 535-ösben, ezért ne lepődj meg ilyeneken. A szabadonfutó a 86 előtti nagy XV-kről például teljesen hiányzott. Az újabbakon már van.
Igazad van, olaj leeresztés esélyes, hogy kellene hozzá....
Magyar eredetvizsga adatbázis. Sokszor emlegettem már a balfácánokat, az orrukig nem látnak. A forgalminak SOHA SEMMIT nem szabad elhinni, ha a motorod valós kora, származási országa, stb. érdekel.
Ezer bocsánat, hogy beleugatok, de...
A lista forgalmazási dátumot ír, azaz 1 évvel korábbi a motor, mint a listán szereplő adat: 85-ös lesz az a vas, gyerekek.
Egy fotó jól esne róla (pláne a bal feléről), mert abból be tudom határolni, hogy hanyadik generációs.
Ha nyitott a csó, meg kell emelni a tűt. Van az úgy, hogy a keverékszabályozó már kevés.

Ha nem állítható a tűd, akkor egy kis alátétet kell a gallérja alá tenni, ami kicsit feljebb emeli. Pontos méretet nem tudok mondani, ami az átmérőjét illeti, de a dologhoz úgyis szét kell szedni, akkor meg nyilvánvaló lesz.
A Mikunin, barátom. Ott igen. :)
A Hitachin nem ott kell...
Úgy látom felvillanyozott hogy nem 20 hanem 27 éves a motorod :D
Holnap 1 bombázót csinálok az én kis 27 évesemből :)
Itt egy kép ahogy én épp a benzinszintet mérem :)

http://kepfeltoltes.hu/110721/Jobb_1_Small_www.kepfeltoltes.hu_.j
pg
Egyébként szép kis hangja lehet. Mondjuk a teljesen nyitott cső nem túl egészséges a motornak. Totál nyitott cső már újrafúvókázást igényelne egy DynoJet kittel.

Nem kékülnek a kipufogó leömlőid ?
Csak meg kéne nézni akkor azt a benzinszintet.
Nem nagy szám, kis átlátszó gumicső az úszóház leeresztőjére dugva, felhajtod az úszóház mellé a másik végét U alakban, kinyitod a leeresztő csavart és szépen kívül látni fogod a csövecskében a benzin szintjét.
Járó motor mellett kell csinálni hogy beálljon a rendes szint az úszóházban, óvatosan nehogy lecsússzon a cső aztán telefröcskölöd a meleg blokkot benyával.
Igen, nyitott csövek (2 sportster pipe from Milwaukee). Csak motorféknél durrog, viszont akkor nagyon és sokszor. Hiába csavargatom nem érzem a holtpontokat és a hátsó hengernél a csavarnál szivárog kicsit a benzin. Kiszedtem teljesen, gumigyűrű ép, csavarnál, rugónál minden OK. So I don't know what's the problem
Jól emlékszem hogy azt mondtad hogy nyitott csöveid vannak ?

A Te karbidon nincsen még az úgynevezett Coasting Enrichener rendszer ami motorfék üzemben dúsítja a keveréket, hogy ne szegényedjen el. Tehát ezzel nem lehet baj mert nincs :D

Mikor durrog ? Csak motorféknél ?
Alapvetően az alapjrátod stabil ? Esetleg arra gondonék még (ha a benzinszintek jók) hogy az egyik henger aapjárati rendszere valahol el van tömődve és hiába nyitod a csavart nem jön a nafta.
Hát, meg kellene mérni a kis gumicsöves módszerrel és rögtön okosabbak leszünk.
bizony:) A karbi szinkron nagyon jól sikerült (hála nektek). A visszadurrogással még küszködök, remélem nem membrán gond, de a hátsó henger még mindig rosszalkodik hiába az alap­já­rati keve­rék­sza­bá­lyozó csavargatás. Egyszerűen nem találom az elszegényedés és a túldúsulás holtpontjait, folyton lefullad. Az első hengernél viszont simán ment szerinted a benzinszint a gáz?
:)
Így legalább tiszta miért van Hitachi Karbid :)
japan and import only gold or brown :)

Mindenki csodálkozik rajta mert itthon senki nem látott még 750-t ilyen színben. 4 éve van nálam, akitől vettem az szerintem sügér az ilyen dolgokhoz, ő is csak a forgalmit látta és csak beszámította 1 sportster-be. Ráadásul zúzott volt mindkét oldalára, én élesztettem újra. Soha nem lett volna ilyen motorom ha normál Virago árban jutok hozzá.