a képek kicsit elmosódottak, és lehet, hogy fogyasztott némi olajat a donor.
- meg kellene mérni a főbb méreteit a dugónak, mert nem tudni mennyire deformálódott. Szorulás nyomot, illetve kenési elégtelenségre utaló nyomot azt nem látok ...
Sziasztok van egy 535-ös kipufogó rendszerem esetleg ha érdekel valakit az írjon rám a kelecz.richi@freemail.hu-ra vagy hívjon a 06-30-925-0960-as számon
Sziasztok.ra talaltam egy dugatyura....sasoljatok meg,atszamitva 3200 forintba kerul.mar a kezembe van,de meg nem dontottem el hogy megveszem e...egy bontott blokbol van,tiszteletem sziasztok
Jó, dde ha nem akarom megerőszakolni a feleségemet, hanem azt szeretném, hogy spontán legyen... akkor muszáj elvinnem, ergo muszáj a rugókat rendbe hozni:)
Szó sincs róla ,hogy bántásként veszem inkább köszi ,hogy valaki elmondta ,hogy van már egy ilyen klub. Mivel most "kezdtem" szeretnék beilleszkedni természetesen ha lehetséges. Én nem tudtam semmiről sem ,hogy már van weblap külön meg minden cucc. Ez esetben amiket írtam végül is már minden megvan, csak ahogy te is mondtad meló család. Hát én is melózok de családom még nincsen! Mindent megtudok érteni és köszönöm ,hogy "kioktattál" Semmit sem vettem rossz néven!
Legegyszerűbb mindkettőt elfogadni úgy ahogy van. Arról nem is beszélve hogy az asszonyban elég körülményes rugót cserélni !
Viccet félretéve, sok viragos teszten is állandó téma a hátsó rugózás gyengesége. Én jórészt egyedül motorozok úgy meg hibátlan.
Nem is a köpés nagysága a kérdés, hanem az hogy alapból mekkora terhelésre van méretezve a virgács rugója. Én étkezés előtt 98 kg vagyok ha felül a feleségem ketten közel vagyunk a 180 hoz. (udvariasságból nem írom hogy Ő hány kiló.) Sajnos a viragonak jellegéből adódóan megvannak a maga korlátai. Vagy elfogadjuk így ahogy van, vagy valahogy megerőszakoljuk.
Szerintem az a jó ebben a fórumban, hogy 1 szál van, mintha egy szobában dumálnánk.
Valóban a legjobb fórummotort tette fel MIstvan a virago.ro oldalra, és az oldal felujitásáért totál riszpekt, de ugye ott topicok vannak valahogy szétesne a társalgás emiatt az az érzésem.
Az árak találgatásáról: nyilván nem légbőlkapott volt az ár, amit tippeltem, két hirdetést láttam (speciel nem nálad), egyik 80, másik 100 lepedő volt.
De mint olvashattad, Lori007 nem különösebben engedhet meg magának egy fele annyiba kerülő blokkot sem, bármennyire is az lenne a legjobb választás.
Szerintem nem olyan veszélyes ha lekapod és elviszed egy szakműhelybe, 5000-8000 Ft-ért szerintem szépen felújítanak bármilyen indítómotort és akkor az jó darabig jó lesz.
Tudom, hogy meg lehet otthon is csinálni, de ha magamból indulok ki ez számomra egy tapasztalatlan terület inkább bíznám szakemberre nem olyan drága mulatság.
A haverom az épített chopperén BMW valamelyik túra változatának teleszkópjait építette be, amit bontóból vett 15000ft ért. Egész jól bevált neki Én is gondolkodom hasonló megoldáson mert ha ketten megyünk gyakorlatilag teljesen összeül a hátsó teló. igaz nekem 535 virgácsom van. Azért a pakliban benne van hogy kifogsz egy nem teljesen oké telót, vagy netán megváltozik a motor stabilitása.
Jó a kérdés. Lehet kapni erősített rugóst amcsiból, de jó drága. 190 kilónál még nem kellene felütnie, pláne teljesen megfeszített állapotában.
Próbálj meg egy bontott, jó állapotút vadászni, vagy keress a közelben olyan szakit, aki meg tudja edzeni a rugót. Villányban pl. van egy ilyen szaki, de a Google-val biztos találsz a közeledben is.
Hát, a szervízesdi érdekes dolog. Úgy kezdődött, hogy nyár elején, vagy késő tavasszal elkezdett rezonálni a motor nagy terhelésnél. Eleinte csak akkor csinálta, ha pl. 5-ben kb. 50-nel tötyögve meghúztam a fülét, elkezdett húzni és ahogy pörgött fel, egyre jobban vibrált és zörgött a fordulatszámmal arányosan. Meghúztam az összes blokkrögzítő csavart, ellenőriztem a vezérműlánc feszítőket, stb. Kicsit mintha jobb lett volna.
Július elején mentem nyaralni asszonyostól, egyre jobban csinálta, de a vicces, hogy szakaszosan. Hazafelé már azon törtem a fejem, hogy hang alapján vezérműlánc, de célszerszám nélkül (lendkeréklehúzó, stb.) nem tudom kicserélni. Itt jött a képbe a Yakomoto.
Megnézték, meghallgatták, próbakör, stb. A mester úgy érezte, hogy a zaj a hajtásból jön, mert álló helyben nem csinálta (csak terhelés alatt, még finom gáznál se volt baj). Ott kellett hagynom. Szétszedték a szöghajtást, egy csapágy morgott. Azóta nem morog. Kicsit sokat kellett várni az alkatrészre, de most legalább nincs gondom a hajtásra.
Kábé ennyi.
- meg kellene mérni a főbb méreteit a dugónak, mert nem tudni mennyire deformálódott. Szorulás nyomot, illetve kenési elégtelenségre utaló nyomot azt nem látok ...
egy kis segítség a szemrevételezéshez: