Sikerult szetszednem teljesen.koszonettel tartozzom blackiex es mindenkinek aki segitett.Sajnos megent sikerult kart tennem.ezzenel a a dugatyuba.nem tudom elmondani ,hogy hogyan de letort a szellebol egy keves.szerintem ez igy elmegy de a szakibak elmondjak hogy is van ez...,aztan ezzeket a tomitoket szereztem be es csavarragasztott.,megfelelo a celnak?peace koszonom a segitseget
A sebességváltót kapcsold addig, amíg a 2. képen látható léptető szerezet át nem fér a bal öntvény lyukán. Kopogtasd körbe kalapáccsal, ahogy írtam és meg fog indulni.
Lecsupaszitottam mindent, kiveve a kardan, es ezzen a keppen bal also sarokban levo szerkezetett nem tudtam meg kiszedni.igy elmeletileg mar szetkellene vallnia?a masik oldalon mar semmi nincs de meg se akkar szet jonni
A könyv 79. oldalán a 194-es fotó mutat valami szerszámot. Nem tudom, nem ismerem az 535-öst.
Vedd ki, amit tudsz, lehetőleg semmi ne maradjon benne, ami nem muszáj és ami útban lehet a hegesztéshez. Ha a kardán szöghajtása benne marad, attól a hegesztő ember még odafér.
Hu bakker azert nem gondoltam hogy ilyen nehez a szetszedes....nah aztan meg az osszerakas... a kuplungot leszedtem konnyen.a gardan ahova kapcsolodik azt a fogaskereket nem tudom meglazitani.az forog szabadon nincs semmi fogasa nem tudom hogy vegyem le .kosz a segitseget
Mindent le kell szedned, ami akadályozza a szétbontást. Naná, hogy a kupplungot is le kell bontani, ha szét akarod húzni a közepét...
Mivel - a képek alapján - a generátor oldalon van a baj, le kell bontanod mindent. Le kell venned mindent, mindkét oldalon, aztán széthúznini a blokk közepét, majd a blokk sérült részéről le kell venned mindent, pl. váltótengely, fogaskerekek, stb.
shanjee!
Kicsi a világ. Szemben laknak a srácok akiké a BMW. Épp tegnap este beszéltem vele hogy jó volt a szerecsenyi találkozó. Sajnos nem tudtam elmenni, mert esküvőn voltam. Talán jövőre.
Koszonom hogy segitel.nah de akkor meg nem tiszta minden.a gardannal nem kell kiszedjem a fogaskereket?es a masik oldalt se kell leszedjem a kuplung kosarat meg ami van?kosz a vallaszt peace
Tegnap elmentem Szerecsenybe (Pápa-Győr közötti falu) motoros találkozóra. Voltunk vagy kétszázan motorosok, minden féle márka.
Volt 5 db. 250-es, 4-5 db 535-ös Virago, meg az újabbbak Dragstarok jó páran. Meg egyebek pl. HD-ék, Hondák, Suzukik, MZ-k stb...
Volt egy 1935-ös BMW tökéletes állapotban.
A motoros felvonulás egy kb. 28 kilóméteres kőr volt a környező falvakon keresztül, rendőri vezetéssel.
Lehetett enni-inni, vért adni, volt buli is amit én már nem vártam meg. A véradáson előttem egy szlovákiai "echte" magyar srác volt. Jót mosolyogtunk a neki is (mindenkinek) feltett kérdések egyikén; "az utóbbi 3 éven belül járt-e külföldön?".
Yeee! volt egy sejtésem, hogy nem csak úgy érdekel.
az elődöm, (H.J.) kb. korombeli úr, szerintem csak néhány hónapot birtokolta, aztán levizsgáztatta majd meghirdette. nem volt olcsó, de mai napig nem bántam meg. egyhamar biztos nem cserélem másikra.
ha te hajtottad, megköszönöm neked a gondos bánásmódot. remélem majd személyesen is lesz alkalmunk együtt dübörögni.
addig is minden jót.
linkeltem egy képet, a vas biztosan ismerős számodra . Gondolom most már beugrott miért érdeklődtem róla. Az én fenekem alatt is gurult egy ideig. Kérdéseim azért szóltak feléd, mert szeretem a nálam járt gépek utóéletét tudni.
Egyébként az eszmefuttatásod nagyon bejött, van némi költői hajlamod is. Bár nem ismerlek, de úgy gondolom egy igazi csavargó motoros lélek lehetsz! Apropó, hány km-t tettél meg vele 2 év alatt?
Tisztelt Marinkoo. örömömre szolgál, hogy felkeltette a figyelmedet az én kedvencem. mióta hozzájutottam (nem is olcsón: jónéhány százezer HUF-t perkáltam le érte... idestova majd' két éve... egy jelenlegi lakhelyemtől kb. 200 km-re lévő hajdúsági nagyvárosban történt az adásvétel...) azóta faragcsálom. persze ezzel a bukócsővel, helyzetjelzővel, és egyéb csingilingivel nem fog átmenni a vizsgán, tehát azokat ideiglenesen leszerelem, majd utána vissza. nekem az ETZ után hatalmas ugrás, és nagyon bírom.
egy magadfajta "fan" biztosan tudja, ez a kategória nem azzal virít az úton, hogy üveghangon cikázik, vagy felemeli az elsőkereket, itt már ilyenekre nincs szükség. elég, ha "csak motoros vagy" és egy ilyen röfög a segged alatt. erre rá ne merjél ülni strandpapucsban vagy rövidnadrágban, egy robogósnak elnézik, de egy Virago-snak nem! -én csak ennyire vagyok fan-... apropo. mit kérdztél? bocs egy kicsit elkalandoztam...
Már bőven hozzá lehet férni a töréshez.
Vedd ki, amit tudsz, lehetőleg semmi ne maradjon benne, ami nem muszáj és ami útban lehet a hegesztéshez. Ha a kardán szöghajtása benne marad, attól a hegesztő ember még odafér.
Mivel - a képek alapján - a generátor oldalon van a baj, le kell bontanod mindent. Le kell venned mindent, mindkét oldalon, aztán széthúznini a blokk közepét, majd a blokk sérült részéről le kell venned mindent, pl. váltótengely, fogaskerekek, stb.
Kicsi a világ. Szemben laknak a srácok akiké a BMW. Épp tegnap este beszéltem vele hogy jó volt a szerecsenyi találkozó. Sajnos nem tudtam elmenni, mert esküvőn voltam. Talán jövőre.
XV250-es virgácsomba szeretnék motorolajat cserélni és azt szeretném megtudni, hogy mennyit kell bele töltenem ?
Volt 5 db. 250-es, 4-5 db 535-ös Virago, meg az újabbbak Dragstarok jó páran. Meg egyebek pl. HD-ék, Hondák, Suzukik, MZ-k stb...
Volt egy 1935-ös BMW tökéletes állapotban.
A motoros felvonulás egy kb. 28 kilóméteres kőr volt a környező falvakon keresztül, rendőri vezetéssel.
Lehetett enni-inni, vért adni, volt buli is amit én már nem vártam meg. A véradáson előttem egy szlovákiai "echte" magyar srác volt. Jót mosolyogtunk a neki is (mindenkinek) feltett kérdések egyikén; "az utóbbi 3 éven belül járt-e külföldön?".
az elődöm, (H.J.) kb. korombeli úr, szerintem csak néhány hónapot birtokolta, aztán levizsgáztatta majd meghirdette. nem volt olcsó, de mai napig nem bántam meg. egyhamar biztos nem cserélem másikra.
ha te hajtottad, megköszönöm neked a gondos bánásmódot. remélem majd személyesen is lesz alkalmunk együtt dübörögni.
addig is minden jót.
Egyébként az eszmefuttatásod nagyon bejött, van némi költői hajlamod is. Bár nem ismerlek, de úgy gondolom egy igazi csavargó motoros lélek lehetsz! Apropó, hány km-t tettél meg vele 2 év alatt?
egy magadfajta "fan" biztosan tudja, ez a kategória nem azzal virít az úton, hogy üveghangon cikázik, vagy felemeli az elsőkereket, itt már ilyenekre nincs szükség. elég, ha "csak motoros vagy" és egy ilyen röfög a segged alatt. erre rá ne merjél ülni strandpapucsban vagy rövidnadrágban, egy robogósnak elnézik, de egy Virago-snak nem! -én csak ennyire vagyok fan-... apropo. mit kérdztél? bocs egy kicsit elkalandoztam...