dugót felső holtpontba (gyertyanyílás/ csavarhúzó) szelepeket összenyitásra, vagy váltásra állítani... ha jól vettem ki a szavaidból, nincs jelen a vezérlés...
Nem bírok belépni a Skype -ba... -.- Már emléxem miért töröltem le.. utálom...
Ha tudunk találkozni valamikor az Örs Vezér Téren nekem az jó!
Szerintem az olyan köztes távólság... Persze ha csak neked is jó.
Tiszteletem mindenkinek.A virago meg sajnos darabokba.nem volt idom foglalkozni velle.visszont becsuszot egy fontosabb, van vevom az atv re.ez most kihuzna a szarbol.a baj hogy vezermulancot kell cserelnem rajta,meg is van a lanc, nah csak a cserevel van a baj,egyvonalba allitottam a felso fogaskereket, a fotengely ekjevel es feltettem a lancot,semmifele keppen nem akkar gyulni v.mit rosszul csinaltam?es koszonet M.Istvanak.minden tiszteletem
Én a 13. és a stadionok között mozgok bár holnap kocsival megyek, de ha a héten jó idő lesz, akkor kimozdulok a vassal is... MSN nem játszik, ezer éve nem voltam fenn, de ha Skype-od van, akkor dobj egy elérhetőséget... vagy a gavay.gyorgy-re keress rá...
Húú az jó lenne! Legalább kicsit mociznék is valakivel! :D XVII (17Ker.) RákosLiget. Keresztúr egy köpés. Itt lakom! :) Nem voltam még nagy túrán még kezdő vagyok! ha van MSN címed vegyél fel de az Email is ugyan ez: kaszashoher@citromail.hu
most már Pesten vagyok, ha össze tudunk futni, akkor vetek rá egy pillantást, ha gondolod... általában délutánonként vagyok elérhető...
azt az olajat, meg dobd ki, a Repsol 15W-40 kell bele... nem baj ha sötét, de a fekete szín nem biztos, hogy szerencsés...
Figyelj... A típusleírásnál a GYÁRI KÖNYV adatai szerepelnek. Eredetileg vagy a pipa, vagy a gyertya tartalmazhat zavarszűrőt. A korábbi modellek (pl. 81-83 közti XV750SE) BP7ES gyertyával és zavarszűrős pipával jöttek ki a piacra. Feltehetőleg a te 400-asod zavarszűrő nélküli pipával került forgalomba, ha a könyv szerint zavarszűrős gyertya kell bele. Azonban a szervizelések során előfordulhat, hogy valaki nem pont olyan pipát tett rá, ami gyárilag volt. Ettől borul az egész. 20 éves motor, szinte biztos nem a gyári pipájával üzemel. A már említett cikkben le van írva töviről hegyire minden, amit erről tudni kell.
Köszönöm a segítséget! Hát próbálkozom. Igazából kisebb gurulásokra teljesen jó! Jön a hideg hamarosan... :( Majd akkor szét lesz kapva és fullosan felújítom! :) Nagy munka lesz de meghozza a gyümölcsét kövi nyárra :D
A gyertyából nem a legideálisabb, ami benne van. BP7ES (R-betű nélküli), Champion N79Y vagy Bosch W6DP az igazi.
A zavarszűrős gyertya időnként dilis tud lenni. Erről is van részletesebb cikk a Virago.ro-n gyújtászavarok és elhárításaik címmel, vagy valami efféle.
A színe mindegy, a jó olaj tisztít és lebegésben tartja a szennyeződést, kormot, stb, ettől hamar fekete lesz.
A baj az, hogy:
1. A Motul 5100 szintetikus
2. 10W-40 nem az igazi egy léghűtéses motorba.
A gyertyáról viszont tényleg tudni kellene, hogy kormos lesz-e vagy sem... Anélkül nehéz tippet adnom.
Hello a gyertyák azok tutkó jók. Szikra is jó meg a távolság is.
Az ,hogy megemlítetted az olajat hmmm Lehet benne valami. (MOTUL 5100 10w40) Ezt még az előző tulaj rakta bele! (20éves a gép) Most néztem meg és full fekete. Erre a pár napra még jó lesz de télen tuti cserélni kell.
Mielőtt szétszednéd próbáld meg behatárolni valaki hozzáértő segítségével a hibát mert vaktában tapogatózva kevés az esélyed.
Én is így tettem és sk megjavítottam ,de előtte a tapasztaltabbak megmondták 95%-ra a hiba okát.
A gyertyának milyen a színe? Bekormolja vagy be is köpi? További fontos kérdés a gyertya szikraköze. 0.7-0.8 mm kell legyen. Ha jó szikraközzel is kormolja, akkor a karbin kell picit állítani, amiről készült már leírás és megtalálható a Virago.ro oldalon részletesen.
A zörgéshez jó lenne tudni, milyen olaj van benne... Ha nem tudod, mert még az ex-tulaj cserélte, előfordulhat hogy nem pontosan neki való van benne, ami melegen felhígul. Mivel szezon vége van, lassan úgyis esedékes a csere (téli leállítás előtt célszerű). Ajánlott olajak a Repsol Moto Rider 4T 20W-50, Valvoline Durablend Motorcycle 4T 20W-50, esetleg Motul 3000 20W-50. A lényeges tulajdonság, hogy 20W-50 viszkozitású legyen, ásványi olaj, és lehetőleg ne legyen Castrol. Nekem is most esedékes a csere, én MOL Dynamic Moto GP 20W-50-et fogok beletenni, ugyanis megbízható forrásból pozitív dolgokat hallottam az eredetéről és a minőségéről (átcímkézett Valvoline). :)
eleg reg van a virago.ro oldalon az a szavazos dolog, hogy ki merre jar a szezonban, es kulonben is lassan vege a nyarnak. arra gondoltam, tehetnenk fel mas "velemenykutatasos" dolgot. varom az otleteket, pl. ki milyen gyertyakat hasznal, vagy milyen olajat vagy barmi ilyesmit. ha otelete van valakinek, kerem irjon.
Fater segítségét kértem ,mert még "kezdő vagyok" :D
Elment vele egy 20km-t ment autópályán 110-el meg lassabban is stbstb.. letesztelte a dolgot. Azt mondta ő nem érzett semmit a motorral kapcsolatban semmilyen hangot azt mondta finnyás vagyok! (Megkaptam) XD
Viszont az egyesben való elindulási gondok amit írtam ami viszont csak egy idő után kezdi el. Azt mondta nála is csinálta 1x-2x minimálisan de nem vészes.. Na az mitől lehet? Mert azért én mentem vele 100km körül egyhuzamban és utána azért erősen csinálja. 2-3másodperc is kell mire "elkapja"!
Ha tudunk találkozni valamikor az Örs Vezér Téren nekem az jó!
Szerintem az olyan köztes távólság... Persze ha csak neked is jó.
Skype: zzhoherzz88 (De elméletileg én is felvettelek...)
most már Pesten vagyok, ha össze tudunk futni, akkor vetek rá egy pillantást, ha gondolod... általában délutánonként vagyok elérhető...
azt az olajat, meg dobd ki, a Repsol 15W-40 kell bele... nem baj ha sötét, de a fekete szín nem biztos, hogy szerencsés...
Te merrefelé mozogsz?
A zavarszűrős gyertya időnként dilis tud lenni. Erről is van részletesebb cikk a Virago.ro-n gyújtászavarok és elhárításaik címmel, vagy valami efféle.
4,5 / 100km (10literes a tank abból a "res" 2l még.)
Pipa: Azt nem tudom. (Fekete, gumírozott, De szerintem az jó.)
Milyen gyertya és pipa van benne?
A baj az, hogy:
1. A Motul 5100 szintetikus
2. 10W-40 nem az igazi egy léghűtéses motorba.
A gyertyáról viszont tényleg tudni kellene, hogy kormos lesz-e vagy sem... Anélkül nehéz tippet adnom.
Az ,hogy megemlítetted az olajat hmmm Lehet benne valami. (MOTUL 5100 10w40) Ezt még az előző tulaj rakta bele! (20éves a gép) Most néztem meg és full fekete. Erre a pár napra még jó lesz de télen tuti cserélni kell.
Én is így tettem és sk megjavítottam ,de előtte a tapasztaltabbak megmondták 95%-ra a hiba okát.
A zörgéshez jó lenne tudni, milyen olaj van benne... Ha nem tudod, mert még az ex-tulaj cserélte, előfordulhat hogy nem pontosan neki való van benne, ami melegen felhígul. Mivel szezon vége van, lassan úgyis esedékes a csere (téli leállítás előtt célszerű). Ajánlott olajak a Repsol Moto Rider 4T 20W-50, Valvoline Durablend Motorcycle 4T 20W-50, esetleg Motul 3000 20W-50. A lényeges tulajdonság, hogy 20W-50 viszkozitású legyen, ásványi olaj, és lehetőleg ne legyen Castrol. Nekem is most esedékes a csere, én MOL Dynamic Moto GP 20W-50-et fogok beletenni, ugyanis megbízható forrásból pozitív dolgokat hallottam az eredetéről és a minőségéről (átcímkézett Valvoline). :)
eleg reg van a virago.ro oldalon az a szavazos dolog, hogy ki merre jar a szezonban, es kulonben is lassan vege a nyarnak. arra gondoltam, tehetnenk fel mas "velemenykutatasos" dolgot. varom az otleteket, pl. ki milyen gyertyakat hasznal, vagy milyen olajat vagy barmi ilyesmit. ha otelete van valakinek, kerem irjon.
udv
Fater segítségét kértem ,mert még "kezdő vagyok" :D
Elment vele egy 20km-t ment autópályán 110-el meg lassabban is stbstb.. letesztelte a dolgot. Azt mondta ő nem érzett semmit a motorral kapcsolatban semmilyen hangot azt mondta finnyás vagyok! (Megkaptam) XD
Viszont az egyesben való elindulási gondok amit írtam ami viszont csak egy idő után kezdi el. Azt mondta nála is csinálta 1x-2x minimálisan de nem vészes.. Na az mitől lehet? Mert azért én mentem vele 100km körül egyhuzamban és utána azért erősen csinálja. 2-3másodperc is kell mire "elkapja"!