20 évesen csopi ? :)
Elmondom mi lesz a baj, nehezen fogsz találni magadnak korodbeli csopisokat. Én 30 évesen kezdtem a motorozást (34 vagyok) és még nekem is ez gondot jelentett. A jellemző korosztály a csopiban (tisztelet a kivételnek mint magam is) a 40 fölöttiek.
Összes korombelinek naked vagy speed gépei vannak mint Honda Hornet, Duacti Monster...stb. Persze azota lettek nagyon jó csopis barátaim, de biza mind 40 fölött vannak :)
Mostanában kezdte a motorom, hogy egyszer csak nem indul be.(XV 1100, 97-es).
Indítózásnál csak kattan egyet és annyi.
Betolatom valakivel, leállítom, pöccre indul.
Teljesen kiszámíthatatlan hogy mikor csinálja.
Az akksim már nem egy mai darab kb 3év, de a 12V meg van benne, ha jár a motor 14V körül van, és ha nem szemétkedik akkor szépen indul.
Van valakinek ötlete hogy mi lehet a gond?
Az enyémen is balról van betéve, habár a szerelési könyv ellenkezőleg mutatja. (most vettem észre) Eddig nem láttam hátrányát, pedig egyszer már szedtem ki, és szereltem vissza a hátsó kereket.
Hello mindenkinek! (Üdv Viragosok!)
Budapest XVII-Ker. és környéki Chopperesek vegyenek fel.
MSNre: kaszashoher@citromail.hu
Paripám: Yamaha XV Virago 400ccm
Nem ismerek senkit és magányosan mocizni hááááát... :)
Sziasztok Motorosok !
lori007 ! Jó ideje olvasom a hozzászólásokat a motoroddal kapcsolatban. Minden tiszteletem a Tiéd, az elszántságodért, és legalább annyi tisztelet blackieixnek és vicctornak a segítő szándékért.
Tudom hogy jó tanáccsal van tele a padlás, de ha elfogadsz még egyet, kérlek kicsit állj le a szereléssel és gondold végig a lehetőségeket. Megfelelő szerszámozottság, szaktudás és rutin hiján érdemes ekkora melónak nekifutni ? Hidd el jót akarnak a fiuk mikor azt mondják nézz körűl a bontókban. A "bontospityu " pont most bont 535-ös viragot. Ne fuss bele egy sajátkezü felújításba aminek kétes a végeredménye ! Ha találsz egy használható blokkot ugyanannyi vagy kevesebb pénzből feleannyi fáradsággal lehet használható motorod. A fórumon keresztül legnagyobb jóakarattal sem fognak tudni helyetted megoldani egy motorfelújítást a fiuk. Persze a döntés a tiéd, és abszolút méltányolom egyfelől az igyekezetet, másfelől a segítő szándékot !
Viszont ha a dugót kicseréled és ugye akkor gyűrűket is veszel bele, azt nehogy megcsináld hogy csak az egyik dugó gyűrűjeit cseréled ki, mert abból aztán tényleg katasztrófa lenne. Vagy együtt vagy semmit.
sugomotornál probalkozz nekik ha jol tudom van bontott 535 -ös.
Szerintem megér egy kérdést.
Gyűrűk tekintetében, meg persze hogy csere ha új dugó. (Amúgy is kéne mint ahogy már írtuk)
A leírását részletesen megtalálod a manual-ban, és minden egyes pontját százszor rágd meg és duplán csekkeld.
Alapvetően a lényeg hogy a lánc alsó és felső fogaskerekein vannak jelölések amelyeknek pontosan az adott módon kell állniuk. Ha összeraktad mindenképpen kézzel forgasd át a főtengelyt hogy 100% hogy véletlenül nem szúrtad el és nem akadnak a szelepek össze a dugattyúkkal.
Egyenlore minden szeppen a helyere ment.nem gyenge.nem lett csiszolva csak ahol a garnitura megy le.nagyon csunnya de massziv.az nem fog ellengedni.a motor also resszenek osszerakasa,deknivel mindenel egyut jo 7 oremba kerult.meg maradtak a hengerek.engem is csak dugatyu agaszt,megrendeltem a pakolasokat.csak ma unnap volt itt nallunk es nem kaptam visszajezest hogy mennyi es mikor jon le.ha veszek egy bontott dugatyut azz mennyire lenne okos otlet?jah es gondolom akkor tuttira kell cserelni gyuruket? Nem szivesen alltam igy neki.de volt 2 vallasztasom vagy megcsinalom magam minnel olcsobban,vagy nezzem a mocit jovo nyarig, amig gyujtottem volna penzt alaktresz cserere stb....minden a szabadonfutobol indult ki.esszi a golyokat szezononkent egy uj meg nagyon sok.Koszonom a tamogatast mindenkinek beke
Ugy lesz.kosz a segitseget.osszeraktam magat a blokot.mar csak a kett henger van.mikor lejonnek a pakolasok osszedobom azt is.csak a vezermurol kellene nekem egy kis felvilagositas hogy milyen allasba,melyik hengernel tegyem fel a lancot stb...szelles utat
Ha adsz egy e-mail címet (és érdekel) szívesen leírom a motorod történetét. Esetleg olyan infóval is tudok szolgálni, hogy mik lettek korábban cserélve rajta.
Széles utat!
lackiex
[9566] augusztus 12. 14:44
Újabb fekete pont a Castrol Actevo-nak.... Egy Virago-s barátom véletlenül azt rakott bele az utolsó olajcserénél. Kidöglött az első henger hajtókarcsapágya alig 10 ezer kilométer alatt.
Elmondom mi lesz a baj, nehezen fogsz találni magadnak korodbeli csopisokat. Én 30 évesen kezdtem a motorozást (34 vagyok) és még nekem is ez gondot jelentett. A jellemző korosztály a csopiban (tisztelet a kivételnek mint magam is) a 40 fölöttiek.
Összes korombelinek naked vagy speed gépei vannak mint Honda Hornet, Duacti Monster...stb. Persze azota lettek nagyon jó csopis barátaim, de biza mind 40 fölött vannak :)