A problémám a következő.
A kicsikével minden elindulásnál amíg 1-esben vagyok, és ott is csak az elején olyan mintha nem pörögne fel a motor... Gyertyára gyanakodom ki is vettem meg is tisztítottam hagytam kiszellőzni aztán jó. kb 10-20km után újra! Ez normális?... Nem hiszem :( Miért köpheti be?...
A másik pedig ,hogy a kicsikével egy idő után (15-20perc) olyan mintha zörögne a motor... (Nem éppen olyan hangot ad amilyet kéne)
A gép már 20 múlt. Velem egy idős x).... Holnap fogom szétkapni megnézem hogy mi van... Reggel még bekukucskálok ide remélem kapok valami segítséget mielőtt szétkapom megnézem a Fórumot!
Előre is köszi, aki szánt rám időt. Egy pályakezdő Virágós :D
ha kindenkepp gyarit akarsz, virago feliratot, abba nem tudok segiteni, de ha megfelel a hazi gyartmanyu vorosrezbol kivert, es megadod a meretet, valamit bevallalod a postakoltseget (erdelyi vagyok) akkor egyet csinalok neked rezbol s elkuldom...
tiszteletem.megjottek az alkatreszek.hozzafogok osszerakni.kisebb felvilagositast elfogadnek a vezermulanc visszaszerelesehez,aztan meg minden jo tanacsot.tiszteletem mindenkinek
Szia Attila !
A suzukin is el akar veszni a fejed ha gázt adsz. Nem tudom mennyire macerás az alkatrész, mert nekem nem nagyon kellett. Egyébként kisebb vezérlés módosítással az intrúder motorja van benne. Erősebb az intrúdernél. Azért adtam el mert összességében nem szerettem. Nem tudom másként fogalmazni, mint kemény öntörvényű darabos motor. A virgács szerintem sokkal kezesebb fordulékonyabb stabilabb motor. Városban és rövidebb túrákon is megfelelőbb. (Ja, egyszeméllyel) Nekem az a véleményem hogy mindenki a motorozási szokásainak, na meg a saját képességeinek megfelelő motort vegyen és öröm legyen a gurulás ne stressz vagy kivagyiság
Nekem nagyon bejönnek az ilyen jellegű motorok (V2-es erőforrás, naked jellegű váz), most egy BT1100 bulldog után csorgatom a nyálam. Abban meg az 1100-as Virago blokkja van. Tegnap tudtam menni egy kört egy ilyennel, le akart esni a fejem, amikor egy kis gázt húztam rá olyan nyomatéka van...
Ti mit tudtok róla esetleg?
(Ha az 1100-as Virago is ilyesmi, akkor az nagyon brutáljó lehet...)
Szia Robág,
nem teljesen ebbe a topikba való, de milyen volt a VX 800? Nagyon nézegettem tavaly, de azt mondták nehéz hozzá alkatrészt szerezni, ne vegyem meg...
Te miért cserélted le?
Jelenleg kétszer annyit dolgozom feleannyi pénzért mint két évvel ezelőtt. De szerintem vagyunk igy egy páran. Ezelőtt vx 800 suzukim volt de a kis virgácsot jobban szeretem, nem vagyok adrenalin függő
:)) Ha annyira teccik az a gomb :)
535 -öt szerintem bármilyet el lehet adni 500-600 körül, mint sajnos tudjuk egyik kollega az 1100 -esét ! 680 -ért adta el ami ugyan áron alul volt bőven, de egy 750 -est 700e körül már lehet kapni. Ha normális a darab akkor bőven megéri a váltást mert azért a két motor között vannak jelentős különbségek.
Köszi a képeket, úgy nézem én is hogy nem nagyon lehet felpasszítani. Kár mert formára is jobban tetszik a 750 meg talán pár literrel nagyobb is. Azért kösz.
A Virágó találkozó akkor és ott van ahol kijelöljük, és amikorra tervezzük.
Már vagy kétszer ki volt tűzve, csak rossz volt az idő. Így csak hárman mentek el.
Reméljük a következőn többen is ott tudunk lenni. Már mi is várjuk.
A problémám a következő.
A kicsikével minden elindulásnál amíg 1-esben vagyok, és ott is csak az elején olyan mintha nem pörögne fel a motor... Gyertyára gyanakodom ki is vettem meg is tisztítottam hagytam kiszellőzni aztán jó. kb 10-20km után újra! Ez normális?... Nem hiszem :( Miért köpheti be?...
A másik pedig ,hogy a kicsikével egy idő után (15-20perc) olyan mintha zörögne a motor... (Nem éppen olyan hangot ad amilyet kéne)
A gép már 20 múlt. Velem egy idős x).... Holnap fogom szétkapni megnézem hogy mi van... Reggel még bekukucskálok ide remélem kapok valami segítséget mielőtt szétkapom megnézem a Fórumot!
Előre is köszi, aki szánt rám időt. Egy pályakezdő Virágós :D
udv
mistvan
A suzukin is el akar veszni a fejed ha gázt adsz. Nem tudom mennyire macerás az alkatrész, mert nekem nem nagyon kellett. Egyébként kisebb vezérlés módosítással az intrúder motorja van benne. Erősebb az intrúdernél. Azért adtam el mert összességében nem szerettem. Nem tudom másként fogalmazni, mint kemény öntörvényű darabos motor. A virgács szerintem sokkal kezesebb fordulékonyabb stabilabb motor. Városban és rövidebb túrákon is megfelelőbb. (Ja, egyszeméllyel) Nekem az a véleményem hogy mindenki a motorozási szokásainak, na meg a saját képességeinek megfelelő motort vegyen és öröm legyen a gurulás ne stressz vagy kivagyiság
Ti mit tudtok róla esetleg?
(Ha az 1100-as Virago is ilyesmi, akkor az nagyon brutáljó lehet...)
nem teljesen ebbe a topikba való, de milyen volt a VX 800? Nagyon nézegettem tavaly, de azt mondták nehéz hozzá alkatrészt szerezni, ne vegyem meg...
Te miért cserélted le?
535-ös árban lehet kapni 750-est vagy 700-ast. Nyilván nem erőszakolom a dolgot, csak mondom.
535 -öt szerintem bármilyet el lehet adni 500-600 körül, mint sajnos tudjuk egyik kollega az 1100 -esét ! 680 -ért adta el ami ugyan áron alul volt bőven, de egy 750 -est 700e körül már lehet kapni. Ha normális a darab akkor bőven megéri a váltást mert azért a két motor között vannak jelentős különbségek.
535 -öt ha eladod nem kell olyan sokat rádobni a 750 -re és azért más világ.
Köszi a képeket, úgy nézem én is hogy nem nagyon lehet felpasszítani. Kár mert formára is jobban tetszik a 750 meg talán pár literrel nagyobb is. Azért kösz.
Az a spirál mintázat a hengerlefogataó csavarokon a rugalasság miatt van?
Már vagy kétszer ki volt tűzve, csak rossz volt az idő. Így csak hárman mentek el.
Reméljük a következőn többen is ott tudunk lenni. Már mi is várjuk.