A magam részéről vízbázisú festéket használnék, de egyetértek. Mondjuk a képekről nekem nem jön le, hogy derékszögellési baja lenne, de biztos rutinos vagy, ha így kiszúrtad.
Ez egy bontott dugattyú, a főtengely, amiről származik, nem az a főtengely, amire rá lesz téve, ezért szerintem a hajtókar görbítés nem lesz szükséges.
Nem!A régire gondoltam.A 9659 1.képen látszik a probléma, főleg ha kinagyítod.Úgyhogy ha berakod a másik dugót mindenképp ellenőrizd le a derékszögelést!De ha a két dugót egymás mellé teszed Te is látod, hogy a régin a kopás nem egyenletes.
Üdv mindenkinek.Tegnap vettem észre,hogy a 750 -s gépem háttámlájáról elveszett az eredeti Virago felirat.Ha valakinek van elfekvőben vagy tud szerezni,vevő lennék rá.Kösszzi.
Sziasztok!Én is adnék egy tanácsot a motorfelújításhoz.Egy előző képen jól látszik hogy ennek a sérült hengernek dugónak komoly derékszögelési problémája van.Ez onnan látszik hogy a dugónak egyik oldal felső része ahol a méret tizedekkel kisebb mint a névleges méret, meg van húzva.Ferdén járt a hengerbe, mert ebbe az irányba nem billen a csapszegen.A megoldás az hogy a hajtókaron kell egy kicsit megfelelő irányba hajtani.NEM ÜTNI!Ez a hiba ha új dugót teszel be akkor is fennáll.Ellenőrizni úgy lehet, hogy az összeszerelt blokkra felteszed a dugót, gyűrűk nélkül nem mindegy hogy melyik irányba áll.Jelölve van!A hengert felteszed a helyére, egy kis olajjal megkenve. Lehuzatod. A főtengelyt megforgatva az olajfilm megmutatja, hogy be kell e avatkoznod vagy sem.Remélem érthetően írtam. Sikeres munkát Kívánok!
Nálam a tapasztalat azt mutatja hogy az említett terhelés mellet a kisebb úthibákon is felüt a hátulja. Ugyanakkor érdekes hogy az első teló úthiba +fékezés esetén sem koppan. A régebbi motorjaimon mindig az első volt problémás. (fő a változatosság!)
Ez az, amit nem tudunk. A "megengedett össztömeg" rovat az adatlapon általában nem feltétlenül azt jelzi, hogy annál a súlynál nem koppan a rugóstag. :)
Nálam is 160-170 kiló a terhelés, ha ketten megyünk valahová csomagostól, de 3-as vagy 4-es fokozatnál feljebb sosem tekertem a rugóstag előfeszítés-szabályzóját.
Csatlakozni, beiratkozni, stb. nem tudsz, mert nincs hová. Nem vagyunk klub a már említett okok miatt. Egyszerűen itt beszélgetünk, ha valakinek gondja van, összedobjuk a szürkeállományt, az egymáshoz közelebb lakó motorosok pedig időnként mennek egy karikát együtt.
Nekem egy 400-as Viragom van 180kg + én 75kg + barátnőm 65kg És csak akkor csapódik ha mondjuk kátyúba megyek véletlen (Kurva nagy kátyú) És akkor se durván csak érzem hogy ott a vége.
Az a közel 40kg plusz a mi javunkra szerintem sokat számít. Azon kívűl az én sárkányom 535 ös Nem vagyok benne biztos de szerintem eleve gyengébb rugói vannak.
Nézd, szerintem ha azt vesszük hogy ebből nincsen letörve egy 2 centis darab mindenképpen jobb állapotban van mint a tiéd, szóval ha 3200 -ért megvan szerintem egy percig se gondolkodj a dolgon.
Finom csiszolópapírral szépen tisztítsd meg. a Csap azért ne kotyogjon benne, jó lenne megmérni azt is.
A dugaggyú egy dolog, a gyűrűk játsszák a főszerepet, azt nem fogod megúszni hogy új készletet rendelj, és persze kettőt, mert ha csak az egyik hengerben cseréled olyan csálé lesz a motor járása mint az állat. Méresd meg a hengereket hogy mennyire kopottak ez legyen a következő és akkor ha megvan az adat lehet gyűrűket rendelni.
Amit eszrevettem, hogy sargabb egy egy helyen mint az ennyem.a jellenlegi teljesen fennyes, ezzen vannak ellszinezodesek,az miert lehet?aztan mas szembetuno dolgot nem lattok rajta,szerelotol van azt mondta hogy jo kell legyen, sot visszarakhattom a regi gyurukkel mert nagy eselye van hogy jol fog mukodni,nah nem tudom mit mondjak erre. kosz a segitseget
Ez egy bontott dugattyú, a főtengely, amiről származik, nem az a főtengely, amire rá lesz téve, ezért szerintem a hajtókar görbítés nem lesz szükséges.
Lóri az alábbi skype címen elérsz:kaczko.istvan1
Üdv KAczkó
neharagudj de én egyetlen egy imélt sem kaptam
űdv kaczkó
Nálam is 160-170 kiló a terhelés, ha ketten megyünk valahová csomagostól, de 3-as vagy 4-es fokozatnál feljebb sosem tekertem a rugóstag előfeszítés-szabályzóját.
Finom csiszolópapírral szépen tisztítsd meg. a Csap azért ne kotyogjon benne, jó lenne megmérni azt is.
A dugaggyú egy dolog, a gyűrűk játsszák a főszerepet, azt nem fogod megúszni hogy új készletet rendelj, és persze kettőt, mert ha csak az egyik hengerben cseréled olyan csálé lesz a motor járása mint az állat. Méresd meg a hengereket hogy mennyire kopottak ez legyen a következő és akkor ha megvan az adat lehet gyűrűket rendelni.