Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem lenne ötletem: cseréld le a szerelőt olyanra, aki ért hozzá. Nem hiszem el, hogy jól beállított karburátor önti a benzint befelé. Valamit vagy nem néz meg a fickó rendesen, vagy ötletszerűen és durván állítja be... Látatlanban nem tudom.

Szerintem kérd meg Littlerock-ot, hogy vessen rá egy pillantást, mert neki - szigorúan az elmondottak alapján mondom, mert nem ismerem a szerelődet! - a kisujjában több lehet, mint annak, aki 3 alkalommal benzinpermetezőt csinált a karbidból.

Egy apró kérés... Használj más írásjelet is a ponton kívül, mert sokszor nem tudom eldönteni, hogy kérdést tettél-e fel vagy kijelentést teszel. Köszönöm.
A könyvben le van írva.
Az ábrán számozott csavarokat kitekered, lassan, egyenletesen. A legnyagyobb számúval kezdd! 14-13-12, stb... Egyszerre mindegyiken csak 1 fordulatnyit lazíts, hogy egyenletesen engedjenek el. Ha kint van mindegyik, döntsd el a blokkot úgy, hogy a kupplung oldala nézzen felfelé, a generátor felöli része legyen alul. Kalapács fanyelével ekezded körbe kopogtatni a blokkot az illesztésnél. Ha egy pici rés már keletkezett a kalapálástól, kézzel húzd magad felé a kupplung oldali blokköntvényt és finoman ütögesd tovább. Így fog szétjönni.
A fotengelyrol hogy huzzom le az oldallat?SOS 2 oraja allok mellete es nezzem
Kosz a segitseget.csak az a helyzet hogy nem vagyok tisztaba ezzel a szellepszimaringel hogy melyik az pontasan es a becsiszollas mit is jellent
A bal oldalan ahol az olaj beonto van kb.ki van torve egy darab.es elvittem egy hegesztomuhelybe a mocit es azt mondtak hogy csah ha szetszedem tudjak meghegeszteni
Üdv. A karbit már 3-szor szétszedte a szerelö atomjaira, majd össze rakta. Karbi szinkron, benzinszint beállítás,uj gyertyák,minden a szakköny szerint. Kb-10-km megtétele után ,megálás után pl-lámpán ujra induláskor amikor már jól felmelegedett a motor egyszercsak nemreagál a gázadásra ha igen kormol füstöl de ha nagynehezen felpörög megy mint a meszes. Tud e valaki valami megoldást.
Szevasztok!

Én a hengertalpig bontottam szét a gépet. Ha már így áll a dolog én szétszedném a hengerfejet is, és cserélnék szelepszár szimeringeket, becsiszolnám a szelepeket is. Összerakásnál nehogy felcseréld a hengerfejeket mert nem fogod tudni beállítani a vezérlést.
Tapasztalatból mondom " a hülyegyerek mindég tanul valamit".
Kicsit lemaradtam, mit is akarsz csinálni a blokkal miéert kaptad így szét ? :)
Szívesen máskor is. Meg ha netán Pesti vagy és valami gubanc van akkor összefuthatunk.
Nincs előttem hogy mekkora az eltérés de viszonylag egyszerűen lekötheted a két rugót a felső szemnél és akkor egy emelővel játszhatsz a magassággal.
De szerintem egyszerűbb leszedni a kipu egy részét.
A 250-eseken a hátsókerék tengelye a kipuf felől van a kerékbe betolva (az enyémen). Ahhoz, hogy ki lehessen húzni le kell venni a kipufogót, vagy le kell nyomni a lengőkart (alá kell támasztani), hogy a tengely kibujjon a kipuf fölött. A rajzon a tengelyen nincs semmi váll, vagy ilyesmi, ami miatt nem lehetne a tengelyt balról betolni, a kipuf mellett rátenni az anyát. Van valakinek valami tapasztalat a hátsókerék kiszerelésben?
Es meg azt szeretnem kerdezni hogy ha itt szet kaptam mit erdemes megnezni hogy minden rendben van e.es az osszerakasnal mirre figyeljek oda nagyon?aztan meg a vezermulancot hogy kell a helyes allasba visszateni.egyenlore ennyi de ha nem haragszom meg lesz millio kerdesem mire teljesen osszerakom.ez az elso blokkom amit szetkaptam.minden tiszteletem mindenkinek koszonom a segitseget.peace
Halli.a hegesztes csak ugy megoldhato ha darabokra szedem a gepet es azt a bal oldalt visszem magamba csak azt mondta a muhelyfonok.nah eddig itt tartok.elakadtam.segitenetek tovabb?nem tudom melyik reszenek esek neki es hogyan hogy a bal oldalat kette szedhesem a blokot.
Szia!
Neked külön köszönetem a kuplung javítási tanácsokért!
Én is köszönöm segítségeteket remélem nem idegesítem a népet a sok kotyogásommal :)
Az eredeti motorszám ilyen...
Valóban igazad lehet blackiex. A motorszám helye viszont csíkosra van köszörülve (elég gyárinak néz ki) és 1 fém lapkán van rajta az AF-es szám ami soha nem is volt felragasztva a blokkra. Eredetiségvizsgán,műszaki semmi gáz nincs vele.
Sziasztok! sikerült megcsinálnom a karbiszinkront, szuper lett alapjáraton és 4000-en is. Viccctor, Blackiex köszi mindent.
Példaértékű ez a fórum!Széles Utat :)
Sosem folyik ki ugyanannyi a mocibol, ha 2 hétig ott hagyod két hétig fog még csöpögni :))

Ezek a számok kiindulásnak jok hogy mennyi olajat vegyél, de aztan meg amikor közeledsz a gyári előírt mennyiséghez tessék sasolni a kisablakot és amikor felső nívó közelében van stop, hagyd lefolyni szépen...stb AMíg felső nívon nem lesz no... :)

Én általában este leeresztem az olajat aztan ott hagyom egesz éjjelre hagy csöpögjön, amikro másnap lemegyek még mindig simán van fél percenként 1 csöpp.. :)
Továbbra is nagyon fasza kuplung és vele együtt a váltó is .
Már akkor is váltok ha nem muszáj ,hogy mindig tapasztaljam, milyen fasza lett.
Engine rebuild = teljes szétszedés után. pl nagygenerál esetén.
Igen ez rendben is van hisz volt olaj csere is meg szűrő csere is igy 2,8 at töltöttem , a kérdést a fejemben az a 3,2 lityis megjegyzés miatt van azt a mennyiséget mikor kell beletölteni? mert sztem soha :)
Szűrőcserével 2.8, anélkül 2.6-ot ír a könyv.
Sztem fordítva. Szűrőcserével több kell legyen mindig.
Már benne van a repsol 15w50 :) megy a fürészgépbe az actevo :) arra még jó lesz :)

jajj már rég megakartam kérdezni hogy kicseréltem az olajat olajszűrővel . és 2,8 liter olajat raktam a gépbe ez igy okés ?

azért kérdem mert a leirásban az van hogy teljes mennyiség 3,2 liter , olajszűrőcserével meg 2,8 hogy is van ez ?