Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a Hitachi karburátoron is alul találom a szinkroncsavart?
Valami ilyesmi számot kéne keresned a blokkon:

1TW-080657

3 karakter kötőjel és 6 karakter
Valami ilyesmi számot kéne keresned a blokkon:

1TW-080657

3 karakter kötőjel és 6 karakter
Na látom közben betetted a képet.
Azt valóban az alapjárati csavar.

Sajna a Hitachi Karbikban nem vagyok otthon, de black csinált egy leírást az alapjárati beállításokról, azt követve meg tudod csinálni a beállítást:

http://www.virago.ro/2010/03/2...

Azt tudom még hogy a Hitachi karbikon a szinkroncsavar szívás mert szinte elérhetetlen helyen van. De élőben még nem láttam sajna :(
Haynes szervízkönyben 192. oldal. Hitachi karbi. AF es blokk van benne. 01001387115. Szerintem 91-nél régebbi blokk.
Melyik szervízkönyvben ? Haynes vagy Clymer ? Oldalszámot írj, vagy egyszerűen csak tedd ide a képet amiről beszélünk.

Azt mondod hogy Hitachi Karbid van ? Ezt akkor már berhelték, mert Mert az uj XV750 nem létezett ezzel, főleg nem egy 91 -es.
Vagy nem 750 -esed van ami nem is 91 -es :)) Vagy valaki már hekkelte előtted a vasat.
Mi a motorszám ? A Blokkon találod jobb oldalt.
íme a kép
:) ezek nem a leeresztő csavarok voltak, hanem az 56-os jelzésűek. Nekem ez a karbi van benne. Blokkcserés volt és hiába 1991-es a motor, ezzel a karbival van. (Szervízkönyben:7.1(XV700-1100,1981 through 1987 US and all UK models)) Viszont ezen a rajzon a Synchronizing screw-t sem látom :(
bocsánat 140 per 90 r16:)
eladó akciósana képen látható AVON VENOM 140 40 16r 77 tipusu motorgumi exklúziv külsővel null kilóméteres állapotban....raktárról---30 605 6883
a bolti ára 43-45 000 ft nálam 30 000 ft a postát állom ---ez az egy db van belöle....
A 23 -asra gondolsz a lenti képen ?
Mert ha igen azokat jól csavard be mert azok az úszóház benzinleeresztő csavarjai :)
Nehogy beleszakítsd, de húzd meg őket óvatosan.
Köszi viccctor! valóban rossz csavarokat tekergettem, de nem az alapjárati csavarokat hanem az úszóházak alján lévő két szülyesztett csavart amiket rugó feszít. Abban tudnál segíteni, hogy ezeknek a csavaroknak hogyan kellene állniuk?
Előre is köszi
Nincsenek szinkroncsvaroK, 1 db szinkroncsavar van.
Ha a motor bal oldalán állsz, leguggolsz úgy hogy szembe legyen veled a karbi akkor nagyjából a két karbi között az ülés felé eső oldalon találsz egy 7 -es csavart egy rudazatban egy rugóval.
Na az a szinkroncsavar.
A lentebbi képen a 12 -es számú csavar:
Black már elmondta, hogy rossz csavart tekersz, de az alapjárati csavarokon 1 fordulat kifelé mindenképpen kevés lesz, nekem highway hawk kipum van és 2,5 kifelé tekert fordulattal nem durrog.
A gyári ha jól emlékszem kb. 2 fordulat kifelé.
Tehát az 1 mindenképpen kevés lesz.
A szikroncsavarokat tekergettem és nem igazán volt változás.Arol 2T olajat használtam, a csövek jól zárnak. A motor bemelegítve,alapjárat rendben. Nem tudom mi lehet a probléma...valami ötlet? Help me pls
"a tankban ne legyen sok benzin, nehogy kifolyjon"
Bocs, hogy belevau, akksira is figyelj, vagy vedd ki!
Szétszedheted eldöntve, igen. Csak a tankban ne legyen sok benzin, nehogy kifolyjon.
Annak a 8-as alkatrésznek a méreteit nem tudom, a könyvben se írja.
Jobban jársz ha írsz néhány bontósnak és rákérdezel, van-e nekik.
A "mindkét állítócsavar", amit te tekersz, az alapjárati keverékszabályozó. Nem a szinkroncsavar.

A szinroncsavar a karburátorok alatt van, a két karbi között nyúlik le egy kettős fémlemezen és egy 7mm-es kulcsnyílású csavart lehet tekerni. Azzal kell játszanod. Fejből nem tudom, merre kell tekerned, hogy a hátsó hengerben csökkenjen a vákuum az elsőhöz képest, mivel elég összetett a rudazat és nincs előttem a szerkezet, nem tudom, merre kéne hajtani, csak tippelek. Kénytelen leszel próbálkozni: fél fordulatot tekersz óramutató járással ellenkező irányban. Ha ugyanolyan hamar vagy gyorsabban kapkodja fel az olajat, akkor az ellenkező irányba kell hajtani. Ha még mindig felkapja, de már lassabban, jó felé tekersz, de még egy picit kell rajta nyitni. Ha átestél a ló túloldalára és az első henger kezdi felszívni az olajat, akkor negyed fordulattal visszafelé tekerve célszerű folytatni. Érted a logikát...

Először a szinkront állítsd be, csak utána állítgasd az alapjárati keveréket.
Meg egy kerdes igy lefekves elot.ha oldalra dontom szetszedhetem a szabadonfuto feloli oldalt es kiszedhettem olaj leeresztes nelkul?peace
8 asra gondolok
A masik dolog boldog voltam ma erte el a virago a kere 50.000 kb 1 km erig elveztem.megent megedta magat a szabadonfuto.volt itt mar szo rola tobbszor el van hasadva az agy.amit meghegesztettem esztergaltak rajta meg ilyenek de csak megette a golyokat.vagyis gondolom.van meg egy sejtesem miszerint lehet nekem az van elkopva amire raszorul csak nem tudom annak a gyari erteket ebben tudna v.ki segiteni v.mit?peace
Kosz a segitseget.megleltem a jelloleseket.ugy gondolom ha a motort holtpontra allitom es a fenti kereknek a jel felfele van a blok jellenel akkor okes lesz.
Helló blackiex!

A motor XV750 1991es, direktszűrő, 2 különálló HD sportster dob,gyertyák:NGKBPR7ES, herélt gyertyapipákkal. A hátsó henger, nehezen indul,durrog, a gyertyák zsír újak, a hátsó folyton kormos, az olajos házi karbiszinkron sehogy sem jön össze, a hátsó mindig hírtelen elszívja.Mindkét állítócsavart betekertem teljesen, aztán aztán 1 fordulatot ki, majd fér fodulattal mentem tovább a hátsóval.Bármilyen ötletet szívesen fogadok.
Előre is köszi
Arra tekerd, amerre a hátsó karbi szelepe nyitni látszik az elsőéhez képest.
Sajnos se típust, se köbcentit, gyakorlatilag a válaszadáshoz szükséges dolgok közül semmit nem mondtál meg. Így meglehetősen nehéz...