Tisztelettem motoros tarsaim.a sok melo miat mar csak akkor van szinte idom feljonni amikor v.mi gond van,ellnezeseteket kernem.Nah szoval adott eg ATV amin mar a segitsegetekkel tul vagyok egy aviator szerellesen.aztan egy genereator cseren, meg egy fesszultsegszabalyzo cseren.tegenep majdnem jott a vavom hogy elvigye erre meg lelogte a vezermulancot.2007 es 9000 km erre.soha ne vegyetek kinai szart.en szerelohoz nem visszem tobbbet elldontottem a tavaj.leltem 11 dollarert vezermulancot kb egy het mulva meglesz. a kerdesem hogy kell felszereljem mert mivel leeset minden ossze vissza all most.ertve a szellepekre.aztan nem tudom hogy csinalt e mas kart e meg.hogy tudnam lellenorizni?nah meg mi a fennetol lazult le mikor lennyegileg vadi uj karban volt tartva.e teren kernem ki segitsegeteket.szelles utat es kosz mindent peace Lorand Erdelybol
Tudomásom szerint:
A legtöbb CV karburátor alapjárati rendszere mennyiségi szabályozású. A csavarral az alapjárati fúvóka által átengedett benzin, és a rendszeren áthaladó levegő mennyiségéből adódó keveréket engedjük be a pillangószelep mögé, a csavar állásától függ, hogy mennyit (talán nem mellékes, hogy csak közel állandó a keverékarány, ugyanúgy elkezd dúsulni a keverék, a mennyiség növelésekor, mint egy főfúvóka esetében, csak kisebb mértékben). Ez csak az egyik része a hengerbe bejutó keveréknek, a másik részt a főfúvókán átjutó benzin, és a tolattyú alatt bejutólevegő adja... Ha ez utóbbi elég a motor működéséhez, akkor nem megfelelő tömegarányú keverékkel, de működik ... A két rendszer együttesen egy mennyiségi, és minőségi szabályozást ad...
Sziasztok!
Megcsinálltam a kuplung mütétet,mint kiderült menetközben csak a kopo vagyis a parafa lamellákat kellet volna cserélni a fémnek semmi baja nem volt de a parafát az elözö tulaj rendesen megégette. teljesen összevoltak tapadva a fém lamellákkal.
Mindegy kicseréltek a fémet is ha már megvettem új olaj uj olajszürő ,és állat lett a gép. Még csak 15 km -et mentem vele de ég és föld a különbség, ha üresből egyesbe kapcsolok megsem mozdul a gép nem ugy mint régen ,hogy majd kiugrott alólam.
It tvannak a fotok a régi lamellákról.
Üdv. Úgy lessz , csütörtökön viszem. Mivel én nem vagyok otthon motorszerelés terén, ezért csak a szerelöre vagyok utalva. De azért kíváncsi lennék mitöl lehet az hogy az alapjárati keverékszabályzó csavart ha teljesen BE csavarom semmi nem történik az alapjáraton. Ha KI-tekerem majdhogynem kiesik az alapjárat ittsem változik, majdhogynem leáll csak rettenetesen elkezd füstölni. De mindkét változatnál megy mint a rakéta.
Üdv. mindenkinek!
Kérlek segítsetek hogy melyik átmérőjű gyertyához való pipát vegyem meg.NGK gyertyapipa XB05F- 14 mm menetátmérőjű gyertyákhoz használható. NGK gyertyapipa XD05F- 10 vagy 12 mm menetátmérőjű gyertyákhoz használható. Gyertyatipus NGK BPR7ES. Köszönöm: Gyula
Még nincs a virago.ro -n, oda majd összeállítom rendesen az egész storit.
A Viragotech forumában találod meg a képeket videókat jelenleg:
Katt: http://viragotechforum.com/vie...
Nyilvánvaló, hogy sok anyagot kap. A virago.ro-n levő leírás alapján be lehet állítani. Ha az alapján nem mered megcsinálni, vidd vissza a fickóhoz, mert nagyon elállított valamit.
Ellenben mivel körtolattyús, nem feltétlen kell cserélni a komplett cuccot, csak a membránt is elég, ha baj van. A kör keresztmetszetű tolattyú lényegesen kevésbé hajlamos a kopásra és jobban tömít.
(HAsználd a Válasz gombot mert akkor kap levelet akinek a bejegyzésére válaszolsz)
Ahogy nézem igen. Ez kicsit drágább.
De gyakorlatilag új lesz és ujabb 10-15 évre nem lesz gondod :)
Mi is filóztunk azon hogy inkabb szerezni egy bontott karbit, de arra jutottam, hogy a bontott karbi sem lesz belül feltétlenül jobb állapotban.
Egyetlen esetben kellett volna bontott karbi nekem, ha a csúszóka műanyag háza kopott volna el, mert azt nem lehet külön alkatrészként rendelni.
összesen 44 ezer Ft körül vontak le.
DE kiszámoltam, hogy ha mindezt megcsinálom a túra előtt amennyivel többet fogyasztott az 5300km alatt behozta volna az árát.
Meg lássuk be 17 év alatt és 69ezer km alatt ez egy reális felújítási költség. Persze ha szervíz csinálta volna a felújítást magát biztos kaptam volna még vagy egy 50 ezres munkadíjat.
A leírásod nagyon tetszett. A kérdésem az hogy mennyi volt a teljes költséged a karbi felújítás után ?
Nekem a mocim 4,2 öt fogyasztott 188km-en igaz 130 fölé nem is nagyon zavartam az erős menetszél miatt inkább 70-90km/h - val mentem. XV535-ön..... gondolom ez mondható átlagosnak.
A hullámosodás lehet hőmérséklet függő is, azaz minél melegebb, annál jobban deformálódik...
Jobb ez így, és örülök, ha meggyógyult a paripád :)
A legtöbb CV karburátor alapjárati rendszere mennyiségi szabályozású. A csavarral az alapjárati fúvóka által átengedett benzin, és a rendszeren áthaladó levegő mennyiségéből adódó keveréket engedjük be a pillangószelep mögé, a csavar állásától függ, hogy mennyit (talán nem mellékes, hogy csak közel állandó a keverékarány, ugyanúgy elkezd dúsulni a keverék, a mennyiség növelésekor, mint egy főfúvóka esetében, csak kisebb mértékben). Ez csak az egyik része a hengerbe bejutó keveréknek, a másik részt a főfúvókán átjutó benzin, és a tolattyú alatt bejutólevegő adja... Ha ez utóbbi elég a motor működéséhez, akkor nem megfelelő tömegarányú keverékkel, de működik ... A két rendszer együttesen egy mennyiségi, és minőségi szabályozást ad...
Tükörfényesre lett égetve és teljesen összetapadt a fémlamellával.
Megcsinálltam a kuplung mütétet,mint kiderült menetközben csak a kopo vagyis a parafa lamellákat kellet volna cserélni a fémnek semmi baja nem volt de a parafát az elözö tulaj rendesen megégette. teljesen összevoltak tapadva a fém lamellákkal.
Mindegy kicseréltek a fémet is ha már megvettem új olaj uj olajszürő ,és állat lett a gép. Még csak 15 km -et mentem vele de ég és föld a különbség, ha üresből egyesbe kapcsolok megsem mozdul a gép nem ugy mint régen ,hogy majd kiugrott alólam.
It tvannak a fotok a régi lamellákról.
Amit Vicctor feltett a karbi rossz müködéséről.
Hallott-e valaki jót -rosszat a KMC távol-keleti láncról,
Nagyon ócsó és számít a költségkímélés.
Kérlek segítsetek hogy melyik átmérőjű gyertyához való pipát vegyem meg.NGK gyertyapipa XB05F- 14 mm menetátmérőjű gyertyákhoz használható. NGK gyertyapipa XD05F- 10 vagy 12 mm menetátmérőjű gyertyákhoz használható. Gyertyatipus NGK BPR7ES. Köszönöm: Gyula
http://www.youtube.com/user/vi...
A Viragotech forumában találod meg a képeket videókat jelenleg:
Katt:
http://viragotechforum.com/vie...
Küld légyszi egy linket mert nemtalálom a f videodat és a fényképeket a virago ro helyen.
Ahogy nézem igen. Ez kicsit drágább.
De gyakorlatilag új lesz és ujabb 10-15 évre nem lesz gondod :)
Mi is filóztunk azon hogy inkabb szerezni egy bontott karbit, de arra jutottam, hogy a bontott karbi sem lesz belül feltétlenül jobb állapotban.
Egyetlen esetben kellett volna bontott karbi nekem, ha a csúszóka műanyag háza kopott volna el, mert azt nem lehet külön alkatrészként rendelni.
pfuuuu :D
34.90 a felújító készlet:
http://www.motorradbay.de/main...
Külön van az első hengernek készlet meg a hátsónak a fúvóka különbségek miatt.
29.90 a membrán csak:
http://www.motorradbay.de/main...
69.90 a membrán és a csúszka együtt:
http://www.motorradbay.de/main...
54.90 Volt a membrán/csúszka együttes darabja.
És 24.90 volt a felújító készlet.
+ 7 EUR a szállítás.
http://www.motorradbay.de/main...
összesen 44 ezer Ft körül vontak le.
DE kiszámoltam, hogy ha mindezt megcsinálom a túra előtt amennyivel többet fogyasztott az 5300km alatt behozta volna az árát.
Meg lássuk be 17 év alatt és 69ezer km alatt ez egy reális felújítási költség. Persze ha szervíz csinálta volna a felújítást magát biztos kaptam volna még vagy egy 50 ezres munkadíjat.
A leírásod nagyon tetszett. A kérdésem az hogy mennyi volt a teljes költséged a karbi felújítás után ?
Nekem a mocim 4,2 öt fogyasztott 188km-en igaz 130 fölé nem is nagyon zavartam az erős menetszél miatt inkább 70-90km/h - val mentem. XV535-ön..... gondolom ez mondható átlagosnak.