Én a kuplung lamellákat a http://www.pinkmotors.hu/-nál vettem 12000ft az xv550-hez 9000ft. A minősége eddig bevált igaz csak 2000km van még benne, de ez 3 hét alatt. Dekni tömítést nem szoktam venni, lepucolom alaposan a felületeket, a deknit egyenletesen bekenem tömítőpasztával, hagyom egy kicsit száradni, még be nem bőrösödik, akkor megkenem a blokkot is és összehúzatom a kettőt a csavarokkal. Eddig 100-ból 100 * tökéletesen működött ez a módszer.
Szia!
A csere még várat magára mert a reállhozamomból rendeltem parafa lamellákat is az EBAY-ról és már a postán vannak németből.
Megvárom és azt is kicserélem egyfüst alatt.
A fémlamella és egy dekni tömítés 11800 Ft volt a biker-World-től de a posta költéget elengedték mert nem volt raktáron és jó sokára jött meg . kb 3 hét alatt.
A parafa lamella németből postával együtt 53 Euro volt.
Eddig ennyi a költsége a dolognak, nem kevés de a szervizben a fémtárcsát adták volna 16000 ft -ért és a tömítés 3500 peták.
A parafát meg valami 1800ft ért kinállták.
Yamaha mintabolt Debrecen , ezek rablók.
Nekem továbbra is gondot jelent a motor bemelegedésekor jelentkező hiba mikor is egyáltalán nem , vagy csak nagyon nehezen lehet tenni a motort üresbe. Olvastam hogy megvan már pár darab tárcsád és még rendeltél párat . Mikorra várható a műtét ? Nagyon kíváncsi vagyok az eredményre és persze a befektetett összegre ill. alkatrész beszerzési forrásra. Meg ha megkérhetlek pár képet tudnál majd készíteni a szét és az összerakás lépéseiről? Sztem mindenki számára nagyon hasznos lenne és talán még a virago.ro ra is fel lehetne tenni mint műszaki segítséget.
( Csendben megjegyezném hogy a fékbetétek cseréjéről , olajcseréről légszűrő cseréről meg az alap karbantartási műveletekről is lehetne egy-egy cikket feltenni sok képpel illusztrálva. Oké , hogy ott van a kézikönyv , de sok esetben a képek elég rossz minőségűek, vagy épp amit műteni kéne arról meg angol leírás van :\ amit meg nem mindenki ért. Jó én még értem alapszinten de a szakmai kifejezésekkel igenis komoly gondjaim vannak.)
Van különbség. Az 535 blokkjának az alja egész más forma, sokkal laposabb. Az megáll egy emelőn. A nagyobbakon alapból van középsztender, ez megbonyolítja a dolgot. Nincs elég felület az 535-höz passzoló állványnak a 750-es alján, a motor orral előre leborulna róla.
Szia!
semmi gondom nem volt
- az eső mértékét még finoman szólva is leredukáltam - végig se gondoltam a valós dolgokat...
az egyik Adventura Day alkalmával 3+5 órát mentünk szakadó esőben, Ausztriában kb 3 óra az egyik nap, hazafelé meg 600 km enyhe szitálás, és közepes eső egy Pápa-Pécs hasonlóan változó, de inkább szakadó eső...
Üdv VICCCTOR. Nekem XV-535-ös van Azt szeretném megkérdezni van e méretbeli külömbség a te és az én motorom blokk nagysága között. Vagy csak henger méret külömbség van. Mert ha nincs kölcsön tudom adni az emelömet. A motor az emelön vízszintes helyzetben van kerék és a föl között 14cm van. Ha rá engeded valamejik kerékre a motor suját akkor a kerék és a föld között 20cm van.
Ha lenne egy fő segítőd, akkor a döntés mehetne problémamentesen, fal nélkül... Marad a sárvédőzés.
Végülis az se nagy meló. 2 imbusz csavar (ülés) + 4 sárvédőcsavar + a TCI kábelkötege. :)
Jaja, HH -nál nem figyeltek erre (vagy leszarták), az egyik dob pont a csavar előtt van.
Ez a döntés dolog nem szimpi :)
Asszem inkabb a sárvédőt forgatom majd kicsit, nomeg a leeresztés persze.
Le kell venned a kipufogót? Peeersze, nálad HH kidörrentő van, nem férsz hozzá a tengelyhez, mi? Bakker...
Én a motort sztenderen nekidöntöttem a falnak (kardánnal a fal felé), persze előtte több rétegben pokrócot raktam rá, hogy ne csessze össze a vakolat a krómot és a fényezést. Úgy ferdén elfekteted a gumit kicsit és sokkal könnyebben kijön. Emellett nem hülyeség leereszteni a gumit, hogy laposabb legyen.
Én is megszenvedtem vele a kiszedéskor tavaly, de visszarakáskor 10 perc alatt végeztem, mert megvolt a rutin. Egyéb esetben le kell venned az ülést és a sárvédő 4 csavarját (két 14-es hatlapfejű és két 10-es kulcsnyílású), majd a sárvédőt be kell forgatni a motor közepe felé a gumi mentén. Na, azt a tájékot jól ismerem, a túraüléseim miatt sokat bolygattam azt a részt... Ha a sárvédős történet mellett döntesz, a TCI doboz kábeleit csatold le, hogy ne feszüljön a sárvédő mozgatásakor.
Gumi ügyben a Pumi gumit tudom ajánlani. Jó minőségű, márkás abroncsaik vannak szinte minden méretben, ha épp nincs, akkor hozat. Használt gumikat árulnak, de olyan állapotban, hogy nem fogom fel, ki cserélte le és miért. :) A srác garanciát vállal rá, azaz ha felfedezel valami hibát a gumin, amit ő nem látott meg, kicseréli vagy visszafizeti a pénzt.
Most vettem tőle Continental első gumit 5.5-ös profilmélységgel 10 lepedőért, patent nagyon. (gyári állapotban 6 mm a profilja, ezzel alig mentek valamit)
Aham ez jó ötlet szépen kitéglázom a blokk alját, nem a súly lesz rajta amúgy sem mert azt a sztenderd tartja, csak a billenés súlya ami meg minimális lesz.
Csak azert kérdem, mert a hátsó gumit kicseréltetem, de azt én szoktam kivenni mert kiput le kell szedni hozzá minden, nem bízom gumisokra az ilyesmit, és akkor már elvinném az elsőt kiegyensúlyoztatni mert szerintem elhagytam egy súlyocskát róla és kicsit rezonál néha.
Mindig szívok a hátsó kerék kivételével mivel a sárvédő jól rálóg, meg kell vagy 20 centit emelni hogy kiférjen, ki hogy csinálná egyedül ? Emelő nélkül :D
Nem áll meg. A blokk alá tegyél valamit, mert az első teló aljára borulna rá a motor, akkor meg hajlamos lebillenni.
Én alá szoktam téglázni, ha az elejét csesztetem. Elég vastag a blokköntvény (teherviselő elem, még a karter fala is majdnem egy centi vastag) simán elbírja.
Én a kuplung lamellákat a http://www.pinkmotors.hu/-nál vettem 12000ft az xv550-hez 9000ft. A minősége eddig bevált igaz csak 2000km van még benne, de ez 3 hét alatt. Dekni tömítést nem szoktam venni, lepucolom alaposan a felületeket, a deknit egyenletesen bekenem tömítőpasztával, hagyom egy kicsit száradni, még be nem bőrösödik, akkor megkenem a blokkot is és összehúzatom a kettőt a csavarokkal. Eddig 100-ból 100 * tökéletesen működött ez a módszer.