Sziasztok!
Tehát 1-től 7-ig mindenkinek jó a következő hétvége?
Ha igen akkor én is a halasztás mellet döntök.
Szar lesz az idö, a cimborám se tud jönni.
1. littlerock 1 fő xv 400 Budapest XIII vagy Pécs
2. Zsocca 2 fő xv 535 Salgótarján
3. Debreczi71 2 fő xv 750 Budapest XVI.
4. Feri15 2 fő xv535 Győr
5. robin62 1 fő XV 535
6. Brumeszkosz 1fő xv 535, plusz egy barátom xv 535-tel Debrecenből
7. 5.50. 1 fő xv535 Budapest XVIII
Sziasztok.
Akkor mi nyilatkoznánk.
Nekünk tökéletes még a következő, 30-31.ei hétvége.
Reméljük akkor sokkal jobb idő lesz, és ott tudunk tölteni egy klassz, akár strandolással is egybe kötött hétvégét.
1. littlerock 1 fő xv 400 Budapest XIII vagy Pécs
2. Zsocca 2 fő xv 535 Salgótarján
3. Debreczi71 2 fő xv 750 Budapest XVI.
4. Feri15 2 fő xv535 Győr
5. robin62 1 fő XV 535
6. Brumeszkosz 1fő xv 535, plusz egy barátom xv 535-tel Debrecenből
7. 5.50. 1 fő xv535 Budapest XVIII
Sziasztok!
Én nem bánom a halasztást ,mert utálom a szar időt. A barátom akivel mennék amúgy se tud jönni mert korházba kerűlt visszér problámákkal.
Biztos hogy szar lesz az idő?
igen úgy tűnik, a következő hétvégén naposabb idő, ergo: motorozhatóbb, nyáriasabb lesz. toljuk el egy héttel az indulást, (én ma fél háromkor is beleszaladtam a zuhiba) és nem is a hulló eső a rossz, hanem amit az autók fröccskölnek.
tehát az új időpont 30-31 nekem jó. valakinek esetleg ütközik egy más programmal a jövő hét?
Srácok lenne egy javaslatom.
Mi lenne ha ezt a Szeliditavi találkozót át tennénk egy másik hétvégére?
Mivel most elég szar az idő. És nem is mondanak jobbat egész hétvégére.
Az hogy találkozunk az nagyon jó lenne. De nem igazán jó, ha fázunk a szalonna sütés közben. Vagy ha sárban tapicskolunk a kenpingben.
Szerintem sokkal jobb lenne egy olyan időben amikor akár még a tóban is fürödhetnénk.
Tehát várom a véleményeteket az időpont eltolásáról.
Ha azt mondjátok, hogy márpedig most hétvégén találkozzunk, akkor mi megyünk. Bár egy másik melegebb hétvégének jobban örülnénk.
Én a kuplung kopása miatt cserélek szűrőt évente...
- mivel kb 4-7000 km-et megyek egy szezonban, évente olaj, és szűrőcsere van. A kuplunglamellákról leváló részecskék tömítik a szűrőt is... nem nagy mértékben, de biztos ami biztos alapon inkább cserélek...
Szia
Nekem van egy Motoguzis haverom.
Most beszéltem vele telefonon. Azt mondta, hogy biztos tud valahogy segíteni. Nyugodtan hívhatjátok.
Száma 70 389 7409
Azt mondta, hogyha netán nem venné fel akkor próbálkozzatok később, mert vagy ép motoron ül vagy külföldön van. Ugyan is most hétvégén találkozik, szlovákiában, felvidéken, egy csomó Guzis haverjával.
Tehát hívjátok nyugodtan, hacsak nem oldottátok már meg a problémát.
Minden jót!
A szűrőt és gyertyát, ha nincs vele gond, elég kétévente vagy 10-15 ezrenként. Attól is függ, hogy milyen környéken használod. Olyan helyen, ahol száll a por vagy korom a levegőben, nyilván gyakrabban kell cserélni a légszűrőt, inkább 10 ezrenként. Én 15 ezrenként cserélem, mert csak országúton járok és kisvárosban lakom (se por, se szmog).A gyertya ugye nem környezetfüggő.
Az olajszűrőt én minden második cserénél tartom ésszerűnek, egy már bejáratott, normálisan beállított motorban nem sokmindent kell kiszűrnie. Szelephézagot - ha nem zajos - elég 10 ezrenként meglesni.
Olaj ügyben a 15W-50 a jobb. Minél távolabb van egymástól a két szám, annál jobb az olaj. A szintetikusok közt vannak heroin áron 0W-50-es olajok is, de az nyilván nem nekünk való. Ásványiból a 15W-50 a legjobb. Természetesen a 20W-50 ugyanolyan jó, ha az ember leteszi a motort időben és 0-5 fok környékén már nem motorozik. A 15-ös és a 20-as hidegoldali viszkozitású olaj között ugyanis csak az a különbség, hogy a 15-öst -15 fokig lehet használni, a 20-ast csak -10 fokig. Motornál ez természetesen mindegy, ha az ember épeszűen elteszi tél előtt.
Köszi az infót
Már el is mentettem.
Mi holnap délután nagy valószínűséggel indulunk is. Természetesen, ha extrém módon elromlik az idő akkor nem megyünk. De például a mostani idő is még teljesen jó.
Viszont a hétvégére úgy reméljük hogy ettől csak jobb időjárás lesz.
Köszi a választ.
Sokat törtem a fejem ezen a 6 ezer kiloméneter. És arra a következtetésre jutottam, hogy a sport motoroknál a magas fordulat miatt előírás a 6 ezer Km.
A mi V2-es gépünknél, pedig a magasabb hő hatás miatt. Ugyan is lég hűtéses. És a legutóbbi kánikulában valószínűleg a motor is jóval magasabb hőfokon, működött.
A 15-50-es és a 20-50-es olajok között még gondolkozom.
K8i melyiket tartja jobbnak? És miért?
A motor boltos Srác, azt javasolta, hogy érdemes minden olaj cserénél a szűrőt is kicsérlni. Hajlok rá, hogy igaza van.
A légszűrőt, és a gyertyákat mikor érdemes cserélni?
Vagy a szelep hézagokat mikor érdemes ellenőrizni?
A többiek mit mondanak?
Tehát 1-től 7-ig mindenkinek jó a következő hétvége?
Ha igen akkor én is a halasztás mellet döntök.
Szar lesz az idö, a cimborám se tud jönni.
1. littlerock 1 fő xv 400 Budapest XIII vagy Pécs
2. Zsocca 2 fő xv 535 Salgótarján
3. Debreczi71 2 fő xv 750 Budapest XVI.
4. Feri15 2 fő xv535 Győr
5. robin62 1 fő XV 535
6. Brumeszkosz 1fő xv 535, plusz egy barátom xv 535-tel Debrecenből
7. 5.50. 1 fő xv535 Budapest XVIII
Sziasztok.
Akkor mi nyilatkoznánk.
Nekünk tökéletes még a következő, 30-31.ei hétvége.
Reméljük akkor sokkal jobb idő lesz, és ott tudunk tölteni egy klassz, akár strandolással is egybe kötött hétvégét.
1. littlerock 1 fő xv 400 Budapest XIII vagy Pécs
2. Zsocca 2 fő xv 535 Salgótarján
3. Debreczi71 2 fő xv 750 Budapest XVI.
4. Feri15 2 fő xv535 Győr
5. robin62 1 fő XV 535
6. Brumeszkosz 1fő xv 535, plusz egy barátom xv 535-tel Debrecenből
7. 5.50. 1 fő xv535 Budapest XVIII
Részemről ok a következő hét is... várom a fejleményeket.
Én nem bánom a halasztást ,mert utálom a szar időt. A barátom akivel mennék amúgy se tud jönni mert korházba kerűlt visszér problámákkal.
Biztos hogy szar lesz az idő?
tehát az új időpont 30-31 nekem jó. valakinek esetleg ütközik egy más programmal a jövő hét?
Mi lenne ha ezt a Szeliditavi találkozót át tennénk egy másik hétvégére?
Mivel most elég szar az idő. És nem is mondanak jobbat egész hétvégére.
Az hogy találkozunk az nagyon jó lenne. De nem igazán jó, ha fázunk a szalonna sütés közben. Vagy ha sárban tapicskolunk a kenpingben.
Szerintem sokkal jobb lenne egy olyan időben amikor akár még a tóban is fürödhetnénk.
Tehát várom a véleményeteket az időpont eltolásáról.
Ha azt mondjátok, hogy márpedig most hétvégén találkozzunk, akkor mi megyünk. Bár egy másik melegebb hétvégének jobban örülnénk.
Ha ilyen taknyos idő lesz, lehet, hogy kihagyom...pár hete végig áztam egy öt napos túrát Erdélyben, úgyhogy egyelőre a vízből elég...
Ki , hogy áll hozzá a holnapi találkozóhoz nem mondanak túl jó időt ?
- mivel kb 4-7000 km-et megyek egy szezonban, évente olaj, és szűrőcsere van. A kuplunglamellákról leváló részecskék tömítik a szűrőt is... nem nagy mértékben, de biztos ami biztos alapon inkább cserélek...
Nekem van egy Motoguzis haverom.
Most beszéltem vele telefonon. Azt mondta, hogy biztos tud valahogy segíteni. Nyugodtan hívhatjátok.
Száma 70 389 7409
Azt mondta, hogyha netán nem venné fel akkor próbálkozzatok később, mert vagy ép motoron ül vagy külföldön van. Ugyan is most hétvégén találkozik, szlovákiában, felvidéken, egy csomó Guzis haverjával.
Tehát hívjátok nyugodtan, hacsak nem oldottátok már meg a problémát.
Minden jót!
Az olajszűrőt én minden második cserénél tartom ésszerűnek, egy már bejáratott, normálisan beállított motorban nem sokmindent kell kiszűrnie. Szelephézagot - ha nem zajos - elég 10 ezrenként meglesni.
Olaj ügyben a 15W-50 a jobb. Minél távolabb van egymástól a két szám, annál jobb az olaj. A szintetikusok közt vannak heroin áron 0W-50-es olajok is, de az nyilván nem nekünk való. Ásványiból a 15W-50 a legjobb. Természetesen a 20W-50 ugyanolyan jó, ha az ember leteszi a motort időben és 0-5 fok környékén már nem motorozik. A 15-ös és a 20-as hidegoldali viszkozitású olaj között ugyanis csak az a különbség, hogy a 15-öst -15 fokig lehet használni, a 20-ast csak -10 fokig. Motornál ez természetesen mindegy, ha az ember épeszűen elteszi tél előtt.
Már el is mentettem.
Mi holnap délután nagy valószínűséggel indulunk is. Természetesen, ha extrém módon elromlik az idő akkor nem megyünk. De például a mostani idő is még teljesen jó.
Viszont a hétvégére úgy reméljük hogy ettől csak jobb időjárás lesz.
Sokat törtem a fejem ezen a 6 ezer kiloméneter. És arra a következtetésre jutottam, hogy a sport motoroknál a magas fordulat miatt előírás a 6 ezer Km.
A mi V2-es gépünknél, pedig a magasabb hő hatás miatt. Ugyan is lég hűtéses. És a legutóbbi kánikulában valószínűleg a motor is jóval magasabb hőfokon, működött.
A 15-50-es és a 20-50-es olajok között még gondolkozom.
K8i melyiket tartja jobbnak? És miért?
A motor boltos Srác, azt javasolta, hogy érdemes minden olaj cserénél a szűrőt is kicsérlni. Hajlok rá, hogy igaza van.
A légszűrőt, és a gyertyákat mikor érdemes cserélni?
Vagy a szelep hézagokat mikor érdemes ellenőrizni?
http://www.hir24.hu/ki-mit-tud...
Remélem már nincs sok eső fent,mert már két napja esik.
Feri