Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok !
5.50. fórumtárs felvetése nekem teszene 51.uton találkozás parkoloba vagy benzinkúton. Szívesen találkoznék bárkivel aki erröl megy. Előreláthatólag 9-10. óra fele indulnánk Bp. XVI.kerböl. Igény szerint az időpontot vátoztatnám.
Üdv. Gyula
Sziasztok!

eldőlt a nagy kérdés, Budapestről indulok, leghamarabb 13-14 óra körül... addig még vissza kell érnem Pécsről, (ahogy az asszony ébredési képességeit ismerem, örülök, ha nem akkor indulunk Bp-re..)
Mátka M.C. (?)
Szőke Károly
1-2212583
XIV.ker. Mogyoródi út 165/b

Ez a mester is gyárt egyedi tárcsákat.

Littlerock: köszi, igyekszem. Sajnos az én szakmámban sokat kell utazni vagy ilyen esetben költözni...
vazz... ez szívás. Kitartás!
nol.hu/gazdasag/20110720-csodot_jelentett_az_anyaceg
hol dolgozol? már ha ez publikus...
Köszönöm, de nem. Egyrészt utasként nem bírom sokáig, másrészt - gondolom hallottál róla - annyira ingatag a munkahelyem, mint még soha.
Nem tudom miért nem jutott előbb eszembe. Ha jönne egy két haverom a találkozóra átrendezhetnék a csomagjainkat úgy hogy utasként elvihetnék Téged is. Eljönnél ?
No meg a hő... Melegen szemmel láthatóan kevesebb a holtjáték.
Bizony a holtjáték a keréken eléggé sok mindenből adódhat és ha a hajtáslánc minden eleme csak normális módon használódik el és ezek összeadódnak az már nem milliméteres nagyságrend !
Az nálam is van. Kérdeztem, azt mondták, hogy az egészséges.
Kell legyen a kardánházon valahol egy kis kupak, amin keresztül zsírozni lehet. Valahol a kardáncsukló táján van nálam, sztem az 535-ösön is hasonló helyen találod. Ott less be, miközben forgatod a hátsó kereket. Ha ott nincs tapasztalható holtjáték, azaz a csukló-kerék mereven kapcsolódik, akkor jó vagy: ép a tengely és a bordáshüvely, valamint a hajtás fogai.
Hát ehhez jó fül kell az biztos, mert a virgács nem egy kifejezetten sima járású motor. Legalábbis az 535 és különösen az enyém nem az
A kardánnál engem a holtjáték zavar, mert van benne vagy 15fok,bár lehet hogy ez normális
Semmi. Rezgett a motor terhelés alatt. Ha pl. 50-60 km/h tempónál odarántottam neki, 2500 magasságában elkezdett zizegni, vibrálni. Ezért gondoltam a vezérműláncra először. Elvittem a srácokhoz, megnézték, kipróbálták, stb. majd a műhelyasztalon Attila megforgatta a hátsó kereket, fülelt és megtalálta a zajt: a hajtásból jött.
Szétszedték és kiderült, hogy a csapágy rotty.
Nem is úgy gondoltam, csak a saját nyomoromat ecsetelem.
De had kérdezzem, a kardán problémád csak hangot adott ?
Semmi darálás, vagy kottyanás ?
Nyilván, nekem se mindegy, hidd el... De utólag nem tudok tenni ellene.
Lehet hogy így van, de sajnos engem érzékenyen érint a pár ezer forint is. Egy 2.5 millás motornál nem nagy tétel egy 50 ezres szerviz számla, de aki pár százért tud csak motort venni annak érvágás. Viszont ez már a saját szocpol problémám.
Guzzi Bara Bp. X. ker. Kőér utca nagyon megbízható , korrekt szerelő
06703957912 (Janó)
Szia! még nem dőlt el, honnan indulok... ez holnap délelőttre marad. vagy motorral megyek Pécsre is, vagy nem... a második esetben Pestről indulok...
Nem ők tehetnek róla szerintem. A hivatalos nagyker, akitől a Yamaha alkatrészeket rendelik. Majd beszélek velük az alternatív beszerzésről.
Bízzunk benne hogy nem húznak le nagyon a munkadíjjal. Nekem a tourmax kuplung tárcsákat, amit végül a Nagyvastól megrendeltem 9000 ft ért ők 16000ért akarták adni úgy hogy még csak nem is volt nekik raktáron.
Azért... Ott a munkadíj volt csak 100...
Virago-hoz két főtengelycsapágy kell, a nagyokhoz 40 eFt darabja, de annak nem szokása meghalni egyhamar. Egyike azon keveseknek, amik görgős csapággyal vannak gyártva. Sajnos az 535 siklócsapágyas, de az alkatrészköltsége annak is 40-50 ezer. A sornégynek ez az egyik átka. Atomjaira kell bontani, bonyolult, sok alkatrész, stb.

A csapágyam 30 lepedő. A munkadíj, mivel nincs nagyon mélyen a cucc, sztem max 20 ezer lesz.
Az zavar egyedül, hogy ha én jövök rá, 15 ezerből megjavítom. (e-bayen találtam csapágyat, csak későn - már megrendelték)
Igaz nem virago hanem valami jó régi sor négyes talán inazuma.
Milyen motorhoz?
Basszus a "legjobbkor"történik az ilyesmi. Nem akarlak hergelni a haverom 1hónapig várt főtengelycsapágyra meg egy tömítéskészletre potom kettőszázvalahányezret fizetett.
Ha régebbi nevada, még az is lehet, hogy kompatibilis...