A cél az volna hogy csak a dobokat szeretném felvarrni... sokkal mutatosabb, de nem tudtam milyen hatással lesznek a motor teljesítményére. Amúgy köszönöm szépen!
Nem javasolnám a tartály teljes krómozását. Az eljárás alapvetően merítős, tehát a tartály fékolaj felé vezető furatait meg a belsejét eléggé problémás lenne megvédeni. Lekrómozni belül meg csak nem kéne :))
Egyébként lehet, hogy ez sisak vagy fej hiba lehet :)
Nekem is beépített napszemüveges sisakom van, és kb a kormány alatti részt már a szemüveg alatt látom. Néha a visszapillantót is.
Ez szerintem marha zavaró, mert gondolom a pupilla átlag fényre szabályoz, így az utat már sötétnek látom.
A haverom hasonló sisakjában a napszemüveg széle néhány milliméterre követi az orra-arca vonalát, gyakorlatilag nem lát ki alatta. Én úgy látom, az enyém akkor lenne jó, ha még legalább 1 cm-t csúszna lefele. Akkor közeledne is az arcomhoz..
Azt már tudom, hogy erre legközelebb nagyon figyelek.
KI
ui:Valahogy az eddig elmaradt, hogy felpróbáljam az övét, de majd legközelebb...
a krómozásnak egy komoly hátránya van... vakíthatja az embert...
hiába van napszemüveg a sisakomban, néha alatta bevilágít, ilyenkor el kell mozdulnom, mert nagyon zavaró tud lenni...
Annak speciel ellene vagyok, ne érts félre, nem azt mondom, hogy ne csináld. Egy korábbi motoromon olyan cuccok voltak a kormány környékén (köztük a fékolaj tartálya és a felső villahíd), hogy a nap minden egyes sugarát a szemembe tükrözte egy adott időpontban motorozva, jellemzően dél-egy óra magasságában. Lehetetlen volt vezetni.
Persze, ezt látom.
Az érdekelt volna, hogy talált-e valami olcsó megoldást arra, hogy a fékolajtartályt, illetve az egész fék-kuplungkar tartó mindenséget krómoztatni?
Pesten (neten) találtam krómozó céget, aki krómoz alumíniumot is, ha vége a szezonnak, majd utánajárok.
Csúnyák a kormánytartó nemtudommianeve-im, és a műszerfalon az a rész, amiben a visszajelzők vannak. Ha ehhez még hozzácsapnám ezeket a kormányvégén lévő nemtudommik-et, marha jól nézne ki..
Persze akkor az alumínium fék-kuplungkar helyett is krómozott kellene.
Na, majd a télen meglátom...
KI
KI
Sziasztok!
23.-án ki mikor indul a szelidi tóhoz?..illetve mikorra lenne a találkozó?...és pontosan hol? Én Zsoccával valszeg együtt megyek Salgótarjánból - feltéve ha addig elmúlik a betegsége - és szivesen csatlakoznánk a pestről indulókhoz, illetve a pesten áthaladókhoz...Brumeszkoszék gondolom toronyiránt átvágnak az országon és kikerülik Budapestet.
Semmire nem lenne jó. Mivel a 1100-es tízszer akkora lökettérfogatú motor, a kettő nagyon nem passzolna össze. Eleve nagy a méretbeli különbség is a csövek közt. Csökkenne az alacsony fordulaton leadott nyomaték, ez biztos.
Mi a cél?
Üdvözletem!
Eléggé furcsa kérdésem lesz. Van egy 125ccm-s Virago-m és érdeklödnék hogy ha felraknék rá egy 1100-esét akkor milyen jelenségek fordulhatnak elö? Teljesítménycsökkenés? Kérnék megbizható véleményeket. Elöre is köszi!
Akkor azt a rugós biztosítólemez alatti, 15-ös számú fémtárcsa helyére szánták. Ha kicseréled, abból nem lehet baj. Használd az ábrát, azon jól látszik a szét-összerakás sorrendje.
Hali. A blogod seggitett ugy jottem ra hogy ott a baj.lehet nem latszik keprol de egy tekercs megvan kokszolva es el is van egve a kabel nincs mit merni rajta.tudtok v.mi jo szakit ajanlani.debrecen, vagy szabolcsszatmarbereg kornyeken?kosz Peace
Mi Debrecenből Szolnok- Kecskemét utvonalon megyünk.
Adok egy mobilt, hátha így gyorsabb egyeztetni: 20/341-7660
sajnálom, hogy én sem tudok eljönni, talán a legközelebbire...
Addig is majd érezzétek jól magatokat!
Kösz a figyelmeztetést, átgondolom..
Egyébként lehet, hogy ez sisak vagy fej hiba lehet :)
Nekem is beépített napszemüveges sisakom van, és kb a kormány alatti részt már a szemüveg alatt látom. Néha a visszapillantót is.
Ez szerintem marha zavaró, mert gondolom a pupilla átlag fényre szabályoz, így az utat már sötétnek látom.
A haverom hasonló sisakjában a napszemüveg széle néhány milliméterre követi az orra-arca vonalát, gyakorlatilag nem lát ki alatta. Én úgy látom, az enyém akkor lenne jó, ha még legalább 1 cm-t csúszna lefele. Akkor közeledne is az arcomhoz..
Azt már tudom, hogy erre legközelebb nagyon figyelek.
KI
ui:Valahogy az eddig elmaradt, hogy felpróbáljam az övét, de majd legközelebb...
a héten beszélek a gondnokkal ott a szelidi tónál, de eddigi infók alapján a kora délutáni órák lennének a legalkalmasabbak az érkezésre.
ha lesz infóm, még szólok :)
hiába van napszemüveg a sisakomban, néha alatta bevilágít, ilyenkor el kell mozdulnom, mert nagyon zavaró tud lenni...
Annak speciel ellene vagyok, ne érts félre, nem azt mondom, hogy ne csináld. Egy korábbi motoromon olyan cuccok voltak a kormány környékén (köztük a fékolaj tartálya és a felső villahíd), hogy a nap minden egyes sugarát a szemembe tükrözte egy adott időpontban motorozva, jellemzően dél-egy óra magasságában. Lehetetlen volt vezetni.
Az érdekelt volna, hogy talált-e valami olcsó megoldást arra, hogy a fékolajtartályt, illetve az egész fék-kuplungkar tartó mindenséget krómoztatni?
Pesten (neten) találtam krómozó céget, aki krómoz alumíniumot is, ha vége a szezonnak, majd utánajárok.
Csúnyák a kormánytartó nemtudommianeve-im, és a műszerfalon az a rész, amiben a visszajelzők vannak. Ha ehhez még hozzácsapnám ezeket a kormányvégén lévő nemtudommik-et, marha jól nézne ki..
Persze akkor az alumínium fék-kuplungkar helyett is krómozott kellene.
Na, majd a télen meglátom...
KI
KI
A tartály maga maradt fekete?
KI
23.-án ki mikor indul a szelidi tóhoz?..illetve mikorra lenne a találkozó?...és pontosan hol? Én Zsoccával valszeg együtt megyek Salgótarjánból - feltéve ha addig elmúlik a betegsége - és szivesen csatlakoznánk a pestről indulókhoz, illetve a pesten áthaladókhoz...Brumeszkoszék gondolom toronyiránt átvágnak az országon és kikerülik Budapestet.
Inkább vegyél egy ilyet és vágd meg a vastag részénél ferdén.
Mi a cél?
Eléggé furcsa kérdésem lesz. Van egy 125ccm-s Virago-m és érdeklödnék hogy ha felraknék rá egy 1100-esét akkor milyen jelenségek fordulhatnak elö? Teljesítménycsökkenés? Kérnék megbizható véleményeket. Elöre is köszi!
Ha nagyon macerás a szétszedése és nem cserélem ki a 15-öst akkor az nagy gáz?
http://indukcio.uw.hu/