Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Legyen szerencséd.De szerintem ne éld bele magad nagyon.
Ezt a közelmúlt tapasztalata mondatja velem.
Srácok! Nagyon sajnálom, hogy több kulcsfigura nem tud eljönni, erről is szólna az egész, hogy arcokat, egyéniségeket társíthassunk a nickekhez...

Épp ezért nagyon fontos, hogy ne reméljünk földöntúli dolgokat, a találkozótól, ez csak egy jó kis gurulás, dumálás, sörözés :)

Lehetőségünk van elkezdeni valamit, amire esetleg évenként össze/vissza járunk :)))

Egy kecskeméti cimborámnak már szóltam, neki egy LS 650-e van. Az ott alvást nem ígérte, de ha tud akkor jön :)

- eddigi infó a szállásról: csak az árnyas kemping működik holnap hívom őket... - bár nekem az árokpart is megteszi:)
Sajna már van más a hétvégére :(
remélem jó időtök lesz, de nem ilyen mint most mert akkor már inkább esőben motorozok.
Nekem eddig 90%,hogy megyek.
Miért kellet eladnod?
Szelidi tó 07.23-24
http://www.iranymagyarorszag.h...

1. littlerock 1 fő xv 400 Budapest vagy Pécs
2. Zsocca 2fő xv 535 Salgótarján
3. Debreczi71 2 fő xv 750
4. Feri15 2fő xv535
5. robin62 1fő XV 535


még valaki?
Hali!
Mi sajnos akkor Balatonon nyaralunk...elég messze de lehet hogy majd eltúrázok oda is ...bár kicsi rá az esély
A Király inkognítóban marad?
Szervezem erősen a dolgot de csak biztosat akarok.
Én nem hiszem, hogy ennek a találkozónak, kimondottan márka találkozónak kéne lennie.
Szerintem nem csak a Vidágósok jó fejek. Más motoron is ülnek haverok.
Véleményem szerint jöhetnek más motorosok is.
Tehát szerintem nyugodtan hívhatod, a barátaidat is.
No meg ez nem is lesz az a klasszikus motoros találkozó. Hisz nem lesszenek, szervezet programok, sem belépő.
Csak mi leszünk ott. S akkor és ott találjuk ki a programot, meg mindent.
Lényeg, hogy találkozunk és beszélgessünk egy nagyot!
Kár.
Pedig terád számítottunk.
Már össze írtam egy csomó műszaki kérdést.
megnézném azt a diskurzust, amikor a kiegészítőn alkudozol, aztán nagy duzzogva leszeded :) ha rám hallgatsz, csak az aláírás/fizetés után állsz neki csavarozni... ha a kedves ügyfél hozott magával, akkor viszi a vasat, de ha nem, akkor már közel piaci árat kaphatsz a kiegészítőkért :)
Az a baj, hogy nekem nincsen meg az eredeti lábtartó rendszer, sem a kipufogó, így a mocit ezek nélkül kissé nehéz lenne eladni :D
Van, de elég szűkös. No meg közel sem fogja visszahozni a befektetett pénzt. pl. 40 ezerért egy kipufogót hirdethetsz 1-1,5 évig is, ha egyáltalán sikerül eladni.
Ezeknek a kiegészitöknek van külön piaca? Mert pl az autoknál se szokták azokat megfizetni. Max annyi az előnyők, hogy azonos árszinten a jobb felszereltet vállasztják.
Itt viszont a legtöbbet könnyi leszerelni
Persze persze, de ha fent van ugyanolyan áron ugyanolyan motor ezek nélkül az extrák nélkül akkor azért nyom a latban.
Sajnos általánosságban elmondható, hogy a vevőjelöltek úgy tekintenek ezekre a kiegészítőkre, hogy az neked kellett, de le ne vedd róla... pénzt nem akar adni érte, de le ne vedd róla...

eddig három érdeklődő volt a motoromra, és az egyikükkel csúnyán összevesztem... a hülye... kijelentette, hogy neki nem kell a nyeregtáska (majd hátizsákkal mennek), de nem lesz alku tárgya, mert azzal együtt lett hirdetve a vas... ellenben kb 150000-rel alacsonyabb összeget ajánlott a meghirdetett árnál...

- a virgácson, csak a lábtartó, és a gyári Dragstar táskák kb 160000 huf-os tétel, de van egy kipufogóm, és egy tartalék kormányom... ha ezeknek az értékét megfelezem, mivel használt cuccok, akkor is kb 500000 huf a motor, és egy százas az, ami rajta van... - hát senki nem fog 600000-at adni érte, az tuti...

remélem, hogy a fent említett vevőjelölt olyan vasat talált amire ráköltötte a különbözetet...
Majd meglátjuk, kb. 300-ezernyi extra van rajta mint előretolt lábtartórendszer meg Highway Hawk kipu, Held nyeregtáska, villatáska....stb
hát igen... a ZMNE-n melózok...
Szerintem 800000-ért nem tudod eladni.
Az enyémre 680000-ért két jelentkező volt és abból az egyik komolytalan volt.Azok az 1100-sek amik az úgynevezett reális árukért vannak fent a hirdetőkben évek óta fent vannak.Az én esetemben lehet,lehet ,hogy az alacsony ár többekben gyanút keltett és riasztólag hatott. Pedig az elvégzett motorfelújítást két évvel ezelőtt itt megírtam és ez bizonyítja.
Ajnye, katonai területeen ? :)
tőlem mehet, de komoly egyeztetést igényel a dolog... a műhelyem katonai területen van... oda sajnos nem tudsz bejöni a motorral...

ha az utcai körülmények megteszik, akkor szívesen segítek...
Jó, neked anyagi okok miatt gyorsan kellett a pénz ugye ?
Csak mindössze megijeszt hogy akkor én a 750 -est mennyiért fogom tudni eladni, miutan a 800 -at itt már reális árnak tituláltuk érte az extráival együtt.
A piaci ár annyi,amennyiért el lehet adni valamit.Ezt pillanatnyilag a jelen gazdasági helyzetben ennyiért lehetett eladni.Egyébként a srácnak aki megvette nagy szerencséje volt mert tényleg egy kifogástalan motort kapott nagyon olcsón.Bármelyikőtök jól járt volna vele.
Nekem az jött be a legjobban hogy használtam tovabb az NGK BP7ES amiben ugyancsak nincsen zavarszűrő.

Így nekem se a pipában, se a gyertyában nincsen zavarszűrú, így kevésbé van terhelve a gyújtótrafó is és a szikra meg atomtuti.
Nem vettem észre hogy bármit zavarna a motor gyujtása, nincs rádió a motoron, és valahogy mobilozni sem szoktam miközben vezetek :)