Én nem hiszem, hogy ennek a találkozónak, kimondottan márka találkozónak kéne lennie.
Szerintem nem csak a Vidágósok jó fejek. Más motoron is ülnek haverok.
Véleményem szerint jöhetnek más motorosok is.
Tehát szerintem nyugodtan hívhatod, a barátaidat is.
No meg ez nem is lesz az a klasszikus motoros találkozó. Hisz nem lesszenek, szervezet programok, sem belépő.
Csak mi leszünk ott. S akkor és ott találjuk ki a programot, meg mindent.
Lényeg, hogy találkozunk és beszélgessünk egy nagyot!
megnézném azt a diskurzust, amikor a kiegészítőn alkudozol, aztán nagy duzzogva leszeded :) ha rám hallgatsz, csak az aláírás/fizetés után állsz neki csavarozni... ha a kedves ügyfél hozott magával, akkor viszi a vasat, de ha nem, akkor már közel piaci árat kaphatsz a kiegészítőkért :)
Van, de elég szűkös. No meg közel sem fogja visszahozni a befektetett pénzt. pl. 40 ezerért egy kipufogót hirdethetsz 1-1,5 évig is, ha egyáltalán sikerül eladni.
Ezeknek a kiegészitöknek van külön piaca? Mert pl az autoknál se szokták azokat megfizetni. Max annyi az előnyők, hogy azonos árszinten a jobb felszereltet vállasztják.
Itt viszont a legtöbbet könnyi leszerelni
Sajnos általánosságban elmondható, hogy a vevőjelöltek úgy tekintenek ezekre a kiegészítőkre, hogy az neked kellett, de le ne vedd róla... pénzt nem akar adni érte, de le ne vedd róla...
eddig három érdeklődő volt a motoromra, és az egyikükkel csúnyán összevesztem... a hülye... kijelentette, hogy neki nem kell a nyeregtáska (majd hátizsákkal mennek), de nem lesz alku tárgya, mert azzal együtt lett hirdetve a vas... ellenben kb 150000-rel alacsonyabb összeget ajánlott a meghirdetett árnál...
- a virgácson, csak a lábtartó, és a gyári Dragstar táskák kb 160000 huf-os tétel, de van egy kipufogóm, és egy tartalék kormányom... ha ezeknek az értékét megfelezem, mivel használt cuccok, akkor is kb 500000 huf a motor, és egy százas az, ami rajta van... - hát senki nem fog 600000-at adni érte, az tuti...
remélem, hogy a fent említett vevőjelölt olyan vasat talált amire ráköltötte a különbözetet...
Szerintem 800000-ért nem tudod eladni.
Az enyémre 680000-ért két jelentkező volt és abból az egyik komolytalan volt.Azok az 1100-sek amik az úgynevezett reális árukért vannak fent a hirdetőkben évek óta fent vannak.Az én esetemben lehet,lehet ,hogy az alacsony ár többekben gyanút keltett és riasztólag hatott. Pedig az elvégzett motorfelújítást két évvel ezelőtt itt megírtam és ez bizonyítja.
Jó, neked anyagi okok miatt gyorsan kellett a pénz ugye ?
Csak mindössze megijeszt hogy akkor én a 750 -est mennyiért fogom tudni eladni, miutan a 800 -at itt már reális árnak tituláltuk érte az extráival együtt.
A piaci ár annyi,amennyiért el lehet adni valamit.Ezt pillanatnyilag a jelen gazdasági helyzetben ennyiért lehetett eladni.Egyébként a srácnak aki megvette nagy szerencséje volt mert tényleg egy kifogástalan motort kapott nagyon olcsón.Bármelyikőtök jól járt volna vele.
Nekem az jött be a legjobban hogy használtam tovabb az NGK BP7ES amiben ugyancsak nincsen zavarszűrő.
Így nekem se a pipában, se a gyertyában nincsen zavarszűrú, így kevésbé van terhelve a gyújtótrafó is és a szikra meg atomtuti.
Nem vettem észre hogy bármit zavarna a motor gyujtása, nincs rádió a motoron, és valahogy mobilozni sem szoktam miközben vezetek :)
Ezt a közelmúlt tapasztalata mondatja velem.