Bár azt mondta a szerelő, hogy teljesen szétszedte és kitisztította a karbit, mert legalább 1 éve nem volt használva a moci és a benzin belekocsonyásodott a fúvókákba.
A karbitisztító STP-t használd, mielőtt a szerelőhöz visszamész. sok esetben nem lehet miatta jól beállítani a karburátort, mert pl az alapjárati rendszer koszos. Ilyenkor megpróbálják az alapjárati fordulatszám emelésével kompenzálni az állandóan lefulladó motort. ennek egyeneságú következménye, hogy a karbi szinkront lehetetlen jól belőni...
Egy teljes szétszedést- összerakást lehet megspórolni a dologgal. - és ez saját tapasztalat. 30-40 km alatt hat a cucc, 8-10 indítózással, és 8-10 x 2-3 perc alapjáraton üzemeléssel...
Ha úszó/tűszelep gondod van az a következő lépés. mindenképpen nézd/nézesd meg a gyertya színét... ha nem kopott a motor, akkor nem lehet nagy a gond.
A szelephézag állítást is szeretik elspórolni, mert a fél motort le kell bontani... kicsit nézz vissza a fórumban (pár napot) megtalálod a motoromról felrakott képeket szerelés közben... csak illusztráció :)
Tisztelt blackiex és littlerock!
Az olaj az alábbiakban írt Repsol, a szűrők és a gyertyák is az írott tipusok. Köszi a tippeket, valószínű, hogy visszaviszem a szerelőhöz.
Üdv: Gyula
Valaki tudna linkelni vagy küldeni egy szervizkönyvet yamaha virago xv250-hez ? Neten nem igazán találtam :(
Angol nyelvüt találtam de azt angyon nem értem :D elöny volna a magyar nyelvü :D
Köszönöm elöre is!
A javasolt gyertyákhoz írjuk hozzá a Champion N79Y-t is. Kb. 800 km-nél járok, dögmeleg/eső/hideg hajnali körülmények közt is kiváló. Emellett került vagy 300 Ft-ba darabja... :D
még valami, de szerintem ezzel mindenki egyet fog érteni:
- olaj: Repsol 15W-50 - szinte bárhol 2000 huf literje, ebből kell 3 liter, és Hiflo, vagy Champion olajszűrő. A Hiflo levegőszűrője is meg van 4000 huf alatt... ezek mindenképp legyenek cserélve!
A Castrol Actevo-ja itt leszerepelt, illetve az Elf motorolaja első blikkre is több deci benzin többletfogyasztás a Repsolhoz képest!
Gyertyák: lehetőleg ellenállás nélküli - én ajánlom az NGK-t, de Blackiex a Bosch-t preferálja jobban. NGK-esetén a cikkszám-ban nincs "R" betű, és nálam a 7-es hőérték vált be a 6-os a rövidebb, városi utakra javasolt darab.
- ha ezek megvannak, akkor lehet nekiállni az üzemanyagrendszernek... Az első fázis, a tesco-ból egy fehér flakonos STP adalék fele egy tankhoz... ezt járd ki belőle, több indítózással sűrítve...
- a motorozás (nem tudom mióta űzöd) néha nem olcsó, de az általam leírtak hiába kerülnek pénzbe, csak spórolhatsz velük...
Szia! ha igazán jó a gép, akkor 5 liter körül is elmegy, bár ez erősen használatfüggő...
blackiex-nek igaza van, valami ott nem kóser, szerintem válts szerelőt, illetve ha szakmai vénád van, akkor ott a virago.ro-oldal, és hajrá...
az én 400-asom legutóbb 4 liter körül evett, de finoman szólva se volt élénk a gázkar megrántására... most állítottam rajta, és kíváncsi vagyok a fogyasztásra...
blackiex! - most nagyon jól megy a gép, szinte félek, hogy szét fogom hajtani... egy hangyányi gondolkodás még van a gáz rárántásakor, de az is csak közepes fordulatról, hirtelen rántáskor (5. seb -80 km/h-nál... itt volt nagyon rossz, főleg előzéskor)... ezzel már bőséggel együtt lehet élni.. drukkolj, hogy ne egye meg a gatyámat :))))
Hát, ezek szerint nem pont úgy állította be, ahogy kell. Vagy vidd vissza neki és mondd el, hogy épp csak a bő másfélszeresét fogyasztja a megszokottnak, vagy állítsd be magadnak a Virago.ro oldalon a "Csináld magad" rovat idevágó dokumentuma szerint.
Sziasztok!
Nemrég vettem egy XV535-öst. Nagyon tetszik és szeretem is..........de nagyon sokat eszik 8-8,5litert. Ezt úgy eszi, hogy nemrég hoztam el a szerelőtöl, aki mindent beállított és kicserélt amit kellett. Valami tanácsot tudtok-e adni, hogy kevesebbet kajáljon a gyönyörűm :)
A kopóbetétet 2-3 alkalommal is cseréni kell, mire a fémlamellák elöregszenek. Ez olyan, mint az olajszűrő. Cserélheted minden olajcserénél, de felesleges.
Üdv. Nem volt túl meleg a motor mert a parkolótól a lámpáig kb 150m után már piroslámpát kaptam behuztam a kuplungkart és leállt a motor. Vissza mentem és az oldaltámasz kapcsolót befújtam VD-40-nel , a kábeleket kissé meghuzgáltam , valami majdcsak lessz vele gondoltam. Aztán elmentem egy körre. Namost ettöl e vagy sem, láss csodát megszünt a jelenség.
Szia!
Gondolom jo forro volt már a blokk és sebességben volt a motor?
Nekem is szokott ilyet csinálni de az ennyém a kuplung fémlamellái miatt, állítolag elvannak vetemedve és a kuplung melegen nem ol szét rendesen és ez lefojtja alapjáraton a gépet.
Nem lesz kemény a váltokar mikor bemelegszik a blokk?
Már rendeltem lamellákat a biker World-röl de nincs raktáron volt a válasz multhonap 23-án.
Egy teljes szétszedést- összerakást lehet megspórolni a dologgal. - és ez saját tapasztalat. 30-40 km alatt hat a cucc, 8-10 indítózással, és 8-10 x 2-3 perc alapjáraton üzemeléssel...
Ha úszó/tűszelep gondod van az a következő lépés. mindenképpen nézd/nézesd meg a gyertya színét... ha nem kopott a motor, akkor nem lehet nagy a gond.
A szelephézag állítást is szeretik elspórolni, mert a fél motort le kell bontani... kicsit nézz vissza a fórumban (pár napot) megtalálod a motoromról felrakott képeket szerelés közben... csak illusztráció :)
Az olaj az alábbiakban írt Repsol, a szűrők és a gyertyák is az írott tipusok. Köszi a tippeket, valószínű, hogy visszaviszem a szerelőhöz.
Üdv: Gyula
Valaki tudna linkelni vagy küldeni egy szervizkönyvet yamaha virago xv250-hez ? Neten nem igazán találtam :(
Angol nyelvüt találtam de azt angyon nem értem :D elöny volna a magyar nyelvü :D
Köszönöm elöre is!
még valami, de szerintem ezzel mindenki egyet fog érteni:
- olaj: Repsol 15W-50 - szinte bárhol 2000 huf literje, ebből kell 3 liter, és Hiflo, vagy Champion olajszűrő. A Hiflo levegőszűrője is meg van 4000 huf alatt... ezek mindenképp legyenek cserélve!
A Castrol Actevo-ja itt leszerepelt, illetve az Elf motorolaja első blikkre is több deci benzin többletfogyasztás a Repsolhoz képest!
Gyertyák: lehetőleg ellenállás nélküli - én ajánlom az NGK-t, de Blackiex a Bosch-t preferálja jobban. NGK-esetén a cikkszám-ban nincs "R" betű, és nálam a 7-es hőérték vált be a 6-os a rövidebb, városi utakra javasolt darab.
- ha ezek megvannak, akkor lehet nekiállni az üzemanyagrendszernek... Az első fázis, a tesco-ból egy fehér flakonos STP adalék fele egy tankhoz... ezt járd ki belőle, több indítózással sűrítve...
- a motorozás (nem tudom mióta űzöd) néha nem olcsó, de az általam leírtak hiába kerülnek pénzbe, csak spórolhatsz velük...
blackiex-nek igaza van, valami ott nem kóser, szerintem válts szerelőt, illetve ha szakmai vénád van, akkor ott a virago.ro-oldal, és hajrá...
az én 400-asom legutóbb 4 liter körül evett, de finoman szólva se volt élénk a gázkar megrántására... most állítottam rajta, és kíváncsi vagyok a fogyasztásra...
blackiex! - most nagyon jól megy a gép, szinte félek, hogy szét fogom hajtani... egy hangyányi gondolkodás még van a gáz rárántásakor, de az is csak közepes fordulatról, hirtelen rántáskor (5. seb -80 km/h-nál... itt volt nagyon rossz, főleg előzéskor)... ezzel már bőséggel együtt lehet élni.. drukkolj, hogy ne egye meg a gatyámat :))))
Feltehetően a gáztű túl magas állásba van téve...
Nemrég vettem egy XV535-öst. Nagyon tetszik és szeretem is..........de nagyon sokat eszik 8-8,5litert. Ezt úgy eszi, hogy nemrég hoztam el a szerelőtöl, aki mindent beállított és kicserélt amit kellett. Valami tanácsot tudtok-e adni, hogy kevesebbet kajáljon a gyönyörűm :)
Tudna nekem valaki szerezni egy 2000-es évjáratú virgácshoz hátsólámpa burát?
Itt vannak az emelő adatai. remélem sikerűlni fog.
Gondolom jo forro volt már a blokk és sebességben volt a motor?
Nekem is szokott ilyet csinálni de az ennyém a kuplung fémlamellái miatt, állítolag elvannak vetemedve és a kuplung melegen nem ol szét rendesen és ez lefojtja alapjáraton a gépet.
Nem lesz kemény a váltokar mikor bemelegszik a blokk?
Már rendeltem lamellákat a biker World-röl de nincs raktáron volt a válasz multhonap 23-án.