Sziasztok!
Mostantól nem vagyok Virago tulajdonos.Mondhatom nagyon szar érzés.A sírás kerülget.600000-ért kelt el az 1100-es.
Az vígasztal egy kicsit,hogy egy szimpatikus sráchoz került Kisbérre.
ellenőrizd,
- amit írtam a schuber tűről! no para! OBI-ben van 5x16-os belső kulcsnílású csvar 8 db kb 300 huf (van olcsóbban s csavarboltban) vedd ki a membránt, a középső csavart óvatosan tekerd ki, borítsd a markodba ami benne van, chekkold a nyúlványt, keresd meg a helyét, rakd össze rendesen - ha Pesti vagy, egy sörért megcsinálom :) - rakd össze - jöhet a másik fele...
- legyen két új gyertyád, azokat tedd be... hamar kiderül melyik henger kormozza a gyertyát gyorsabban.
utána jöhet, a fejvakarás...
ha a közelben vagy, a szinkronra is rá tudunk nézni. Csodát nem tehetek, de pár dolgot hamarabb tisztázunk :)
Én a gyertyapipákat még nem cseréltem ki. A gyertyák elég feketék. Időnként úgy érzem, hogy az egyik henger nem megy. Időnként gázvisszaengedésnél durrog.
Sziasztok!
Mikor megvettem a motort, elvittem szerelőmhöz, hogy állítson be rajta mindent (évekig állt előtte). Mikor elhoztam 12l-t evett. Nem értettem, mert évek óta ugyan az a szerelő állította a motoraimat. Aztán elgondolkodtam, ha a karbit beállította, csak a gyújtás lehet. Tehát kivettem az egyik gyertyát, eléggé csúnyán nézett ki, kivettem a másikat, az szépen ki volt égve. A gyertyákat és a pipákat cseréltem, azóta elmentem 4000km-t egy rossz tüsszentés nélkül. A lényeg, 80-100-as tempónál 3,9-4,1L a fogyasztás, 130-150 között beéri 4,8-4,9l-rel. Még sosem érte el az 5L-es fogyasztást, pedig mentem már csak autópályán két tankolás között.
Ha szar a szinkron, akkor nagyobb gázzal kell korrigálnod, hogy az egyik henger dolgozzon a másik helyett. Nem hiszem, hogy ekkora difit okozna (bár lehet), de hogy jól megdobja a fogyasztást, az tuti.
Azt kérdezném attól aki ismeri a Szelidi-Tó és környékét,hogy ez egy Camping ahol fellehet állítani a sátrat, van e kiépített szalonna sütő hely ahol van tűzifa szék vagy asztal, lehet e zuhanyozni a camping dijáért, vagy teljesen nomád a dolog.
Szóval érdekelne a komfortos része is a dolognak.
van egy olyan dolog még, amit szerintem már többen benéztek: amikor a karbiból kivesszük a tolattyút, és abból a tűt, visszarakásnál lehet gond, ha nem vagyunk elég figyelmesek... a tű tokjának van egy kis nyúlványa, aminek a tolattyúban megvan a fészke... ha az nem illeszkedik bele, kb 2-3 mm-rel feljebb kerül a tű... ez ugye okozhat némi többlet fogyasztást...
Bár szerintem nem ekkorát... az ekkora többlet, az legtöbbször nem azonos hengerteljesítményből adódik.
680 -rol még lealkudták ?
Mi a frászért ? Már az is potom ár volt érte ugy 250-300 -al a piaci ár alatt.