illetve nagyon sok kerdesre van valasz itt: (keresheto, reszekre osztott formaban, magyarul): http://forum.virago.ro/faq.php
leirtam, miket valtoztattam a honlapon ill. miben tudnatok igy kezdetben segiteni (nem informatikai dolgokra gondolok), itt: http://www.virago.ro/
termeszetesen ha barmilyen mas otletetek van, amit a weblapon lehetne csinalni, javasoljatok, es megnezem, mi hogyan valosithato meg (informatikai szempontbol).
Kedves István!nagyon szívesen olvasgatnám az új lapot is de sajnos nem enged belépni.Nem ismeri a jelszavamat .Személy szerint nagyon szívesen segítettem volna,csak sajnos nem értek olyan szinten a számítás technikához.Legyél szíves segíteni,hogy újból részese lehessek a lapnak.Előre is köszönöm szép hétvégét kívánok.daffos
Üdv. Tanácsot szeretnék kérni. Az Üllői úton közlekedve azt tapasztaltam , hogy az 535-ösöm a lámpás keresztezödéshez érve amikor pirosat kaptam megkellett álnom. A kuplung kar behúzását követö kb öt másodperc után mindig leállt. Haza érve a parkolóban próbálgattam , de ugyanezt produkálta. Mi lehet a gond.
Ennyi. Az XV verhetetlen, csak kevesen ismerik be.
Gyárthatnak 1800-as meg 2000-es blokkokat, tök felesleges. Az már csak "akkoris-az-én-pöcsöm-a-nagyobb" játék. :)
Sziasztok!
Ma Pozsonyba voltunk motorostúrán. Volt benne egy jó kis szerpentin is. Volt a csapatban mindenféle motor, chopper, túra, sportúra. A kanyarokban csak egy chopper tudta tartani a tempót a többi motorral. Az ám csak is az ezres virgács. a nagy 1500-as meg 1800-as chopperok nem tudtak megbirkózni elég gyorsan a kanyarokkal. A drága túramotorok csak a régi virgácsom nem tudták lerázni. Az egész csapat elismerését fejezte ki a sárkányos technika előtt. Azt hiszem ez minden elmond a típusról.
nem tudom, miert nem hasznalja senki azt a forumot, de lassan teljesen folosleges fonntartani. azt hittem, az a baj, hogy aregi, ami volt, nehezkes stb. tulzas nelkul (s nem felhanyaskeppen mondom, mert szivesen csinaltam) 1 hetig kinlodtam, mig az egeszet atramoltam, lecsereltem, stb. ami most van, az a leg elterjedtebb forum az interneten, tehat nem tudom azt hinni, hogy olyan nehez lenne hasznalni. megse hasznalja senki. probaltam foglalkozni vele, otletekkel jonni, tobbszor kertem segitseget, de ket ember hijan (nem nevezem meg, nem akarok szemelyeskedni) senki nem segitett... ez van.
csak hallkan jegyzem meg, hogy a virago.ro oldalon lehetett volna csinalni egy "szavazast" a talalkozo datumaval kapcsolatban, es nem kene talalgatni, melyik lenne a jobb... ugyanigy a helyszinnel, es a feliratkozast is meg lehetett volna oldalni...
nos, 6-8 ember is tud szórakozni, de kicsit nagyobb aktivitásnak szerintem mindenki jobban örülne...
másik időpont esetleg?
Más:
ma megemeltem a schuber tűt. természetesen kicseréltem a csavarokat is imbuszra (ugye csak 2 mm-el hosszabbat kaptam )... visszaraktam az 535-ös szűrőt, és délután volt alkalmam kipróbálni... eddig tetszik:) nos remélem, hogy nem árt a motornak, illetve nem rúgja az egekbe a fogyasztást... akinek 400-asa van, annak ajánlom, hogy próbálja meg, feltéve, ha nem derülnek ki káros következmények...
Helló dr Virago !
Olyan csendben voltál az hittem nyaralsz ! Kár hogy nem érsz rá mert én is hezitálok a találkozón de a környékről rajtad kívül más virágós ismerősöm nem nagyon van. A cimboráim meg mindenféle motorral nyomják, és úgy néz ki ez inkább egy márkatalálkozónak indul.
Még rágom a dolgot, de lehet hogy egyedül is elmegyek.
ui: nem láttalak Nagyharsányban. Egyébként ha nem voltál nem veszítettél semmit.
a forum hasznalatahoz irtam egy rovid utmutatot, itt:
http://www.virago.ro/a-forum-h...
illetve nagyon sok kerdesre van valasz itt: (keresheto, reszekre osztott formaban, magyarul): http://forum.virago.ro/faq.php
leirtam, miket valtoztattam a honlapon ill. miben tudnatok igy kezdetben segiteni (nem informatikai dolgokra gondolok), itt: http://www.virago.ro/
termeszetesen ha barmilyen mas otletetek van, amit a weblapon lehetne csinalni, javasoljatok, es megnezem, mi hogyan valosithato meg (informatikai szempontbol).
varunk a forumon
udv
modi