Peace. A motoromon megszeretnem tudni a hatso fek allapotat.csak az a baj hogy a legutobbi gumucserenel tonkrevagtak azt a kiss meros cuccot ami ott van a tengelyen.hogy tudnam meg maskep?gondolomha szet bontom.az mennyire bonyolult muvelet.es mirre kell odafigyeljek szetszedesnel.Koszonom a segitseget szelles utat
szerintem ha neten valami webshoban telefonon lebeszéled,akkor pénteken át is veheted.Lényeg h ne csak simán rendeld meg,hanem hívd fel őket.Ha még holnap elküldik akkor pénteken simán megkapod
Metzeler Perfect Me11 is 2006.07-es 4,3 mm ...9000ft...a dillema oka az hogy hiába ez márka...Continentalt lehet venni 11000 körül..és az mégis csak új.
Azért lennék rá kíváncsi hogy melyiket éri meg jobban..mert ugye ez a metzeler újan 28 körül van
Ha ennyire kopott mindenképpen cseréld le, akár megy műszakira akár nem ! A metzeller szerintem jól tapadó gumi. Nekem "lasertech"volt. Egy bajom volt vele hogy k..va drága, és nekem kb 6000km-t után elkopott.
megoszlanak róla a vélemények, de én nagyon pozitívan csalódtam benne. elég jó áron van, ha jövőre nem lesz komoly márka akcióban, akkor ugyanez kerül fel... nekem bevált
Szerintem metzeler.De nem biztos....
Erről jut eszembe, találtam jó áron dunlop első gumit...alig használt.99%-osnak hirdetik :) viszont 2003as..szerintetek ez mennyire gáz?öreg már nagyon?
A kipufogó elszíneződése sok mindentől függ. Az ún. futtatási színek az acélötvözeteken a felmelegedés, és a lehűlés minőségét mutatják, de csak akkor látszanak, ha elérnek egy bizonyos hőmérsékletet.
Ha azonos anyagú csövekről beszélhetünk (állítólag ez erősen piacfüggő) akkor az egyik motor kipufogógáza magasabb hőmérsékletű... ez vethet fel néhány kérdést...
Szelephézag mindig rendben volt? nem jártak túl dús, vagy túl szegény keverékkel? a gyújtás időpontja is rendben van? sok volt a hegymenet? esetleg "kétállású" a gázmarkolat, vagy a gazdi csuklója? stb stb stb...
Amit írtam, azok csak lehetőségek, lehet, hogy anyagából adódóan ilyen, mint pl a legtöbb BMW boxer kipufogója...
és nem biztos hogy baj, de az indokra kíváncsi lennék...
tény, ritkán gyorsítok koppra tekert gázzal, szeretem folyamatosan ráhúzni... talán ezért is tűnt fel olyan nehezen, hogy az 535-ös légszűrőjével nem ugrik a vas, csakk kis idő után...
elvan színeződve..látszik..de az miért baj? jobb mintha rozsdás lenne :) Amúgy azt mondtam, hogy ha valós(és ha ezt valahogy ki lehetne deríteni) a km-állása,akkor megér ennyit. 5-600 körül nem hiszem hogy találni szebbet...persze van..de ritka
Persze az indulás kicsit problémás :)
Hogy csináltad?Stopizol?
Feri
Hol lehetne hamar-hamar (legkésőbb péntekig) venni egy kuplung bowdent 1100-as virgácshoz (lehetöleg Győrben :) )
KI
Azért lennék rá kíváncsi hogy melyiket éri meg jobban..mert ugye ez a metzeler újan 28 körül van
de azért ennél olcsóbban gondolnám a beszerzést...
Heidenau...
megoszlanak róla a vélemények, de én nagyon pozitívan csalódtam benne. elég jó áron van, ha jövőre nem lesz komoly márka akcióban, akkor ugyanez kerül fel... nekem bevált
Erről jut eszembe, találtam jó áron dunlop első gumit...alig használt.99%-osnak hirdetik :) viszont 2003as..szerintetek ez mennyire gáz?öreg már nagyon?
Tetszik az első gumid mintázata. Mi a tíipusa ? Nem szélesebb kicsit a gyárinál ?
Ha azonos anyagú csövekről beszélhetünk (állítólag ez erősen piacfüggő) akkor az egyik motor kipufogógáza magasabb hőmérsékletű... ez vethet fel néhány kérdést...
Szelephézag mindig rendben volt? nem jártak túl dús, vagy túl szegény keverékkel? a gyújtás időpontja is rendben van? sok volt a hegymenet? esetleg "kétállású" a gázmarkolat, vagy a gazdi csuklója? stb stb stb...
Amit írtam, azok csak lehetőségek, lehet, hogy anyagából adódóan ilyen, mint pl a legtöbb BMW boxer kipufogója...
és nem biztos hogy baj, de az indokra kíváncsi lennék...
tény, ritkán gyorsítok koppra tekert gázzal, szeretem folyamatosan ráhúzni... talán ezért is tűnt fel olyan nehezen, hogy az 535-ös légszűrőjével nem ugrik a vas, csakk kis idő után...