Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://siva.banki.hu/jegyzetek...

24. oldal.

Igen, emulzió a vége a dolognak, ami két egymásban nem oldódó anyag keverékének felel meg.

A tű emelkedése teszi arányossá a kiáramló üzemanyag mennyiségét tolattyú alatt elhaladó levegőével.

- a 27. oldalon egy Stromberg karbi - bár ott dinamikusat ír, és a képről elég nehéz megmondani.
A leírások szerint emulziós csõ a neve, azaz emulgeál, apró cseppekre bont. Sztem nem féklevegõ...
"A lyukak a csövön a levegő és a benzin keveredését segítik elő, előporlaszt. Mire feljut a benzin a Venturi csőbe (karburátor torka), addigra már buborékos, így alacsony vákuumszint esetén kis fordulaton javul a porlasztás minősége."

Bár tudom, hogy egy CV karbinál kisebb a jelentősége, de azok nem féklevegő furatok? ahogy a külső részen csökken az üzemanyagszint, úgy áramlik levegő a furatokon a csőbe. ezzel lehet valamelyest lépcsőzetesen csökkenteni a keverék túldúsulását... de lehet, hogy tévedek...
Most már megy a virago.ro
Kösz.
Üdv
Nálam is de asszem van pici elirás a kezdőlapon.
Nem az angolszász kiejtés a "virádzso" hanem az olasz ha jól tudom.
Bárhol hallottam angol kiejtéssel mindenhol "vi'rago" nak ejtették.

végyé
Nálam minden tökéletes.
Nálam megy minden...
hmmmmm

ilyesmit kene lassatok:

http://api.browsershots.org/pn...

nem ez van?
Valami kaka van a virago.ro oldalon mert csak a főoldal jön be ,utánna semmi.
Erre számoltam, de legalább csökken a blokkolási hajlama. :)
Az a röhej, hogy sztem házilag gyártani a Virago-ra a legegyszerűbb az összes motor közül... És mégis ennyi az ára.
Jah k. drágák 150 körül vannak ha nem drágább.
Én már így vettem nem én tettem rá.

Egyébként jelentősen romlik a hátsó fékhatás miatta, mert felére csökken az erőkar. Vizsgán átmegy de taposni kell rendesen.
Egy előretolt lábtartóra régesrég csorgatom a nyálam... Csak rohadt drága. Gyártatnom kéne, de se mester, se anyag...

Korrekt ár érte.
:)

Highway Hawk Kipu, Előretolt lábtartók, háttámla, króm rendszámtábla tartó, 90cm széles kormány, jo minosegu Held nyeregtáskák, villatáska. 94 -es, 68ezer van benne, de ez csak az óra, mert a blokk 55 -nél a hengertalp tömítés csere miatt szét lett kapva és akkor fel lett újítva a hengerfej gépműhelyben, vettem egy teljesen motortömítés készletet minden létező tömítés ki lett cserélve mindenhol, és kapott vadiúj gyári méretes gyűrűket.
Kompresszió mint az állat, semmi nem lóg a blokkban.

800 -ért tervezem feltenni a használtautóra, az bőven alatta van a többinek. (csak az extrák kb. 300e Ft).
Akkor nekem szánod. :)
Lassan az enyém is eladósorba kerül, jövőre áttenném a seggem egy 3-400 köbcentivel nagyobbra.
Na kiszedem, még sosem szedtem ki megtisztul az is :)
A nagy túra után most szétkaptam tisztítás céljából az egészet.

Közeledik az eladás dátuma, teljesen rendbe szeretném rakni és úgy eladni.

Szeretnék neki egy olyan tulajt aki nem megy annyit vele mint én, hanem icsit nagyapásabban adja már elő.

Úgyhogy készüljetek 1-2 hét és lesz egy 750 -es tele extrákkal olcsón eladó :)
Van ugye a fehér falú műanyag cső, amin az O- gyűrű van. Az körbe elforog, mindegy, hogy hogy áll. Az O gyűrűk között a cső körül egyenletesen van rés, mindegy, hogy pont a lyuk felé néz, vagy sem. A lyuggatott rézcső meg a lapolás szerint megy bele. Innentől kezdve sztem mindegy. A lyukak a csövön a levegő és a benzin keveredését segítik elő, előporlaszt. Mire feljut a benzin a Venturi csőbe (karburátor torka), addigra már buborékos, így alacsony vákuumszint esetén kis fordulaton javul a porlasztás minősége.
De vajon számít az hogy hogy áll ? Mármint elvileg az körbe ablakos.
Egyébként mi a frász a szerepe a kis ablakoknak a rézcsövön ?

Van a súberház két gumigyűrűje között egy nyílás, a karbiházon meg egy furat. Ha jól néztem a rajzot a manaul -ban akkor ott megy be levegő és gondolom a kis abalakokon keresztül keveredik már a benyával.
A súber kerete felé ki tudod nyomni, ha kiszednéd a rézcsövecskét. Le van lapolva ha jól emlékszem, csak egyféleképp megy vissza.
A Sóberházon belül van azúgynevezett Main Nozzle, egy a kis rácsos hengerke.
A Manual azt mondja, hogy azt csak ugy siman ki lehet szedni.

Nyomni kell ? Számít az hogy az hogyan áll merre fordulva ? Úgy látom a főfúvókát kiszedve hogy van egy kis lapos perem a súberházban mintha abba be kéne akadnia, mintha jelezné hogy merre fordulva áll helyesen.
Ha jár a motor, akkor az úszó is jár, azaz kicsit lemegy majd fel, ebből látod, hogy nem ingadozik a szint és a szelep zár rendesen. DE ha már kivettet, ki is pucolod, ergo a tűszelep zárni fog rendesen és nem lesz hiszterézise.
Ennek a járó motoros mérésnek inkább ott van jelentősége, ahol benzinpumpa is van: hogy van-e elég ereje az úszónak a pumpa nyomása ellenében bezárni.
Hmm. És akkor pontosan odatartani ahova kell.

Mi a helyzet azzal, hogy a Manual azt mondja, hogy jársd 2-3 percig a motort hogy az úszó beálljon rendesen ? Nem látok sok logikát ebben, jön a benzin aztan bezár és kész mi kéne hogy beálljon ?
Egy átlátszó benzincsőből, amit alkoholos filccel megcsíkozol.
mi a frászból lehetne mérőeszközt csinálni ?
Persze. Simán.