"A lyukak a csövön a levegő és a benzin keveredését segítik elő, előporlaszt. Mire feljut a benzin a Venturi csőbe (karburátor torka), addigra már buborékos, így alacsony vákuumszint esetén kis fordulaton javul a porlasztás minősége."
Bár tudom, hogy egy CV karbinál kisebb a jelentősége, de azok nem féklevegő furatok? ahogy a külső részen csökken az üzemanyagszint, úgy áramlik levegő a furatokon a csőbe. ezzel lehet valamelyest lépcsőzetesen csökkenteni a keverék túldúsulását... de lehet, hogy tévedek...
Üdv
Nálam is de asszem van pici elirás a kezdőlapon.
Nem az angolszász kiejtés a "virádzso" hanem az olasz ha jól tudom.
Bárhol hallottam angol kiejtéssel mindenhol "vi'rago" nak ejtették.
Erre számoltam, de legalább csökken a blokkolási hajlama. :)
Az a röhej, hogy sztem házilag gyártani a Virago-ra a legegyszerűbb az összes motor közül... És mégis ennyi az ára.
Highway Hawk Kipu, Előretolt lábtartók, háttámla, króm rendszámtábla tartó, 90cm széles kormány, jo minosegu Held nyeregtáskák, villatáska. 94 -es, 68ezer van benne, de ez csak az óra, mert a blokk 55 -nél a hengertalp tömítés csere miatt szét lett kapva és akkor fel lett újítva a hengerfej gépműhelyben, vettem egy teljesen motortömítés készletet minden létező tömítés ki lett cserélve mindenhol, és kapott vadiúj gyári méretes gyűrűket.
Kompresszió mint az állat, semmi nem lóg a blokkban.
800 -ért tervezem feltenni a használtautóra, az bőven alatta van a többinek. (csak az extrák kb. 300e Ft).
Van ugye a fehér falú műanyag cső, amin az O- gyűrű van. Az körbe elforog, mindegy, hogy hogy áll. Az O gyűrűk között a cső körül egyenletesen van rés, mindegy, hogy pont a lyuk felé néz, vagy sem. A lyuggatott rézcső meg a lapolás szerint megy bele. Innentől kezdve sztem mindegy. A lyukak a csövön a levegő és a benzin keveredését segítik elő, előporlaszt. Mire feljut a benzin a Venturi csőbe (karburátor torka), addigra már buborékos, így alacsony vákuumszint esetén kis fordulaton javul a porlasztás minősége.
De vajon számít az hogy hogy áll ? Mármint elvileg az körbe ablakos.
Egyébként mi a frász a szerepe a kis ablakoknak a rézcsövön ?
Van a súberház két gumigyűrűje között egy nyílás, a karbiházon meg egy furat. Ha jól néztem a rajzot a manaul -ban akkor ott megy be levegő és gondolom a kis abalakokon keresztül keveredik már a benyával.
A Sóberházon belül van azúgynevezett Main Nozzle, egy a kis rácsos hengerke.
A Manual azt mondja, hogy azt csak ugy siman ki lehet szedni.
Nyomni kell ? Számít az hogy az hogyan áll merre fordulva ? Úgy látom a főfúvókát kiszedve hogy van egy kis lapos perem a súberházban mintha abba be kéne akadnia, mintha jelezné hogy merre fordulva áll helyesen.
Ha jár a motor, akkor az úszó is jár, azaz kicsit lemegy majd fel, ebből látod, hogy nem ingadozik a szint és a szelep zár rendesen. DE ha már kivettet, ki is pucolod, ergo a tűszelep zárni fog rendesen és nem lesz hiszterézise.
Ennek a járó motoros mérésnek inkább ott van jelentősége, ahol benzinpumpa is van: hogy van-e elég ereje az úszónak a pumpa nyomása ellenében bezárni.
Mi a helyzet azzal, hogy a Manual azt mondja, hogy jársd 2-3 percig a motort hogy az úszó beálljon rendesen ? Nem látok sok logikát ebben, jön a benzin aztan bezár és kész mi kéne hogy beálljon ?
24. oldal.
Igen, emulzió a vége a dolognak, ami két egymásban nem oldódó anyag keverékének felel meg.
A tű emelkedése teszi arányossá a kiáramló üzemanyag mennyiségét tolattyú alatt elhaladó levegőével.
- a 27. oldalon egy Stromberg karbi - bár ott dinamikusat ír, és a képről elég nehéz megmondani.