Vajon a 750 -esen mikunikkal, kiszedett karbinál meg lehet mérni az úszószintet ha mondjuk szépen vízszintbe helyezem és egy flakonnal eljátszom a benzintank szerepét ?
nem valoszinu, hogy elirtad, de virago.ro nem virágo.ro
Probald meg torulni a browserprogramod gyorsitotarat ( http://www.wikihow.com/Clear-Y... )
ill. ha regebbi internet explorert hasznalsz (7esnel regebbit) akkor surgosen csereld le. nem a virago lap miatt, alltalaban... javasolom a firefoxot vagy chrome-ot. egyebkent kene menjen....
Sziasztok
Nekem nem indul el a virágo.ro honlap.
Valamit rosszul csinálok?
Csak egy dekoratív kezdő lap jön be. Amin van két virágó fotó és az a felirat, hogy " Magyar Yamaha virágó tulajdonosok honlapja.
Nekem miért nem működik?
Tud valaki segíteni?
Hát mit mondjak.
Ha ötször hatszor elmondják egyből megértem.
Már megijedtem, hogy ha rendszeresen elzárogattom a csapot azzal kárt tehetek benne. Illetve nagyobb esélye van a meghibásodásra.
Az a zárócsap csak azért van rajta, hogy ha kiszereled, ne folyjon el a tartalma. Egy mágnesszelep van benne, ami a tartalék és a normál állás csutorája közt váltogat.
Kettővel lejjebb írtam, hogy nem. Sőt, az előző neked címzett hozzászólásomban is kiemeltem, hogy csak a 700/750-es motorokat érinti a dolog. Az összes többin benzinpumpa van.
A te csapod elektromechanikus. Egy deka vákuum nincs benne.
Köszönöm az infókat.
Most már kezd világossá válni, mint a vakablak.
Tehát az 535-ös nél a benzint egy elektromos ácé nyomja a karburátorba. De közben van egy mechanikus benzincsap is. Amit én néha elszoktam zárni. Pedig nem sok jelentősége van.
Jól értelmezem?
Folytatnám: ha nagyon ereszt és a tűszelep elé véletlenül valami retek kerül, úgy televeri a motorolajat benzinnel, hogy csak nézünk, mint a moziban...
Zsoccát és a többi 535-öst ez a veszély nem fenyegeti, mert elektromos szivattyú pumpálja a benzint a karburátorba.
A csillapítás mértékét állítod ezzel. Nem a keménységet, azt a légnyomással kell.
Légnyomás állítása úgy megy, hogy a szelepen be kell pumpálni a levegőt. A gyárilag javasolt nyomások Bar-ban kifejezve...
Egy személy: 1-2 Bar (csillapítás ajánlott értéke 1-3)
Két személy: 3 Bar (csillapítás ajánlott értéke 3-4)
Két személy + csomag: 3.5 Bar (csillapítás ajánlott értéke 4-5)
A hölgyemény szemmel láthatóan nem lehet több 50-55 kilónál, ezért szerintem 2-3 Bar nyomást és 3-as csillapítást javasolnék. Az pont elég a súlyotoknak és 3-as fokozaton nem lesz túl kemény a hátulja sem. Ha csomag is van és messzire mentek, inkább 3 Bar a nyerő.
Szia. Szerintem nekem is vákumos de jobb megnézni. Tel: 0620-9320-720. Ma déltől otthon leszek. 1165 Bökényfőldi út 82. Gyere ki ha nincs messze.
Üdv Gyula
Szia Gyula! Ha ez a vákumszelepes csapod van mennék megnézni az árát addig találd ki. És adjál valami elérhetőséget.Zsoccának.Ahogy Blacki pontosa leírta a benzincsapt, ugy folytatnám, hogy ez a membrán idővel elöregszik átereszt ezáltal a csap nem működik megfelelően ez a kisebbik baj mert van egy olyan álás ahol mindenképp folyik az üzemanyag.De ha a membrán átereszt akkor vákumcsövön keresztül +üzemanyag kerül a motorba a porlasztót megkerülve ez elég galibát tud okozni, és nem tudod, hogy miért nem megy rendesen a motor, miért nem jó az alapjárat miért durrog, és miért kormos az első henger gyertyája, mikor jó a benzinszint, és miért eszi a gyertyákat az első henger.
Üdv!
Kis segítség kéne értelmezni a Haynes könyv 54. oldalon (1/27) található táblázatot. A középtelós 750-es teleszkóp beállításait és levegőnyomását taglalja. Az enyém olyan mint a 28.9a képen látható, csak annyi van rajta hogy Damping S-H. Most akkor melyik melyik állás? Lehet csak nekem nem egyértelmű az angol rövidítés.
Mekkora nyomás legyen benn, ha mondjuk néha viszem asszonyt is? Táblázat szerint 28.4 - 42.7 psi, akkor legyen mondjuk 36psi=2.5bar?
Guminyomás lehet mondjuk elöl 2, hátul 2.2bar?
A későbbi 700/750-es (és általában a legtöbb japán motor) benzincsapja vákuumos, azaz van rajta egy vákuummebrán. A membrán közepén van egy fém tüske, ami elzárja a benzin útját 'nyitva' és 'tartalék' állásban, ezt egy rugó a helyét tartja. A membrán kamrájára megy egy vákuumcső a szívócsonkról. Amíg a motor jár, a szívőerő a csövön keresztül a membrán kamrájába jut, ahol a vákuum a rugó ellen hat és szabad a benzin útja. Ha a motort leállítod, a vákuum megszűnik, a csap automatikusan bezár.
Feledékenység ellen ideális.
Urak, ha valaki nem tud sehogy boldogulni a virago.ro forumona jelszocserevel, irja meg a nicknevet es az email cimet az istvan@virago.ro cimre, es megvaltoztatom.
a kirandulasrol. biztos nagyon jo volt. en is gondolkodtam, de satorral. biztos kenyelmesebb lenne a panzios vagy hoteles megoldas, de na... egyebkent el kell mondjam, hogy napi 30-35 kilometert gyalogolni egyedul, hatizsakkal, mezei es erdei utakon, 5 hetig minden alldott nap, nyar derekan spanyolorszagban szinten nem konnyu, es megis van kedve az embernek kempingelni utana, azaz hat na.... nekem volt... ugyhogy bizakodo vagyok...
Soha nemtom, nem vagyok nagy szakács de ezt szeretem csinálni, mindig vagy 5 netes receptből rakom össze.
Most 4-6 személyre (holnap vendégek jönnek), 1 kg hagyma, 1 gerezd fokhagyma, vajon megpárolod, utána 4 liter víz rá, bele 2 leveskocka, bors. Aztan hagyom főni. Amikor mér vagy 1 órája fő, vagy fél kiló reszelt sajtot belenyomok, ami szétolvad benne és ettől totál nyúlós főzelékes lesz az egész :)
Aztan vettem 4 cipót és abban tálalom.
Most épp így sosem tudom mi sül ki belőle, igazi pasi szakács vagyok :))
modi.
nem valoszinu, hogy elirtad, de virago.ro nem virágo.ro
Probald meg torulni a browserprogramod gyorsitotarat ( http://www.wikihow.com/Clear-Y... )
ill. ha regebbi internet explorert hasznalsz (7esnel regebbit) akkor surgosen csereld le. nem a virago lap miatt, alltalaban... javasolom a firefoxot vagy chrome-ot. egyebkent kene menjen....
Nekem nem indul el a virágo.ro honlap.
Valamit rosszul csinálok?
Csak egy dekoratív kezdő lap jön be. Amin van két virágó fotó és az a felirat, hogy " Magyar Yamaha virágó tulajdonosok honlapja.
Nekem miért nem működik?
Tud valaki segíteni?
6 oranyi munkaval szetvalasztottam a forumban abejegyzeseket kategoriakra. kerlek nezzetek meg:
forum.virago.ro
igy szerintem mar sokkal hasznalhatobb lesz. ha vannak javaslatok, varom.... istvan@virago.ro
Ha ötször hatszor elmondják egyből megértem.
Már megijedtem, hogy ha rendszeresen elzárogattom a csapot azzal kárt tehetek benne. Illetve nagyobb esélye van a meghibásodásra.
A te csapod elektromechanikus. Egy deka vákuum nincs benne.
Most már kezd világossá válni, mint a vakablak.
Tehát az 535-ös nél a benzint egy elektromos ácé nyomja a karburátorba. De közben van egy mechanikus benzincsap is. Amit én néha elszoktam zárni. Pedig nem sok jelentősége van.
Jól értelmezem?
Egyébként, ez az a benzincsap amit ott alul kézzel szoktam tekergetni?
Zsoccát és a többi 535-öst ez a veszély nem fenyegeti, mert elektromos szivattyú pumpálja a benzint a karburátorba.
H - Hard (kemény)
S - Soft (lágy)
A csillapítás mértékét állítod ezzel. Nem a keménységet, azt a légnyomással kell.
Légnyomás állítása úgy megy, hogy a szelepen be kell pumpálni a levegőt. A gyárilag javasolt nyomások Bar-ban kifejezve...
Egy személy: 1-2 Bar (csillapítás ajánlott értéke 1-3)
Két személy: 3 Bar (csillapítás ajánlott értéke 3-4)
Két személy + csomag: 3.5 Bar (csillapítás ajánlott értéke 4-5)
A hölgyemény szemmel láthatóan nem lehet több 50-55 kilónál, ezért szerintem 2-3 Bar nyomást és 3-as csillapítást javasolnék. Az pont elég a súlyotoknak és 3-as fokozaton nem lesz túl kemény a hátulja sem. Ha csomag is van és messzire mentek, inkább 3 Bar a nyerő.
Üdv Gyula
Kis segítség kéne értelmezni a Haynes könyv 54. oldalon (1/27) található táblázatot. A középtelós 750-es teleszkóp beállításait és levegőnyomását taglalja. Az enyém olyan mint a 28.9a képen látható, csak annyi van rajta hogy Damping S-H. Most akkor melyik melyik állás? Lehet csak nekem nem egyértelmű az angol rövidítés.
Mekkora nyomás legyen benn, ha mondjuk néha viszem asszonyt is? Táblázat szerint 28.4 - 42.7 psi, akkor legyen mondjuk 36psi=2.5bar?
Guminyomás lehet mondjuk elöl 2, hátul 2.2bar?
de a szállásunk önmagáért beszélt :)
üdv. Gyula
Feledékenység ellen ideális.
De igazad van, embere válogatja, nekunk nincs kedvunk :)
a kirandulasrol. biztos nagyon jo volt. en is gondolkodtam, de satorral. biztos kenyelmesebb lenne a panzios vagy hoteles megoldas, de na... egyebkent el kell mondjam, hogy napi 30-35 kilometert gyalogolni egyedul, hatizsakkal, mezei es erdei utakon, 5 hetig minden alldott nap, nyar derekan spanyolorszagban szinten nem konnyu, es megis van kedve az embernek kempingelni utana, azaz hat na.... nekem volt... ugyhogy bizakodo vagyok...
Soha nemtom, nem vagyok nagy szakács de ezt szeretem csinálni, mindig vagy 5 netes receptből rakom össze.
Most 4-6 személyre (holnap vendégek jönnek), 1 kg hagyma, 1 gerezd fokhagyma, vajon megpárolod, utána 4 liter víz rá, bele 2 leveskocka, bors. Aztan hagyom főni. Amikor mér vagy 1 órája fő, vagy fél kiló reszelt sajtot belenyomok, ami szétolvad benne és ettől totál nyúlós főzelékes lesz az egész :)
Aztan vettem 4 cipót és abban tálalom.
Most épp így sosem tudom mi sül ki belőle, igazi pasi szakács vagyok :))
ON