Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vajon a 750 -esen mikunikkal, kiszedett karbinál meg lehet mérni az úszószintet ha mondjuk szépen vízszintbe helyezem és egy flakonnal eljátszom a benzintank szerepét ?
ha minden jol mnegy, teszek fel egy reszletes leirast az ujdonsagokrol ill. egy hasznalati utmutatot a forumrol, csak meg meg kell irjam.

modi.
udv.

nem valoszinu, hogy elirtad, de virago.ro nem virágo.ro
Probald meg torulni a browserprogramod gyorsitotarat ( http://www.wikihow.com/Clear-Y... )

ill. ha regebbi internet explorert hasznalsz (7esnel regebbit) akkor surgosen csereld le. nem a virago lap miatt, alltalaban... javasolom a firefoxot vagy chrome-ot. egyebkent kene menjen....
Sziasztok
Nekem nem indul el a virágo.ro honlap.
Valamit rosszul csinálok?
Csak egy dekoratív kezdő lap jön be. Amin van két virágó fotó és az a felirat, hogy " Magyar Yamaha virágó tulajdonosok honlapja.
Nekem miért nem működik?
Tud valaki segíteni?
Köszönjük!
Sziasztok.

6 oranyi munkaval szetvalasztottam a forumban abejegyzeseket kategoriakra. kerlek nezzetek meg:

forum.virago.ro

igy szerintem mar sokkal hasznalhatobb lesz. ha vannak javaslatok, varom.... istvan@virago.ro
Hát mit mondjak.
Ha ötször hatszor elmondják egyből megértem.
Már megijedtem, hogy ha rendszeresen elzárogattom a csapot azzal kárt tehetek benne. Illetve nagyobb esélye van a meghibásodásra.
Az a zárócsap csak azért van rajta, hogy ha kiszereled, ne folyjon el a tartalma. Egy mágnesszelep van benne, ami a tartalék és a normál állás csutorája közt váltogat.
Kettővel lejjebb írtam, hogy nem. Sőt, az előző neked címzett hozzászólásomban is kiemeltem, hogy csak a 700/750-es motorokat érinti a dolog. Az összes többin benzinpumpa van.
A te csapod elektromechanikus. Egy deka vákuum nincs benne.
Köszönöm az infókat.
Most már kezd világossá válni, mint a vakablak.
Tehát az 535-ös nél a benzint egy elektromos ácé nyomja a karburátorba. De közben van egy mechanikus benzincsap is. Amit én néha elszoktam zárni. Pedig nem sok jelentősége van.
Jól értelmezem?
Köszi a felvilágosítást. Majd figyelek rá én is.
Egyébként, ez az a benzincsap amit ott alul kézzel szoktam tekergetni?
Köszi! Kipróbálom
Folytatnám: ha nagyon ereszt és a tűszelep elé véletlenül valami retek kerül, úgy televeri a motorolajat benzinnel, hogy csak nézünk, mint a moziban...

Zsoccát és a többi 535-öst ez a veszély nem fenyegeti, mert elektromos szivattyú pumpálja a benzint a karburátorba.
Pedig egyértelmű az...

H - Hard (kemény)
S - Soft (lágy)

A csillapítás mértékét állítod ezzel. Nem a keménységet, azt a légnyomással kell.

Légnyomás állítása úgy megy, hogy a szelepen be kell pumpálni a levegőt. A gyárilag javasolt nyomások Bar-ban kifejezve...

Egy személy: 1-2 Bar (csillapítás ajánlott értéke 1-3)
Két személy: 3 Bar (csillapítás ajánlott értéke 3-4)
Két személy + csomag: 3.5 Bar (csillapítás ajánlott értéke 4-5)

A hölgyemény szemmel láthatóan nem lehet több 50-55 kilónál, ezért szerintem 2-3 Bar nyomást és 3-as csillapítást javasolnék. Az pont elég a súlyotoknak és 3-as fokozaton nem lesz túl kemény a hátulja sem. Ha csomag is van és messzire mentek, inkább 3 Bar a nyerő.

OK!Hívlak mikor indulnék.
Szia. Szerintem nekem is vákumos de jobb megnézni. Tel: 0620-9320-720. Ma déltől otthon leszek. 1165 Bökényfőldi út 82. Gyere ki ha nincs messze.
Üdv Gyula
Szia Gyula! Ha ez a vákumszelepes csapod van mennék megnézni az árát addig találd ki. És adjál valami elérhetőséget.Zsoccának.Ahogy Blacki pontosa leírta a benzincsapt, ugy folytatnám, hogy ez a membrán idővel elöregszik átereszt ezáltal a csap nem működik megfelelően ez a kisebbik baj mert van egy olyan álás ahol mindenképp folyik az üzemanyag.De ha a membrán átereszt akkor vákumcsövön keresztül +üzemanyag kerül a motorba a porlasztót megkerülve ez elég galibát tud okozni, és nem tudod, hogy miért nem megy rendesen a motor, miért nem jó az alapjárat miért durrog, és miért kormos az első henger gyertyája, mikor jó a benzinszint, és miért eszi a gyertyákat az első henger.
Üdv!
Kis segítség kéne értelmezni a Haynes könyv 54. oldalon (1/27) található táblázatot. A középtelós 750-es teleszkóp beállításait és levegőnyomását taglalja. Az enyém olyan mint a 28.9a képen látható, csak annyi van rajta hogy Damping S-H. Most akkor melyik melyik állás? Lehet csak nekem nem egyértelmű az angol rövidítés.
Mekkora nyomás legyen benn, ha mondjuk néha viszem asszonyt is? Táblázat szerint 28.4 - 42.7 psi, akkor legyen mondjuk 36psi=2.5bar?
Guminyomás lehet mondjuk elöl 2, hátul 2.2bar?
Born to be Wild :)
hehe... az 1700 km Bosznia-Horvátország kb 60000-ből megvolt per kopf... - arányaiban nem is volt drága a túrátok...

de a szállásunk önmagáért beszélt :)
Szia. Nekem van komplett bezincsapom az első szériás xv hez. ha jó az újabbakhoz is keress meg.
üdv. Gyula
A későbbi 700/750-es (és általában a legtöbb japán motor) benzincsapja vákuumos, azaz van rajta egy vákuummebrán. A membrán közepén van egy fém tüske, ami elzárja a benzin útját 'nyitva' és 'tartalék' állásban, ezt egy rugó a helyét tartja. A membrán kamrájára megy egy vákuumcső a szívócsonkról. Amíg a motor jár, a szívőerő a csövön keresztül a membrán kamrájába jut, ahol a vákuum a rugó ellen hat és szabad a benzin útja. Ha a motort leállítod, a vákuum megszűnik, a csap automatikusan bezár.
Feledékenység ellen ideális.
Más az azert rövidgatyában túrázni.
De igazad van, embere válogatja, nekunk nincs kedvunk :)
Urak, ha valaki nem tud sehogy boldogulni a virago.ro forumona jelszocserevel, irja meg a nicknevet es az email cimet az istvan@virago.ro cimre, es megvaltoztatom.

a kirandulasrol. biztos nagyon jo volt. en is gondolkodtam, de satorral. biztos kenyelmesebb lenne a panzios vagy hoteles megoldas, de na... egyebkent el kell mondjam, hogy napi 30-35 kilometert gyalogolni egyedul, hatizsakkal, mezei es erdei utakon, 5 hetig minden alldott nap, nyar derekan spanyolorszagban szinten nem konnyu, es megis van kedve az embernek kempingelni utana, azaz hat na.... nekem volt... ugyhogy bizakodo vagyok...
OFF:

Soha nemtom, nem vagyok nagy szakács de ezt szeretem csinálni, mindig vagy 5 netes receptből rakom össze.

Most 4-6 személyre (holnap vendégek jönnek), 1 kg hagyma, 1 gerezd fokhagyma, vajon megpárolod, utána 4 liter víz rá, bele 2 leveskocka, bors. Aztan hagyom főni. Amikor mér vagy 1 órája fő, vagy fél kiló reszelt sajtot belenyomok, ami szétolvad benne és ettől totál nyúlós főzelékes lesz az egész :)

Aztan vettem 4 cipót és abban tálalom.

Most épp így sosem tudom mi sül ki belőle, igazi pasi szakács vagyok :))

ON