Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg itt nézd meg a kormányt:

http://shox.hu/term%c3%a9kkata...
itt a helyszín:

BP II. ker.

a jelölő mutatja a helyet az eldőlésnek... én az enyhe ívű kanyarban jöttem...

(az "A" csúcsa felől kanyarodott a bringás)
Akkor megnyugodtam. Nem kell nagyot esni ahhoz, hogy meglegyen a baj. Örülök, hogy egyben vagytok.
Mire levettem a gyújtást, elszaladt... azokat akik segítettek hiába kérdeztem kié lehetett a kutya, de nem tudták megmondani...

Az volt a durva, hogy elkezdtem tolni a vasat az ajánlott autószerelő irányában, erre egy éles hajtűkanyarban egy biciklis befordult, és majdnem belénk szállt... - ő gyorsan jött - utána is ordítottam, hogy ha kocsival vagyok, akkor zsákban viszik el, erre meg is emelte a kezét (középujjas) de hátra nem nézett...
Szia! Gyakorlatilag igen megúsztuk a dolgot... kicsit fűfoltos lett a nadrágom, meg most kezdett fájni a vádlim, de az elmúlik.

Kellett keresnem két embert, aki segített kiemelni a vasat, de a lábtartóm, ami megfogta , az nagyon elgörbült. A szomszéd utcában találtam egy embert, akinek volt satuja, ott ki tudtam egyengetni a lábtartó tartóvasát - megjegyzem egész jó lett, de nem az igazi, maradt benn egy kis hullám... messziről nem is látszik...

Ha eredeti lábtartóm van, akkor lecsúszik a lejtőn... ha kicsit gyorsabban megyek, akkor ott a korlát, a fa , vagy rosszul esek, és rajtam landol a motor... na ez az ami idegesít... a képeken sajnos nem látszik mennyire szar volt a szitu valójában... A motor valójában karcolás nélkül megúszta...

Amúgy tényleg köszi az érdeklődést...
ez kemény! és tényleg nagy mázlid volt..elég közel van az a lépcső+korlát. és a kutya? utána már nem akart bántani?
Sziasztok!
Még mindig nem oldodott meg a kormánytartó keresésem. A 95-ös 750-hez keresek rövid (83-as 750-es) rövid kormánytartót. Nem tudtam, de ma felvilágositottak, hogy a régi tip. Virago-k klasszikus chopper kormánnyal is jöttek ki. Mivel ki akarom cserélni az egyenes kormányomat "klasszikus" chopper kormányra, szükségem van egy alacsony (2-5 cm) kormánytartóra. Na ezt nem tudom már vagy 1 hónapja megoldani. Ha valakinek van ötlete, hogy hol tudnék venni bontva, vagy újat azt megköszönném.
Megúsztad sérülés nélkül? Motor is?
Sziasztok! Ugye két féle motoros létezik, aki esett, és aki esni fog....

ekkora mázlija, mint nekem keveseknek adatik...

történt ugyanis, hogy Bp külvárosában volt egy kis dolgom, melynek végeztével gurultam haza, jött egy vizsla meg akarta harapni a lábam, és egy rossz kormánymozdulat után (nagyon lassan gurultam) sajnos a padkán felugratva, egy egy mocskos nagy árok oldalában dőltem el, a következő képpen:
Robág pajtás, nem találom a videókat a Youtube-on. A hangerőversenyt ki nyerte amúgy? Videó van róla, de eredményt nem közölnek.

http://youtu.be/iFk2tp6ivJw
Van furat elöl is és hátul is .Én mindketöt használom attól függöen ,hogy az első vagy hátsó kereket akarom kivenni.
Szia!
Bakker jó drága volt az az emelő én 3-4 száz petákból csináltam egy a célnak megfelelőt lekopintva az EBAY-ról de azért a szemem nem ferde.
Nekem mikor még gyári kipufogó volt fent azt is kipróbáltam, ahoz lett gyártva , pontosan elfért alatta és semmi nem veszélyeztette a kiput., most nem a gyári van fent most sajna mindig le kell venni az alsó kiput ha megakarom emelni, de agyárihoz pont jó.
Bár nem tudom pontosan mi történt, de kiveszem a leírtakból.
Minden tiszteletem a tiéd.
A létező legnagyobb Like a Tiéd!
Azt hiszem kimerítő választ adtál a kérdésemre ! Remélem egyszer személyesen is találkozhatunk.

ÜDV: SG
Ez egy új helyzet egy feladat, amit meg kell oldanom és én megoldom. Ott akarom folytatni ahol abba hagytam,ezért lent voltam Alsöőrsön négy napig sátorban a Harley fesztiválon.Az ember alapvetően nem változik ,a körülmények változnak, amíg úrrá tudunk lenni a megváltozott körülményeken teljes értékű embernek érezhetjük magunkat!
Üdv:Viktor
Még nem néztem, de ha a Tiéden van kell hogy legyen az enyémen is.
Remélem nem szakítok fel régi sebeket ha megkérdezem hogy boldogulsz a motorozással a baleseted után ?
Kell ott lenni egy furatnak,nekem az elöre tolt lábtartó volt ott rögzítve, lehet hogy nálad is valami rögzítve van.
Üdv : Viktor
Köszi a képet, de mintha az enyémen nem lenne elől szabad lyuk. De az is lehet hogy valamelyik előző tulaj csak úgy beletett egy csavart. megfogom nézni. A középállványt illetően elég majrés vagyok vajon az egy lyuk az alumínium öntvényen bírja ? Ha netán kitörik az elég nagy gáz. Ezért szimpatikus a Te megoldásod mert megoszlik a terhelés, lehetne emelni és lábra állítani is.
Szia!
Két éve én is ilyet terveztem,a közdarabot is elkezdtem csinálni,de az élet közbeszólt igy biztonságosabb ,könnyebb megoldást kellett találnom.Az emelö kb 16-17000 ft volt, szállítással, valami karácsonyi akció volt.
Üdv:Viktor
Ilyenen is gondolkodtam, csak féltem a kiput, hogy megnyomja. Viszont ha felszerelnék egy Viktor féle szerkezetet azt már bármivel merném emelni, akár a Te szerkentyűddel is. Jó ez az ötletbörze !
Szia!
Köszi nekem is tetszik.
Üdv:Viktor
Szia!
A képen az első rögzítést látod,a blokk hátsó részén is van egy ugyan ilyen szabad furat /gyanítom hogy a középállvány kerülne oda/ az ott van rögzítve.A csö valóban meg van lapitva mert az olajleeresztö cső megkívánta és nem akartam,hogy egy ponton nyomja a blokkot.A középállványt külön is fel lehetne szerelni ,de kb 160 euró.Itt egy közelebbi kép.
Üdv: Viktor
Meglehet tudni mennyibe kerűlt a praktikeres emelő akciósan?
Én ezt koppintottam le 300 ft anyagköltséggel a vastelepről.
http://cgi.ebay.de/MOTORRADHEB...