Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de szép vas vazeeeeee
Szia Viktor !
Nekem is gondom az 535 emelése. Agyaltam rajta én is de ennél jobbat nem tudnék kitalálni. A rögzítést hátul látom, de az első hol rögzül ? Másik kérdés, hogy a fényképen a cső egy része mintha lapítva lenne. Vagy csak úgy látszik ?
Erre a tartóra talán a középállvány felszerelése is lehetséges lenne. Mi a véleményed ?
Sziasztok!
Időnként felmerül,hogy hogyan emeljük meg az 535-t.
Régóta agyaltam rajta,elkészült.Először csak otthoni használatra gondoltam ,menetközben úgy döntöttem,hogy fennt hagyom véglegesen.A vaslemez azért van rá hegesztve,hogy szükség esetén egy autóemelövel is meglehet emelni és pár téglával alá lehet bakolni.Az egész különben bontott,de még jó 1/2 colos fekete fűtéscsöből készült. Az emelőt a Praktikerből rendeltem akciósan ,amikor még lábnélkül feküdtem,de az agyam már azon járt ,hogy hogyan fogom a motort szerelni,tisztítani.Tökéletesen hozzá lehet férni, annak is aki már kicsit nehezen hajol.
Üdv:Viktor
Nagyon szép!
A dekni (vagy dekli) krómozott? vagy csak fel van polírozva?
Mindenki tudja hogy jót akartál! Szóval köszi a próbálkozást!
Köszi.

Most készítem a térképet hogy pontosan merre mentünk. Ha meglesz lököm majd ide fel :)
Gratula minden kinek! absa07
Hát nemtom, azért nem steril szoba volt.

Mindegy, nem került rá sor ez a lényeg :) De utolsó opcióként ott votl a levegőben.

Utána már tényleg lélegeztetőre kellett volna kötni :D
Ahol motoroztál, az gondolom nem túl forgalmas terület volt. Ha kicsit nedves a levegő, akkor a szálló por elenyésző olyan magasan... már csak a gravitáció miatt is... egyértelmű, hogy ilyet városban, földes úton nagy baromság ilyennel játszani, de fenn a hegyekben talán nem olyan veszélyes...
Akár hiszed akár nem megfordult a fejemben mint legvégső megoldás ha totálisan meghalt volna 2450 métern (közel volt hozzá). De egyrészt nem jutottam el odáig, másrészt az baromi veszélyes üzem. Hallottam olyat hogy légszűrő nélkül elég akár 100km hogy totál tönkrevágd a blokkot.
Ha kiveszed a légszűrőt az se segít egy kicsit?
Nekünk is kellett volna majdnem :)
Zsuzsának már konkrátan feszített a mellkasa nem kapott rendesen levegőt.

Nagyon sajnáltam a mocit, emelkedőn örökké tépni kellett neki miközben hűtés nulla, gondolhatod az emelkedő miatt olajszint lámpa is gyulladt örökké mivel hátrafolyt.

igazából 3500 és 4500 között működött valamelyest jól, 3500 alatt nem volt lendülete, 4500 fölé meg már nem tudott menni nem volt leveője, izgalmas volt ezzel jáccani miközben úgy érzed hogy meg akar halni és 8-9 litert bekap 100 -on.
Legközelebb vigyél oxigénpalackot vagy cserefúvókákat. :)
Elmondom mi történt magasan.

Szóval, ugye még az álmoskönyv is azt mondja hogy ha tartósan 1000m fölött használod a karbis motorodat akkor fúvókázd át a levegő ritkasága miatt.

Namost mi 6 napig 1000 és 2500 méter fölött voltunk.
A motor pöpecen megy normál magyar viszonyok között.

De amikor már 2 napja voltunk ilyen magasan elkezdett fuldokolni, rángatni, kormolt. Ez volt az amit nem bírtak a Bosch gyertyák (WR7DP azaz 5 ohmos), bekormolta őket, amikor kicseréltem a régi BP7ES -re amiben nincsen ellenállás és a pipában sincsen erősebb lett a szikra ez bírta egy darabig. De amikor komolyan 2000 méterek fölé mentünk ez is majdnem megadta magát.

Egész egyszerűen annyira kevés volt a levegő hogy konkrétan gyertyabeköpés közeli állapotba kerültek a gyertyák, kormoltam, nem ment a motor egyáltalán, nyomaték 0, sík terepen még ment 100 -at de amint 1% emelkedő jött már váltanom kellett vissza, kicsitt nagyobb emelkedőn már majd meghalt.
2450 -en, konkrétan az egyik henger feladta és egyszercsak 375 köbcentis lett a moci, 1 -esben kellett felmászni erre a csúcsra.
1800 méteren autópályán egy kamion lenyomott az emelkedőn (ezek nem kicsi emelkedők)

Aztan tegnap olaszból jöttünk átt ausztriába és szpen végre 1000m alá kerültünk, ugy 500 -ra, kellett ugy 100-150km hogy magára találjon az egész mára amikor Ausztria - Magyarország volt totál rendbejött a motor mint amikor elindultunk.

Szóval, ez azert nagyon durva volt, nem gondoltam, hogy ilyen sokat számít és ennyire hazavághat egy karbis motort.

A Párom VTR -e persze befecskendezős, lambda szondás...stb, kutya baja sem volt nyilvan a szenzorok jelezték a ritkább levegőt és szépen változtatta a befecskendezést.

Szóval egy szó mint száz, ilyen magasságokbva a virgáccsal nem szabad menni mert elképesztően megérzi. nagyon kétségbe voltam esve hogy valami nagyon elcsesződött benne, de mint ahogy írtam amint ujra "üzemi magasságokba" érkeztünk minden szépen rendbejött.

Hát ez a kis sztori.
Először is: gratulálok neked.
Másodszor: gratulálok a hölgynek

A Virago-nak nem gratulálok, az csak tette a dolgát rendületlenül. Ez egy ilyen vas. :)
Hahó Mindenki.
Itthon, egyben.

17 nap, kb. 5300km, ~178872 kanyar, 7 ország, és egy örök élmény.

Ezúton is köszönöm a paripának hogy 17 évesen állta a sarat és szépen hazahozott gond nélkül. Bár 2400méteren voltak affelől kétségeim hogy hazaérünk, de ezt majd részletesebben leírom.
A hátsó karburátornál ellenőrizd az úszószintet, majd az alajpjárati csavar beállítását.

Így:

http://www.sportmotor.hu/motor...
Üdv. Tanácsot szeretnék kérni. Az 535-ös karburátort felújíttattam az O-gyürük a jukas membránok a szelep tűk, szóval minden kilett cserélve ami mozog . Fedél tömítés fojtatlan szívó csonk. Karbi szinkron gyertyák cseréje volt. A gondom pedig az hogy a hátsó hengerben lévö gyertya még mindig eszméletlen kormos. Az első gyönyörű tiszta. Ijenkor mivan.
Akkor nem te voltál, bocs. Egy ismerősöm árulja a Shadow-ját és mondta, hogy felhívták nagyrobogó csereajánlattal. Pont egy ilyenről volt szó, de ezek szerint nem a tiéd. :)
Nem.Még nem beszéltem senkivel csere ügyben.Bár engem csak virgo érdekel chopperben.
Akkor te és az ismerõsöm már beszéltetek asszem... Kerekegyhàza, Honda Shadow 500.
Aprilia Sportcity 200 4t friss Magyar muszakival. 430k. 2004/09.24k km. Doboz plexi oldalsztender. Moci 2 is van Ami tetszik. 1 bp- en van egyenes Kormany stilusban megfelelo. 1 masik csomt eredeti Meg Kazincbarcikan kulfoldi okmanyokkal.az 400k + mo papirok.A Bpesti 550k. 92- es es 94- es evjaratuak. Kb 25-29k. Kmrs
Ja, juteszembe.... Egy ismerősöm motorja eladó, ha esetleg. Mit árulsz, mert esetleg lehet, hogy beszámítaná...
Egyébként mi az elképzelés? Köbcenti, stílus, egyéb kívánalmak. Hátha tudok ötletet adni, ha mást nem is.
Jó, de legalább képben vagy.
koszi.Jó lenne de most értem haza és az érdeklődő az én motoromra közölte velem ,hogy nem birt várni és vett másikat.Ugyhogy virgo eltolodik addig,amíg nem viszik el a robogomat.