Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyémen van plexi meg mindig is lesz.
Az egykori oldalkocsis MZ-ettemen az oldalkocsiban ha levettem a plexit még levegőt sem lehetett venni 80-nál.
Üdv
Jó az a plexi. Komfortosabb érzés, nem süvit a szél a füledbe, ha meg az tetszik, megemelkedsz a mocin és dupla szélrohamot kapsz :)
Nálam a fogyasztás nem nőtt, mert szinte oly mindegy mi van a légáramlat utjában, én vagy a plexi.
Lényeg a megfelelő magasság, hogy ne az arcodra terelje a levegőt. Esőben még szerencsére nem próbáltam, nincs is a terveim között :)
Szia! Tapasztalatom nincs, de szerintem nem is lesz... a z amikor 120-130 as tempóval egy előzésnél tol a szél, az olyan érzés, amiről nem mondok le... a plexi szinte csak a bogarak ellen véd az eső ellen nem. Ha jó sisakod van akkor a km óra is jól tereli a szelet, ezt 180 cm magassággal írom... Nekem ez így jó ahogy van. az egyetlen extra, amit a virgácson szükségesnek tartok, az a nyeregtáska... no meg a hangosított kipufogó, és az előretolt lábtartó... na jó, a háttámla még kicsit csal optikailag, az is jöhet... nekem nem lesz plexim...
Sziasztok!
Azon gondolkodok, hogy érdemes-e plexit szerelni a virgácsra? Ha valakinek van tapasztalata, kérem ossza meg velem. Hogyan változik a fogyasztás, menetteljesítmény, milyen a szél védelem, mennyire ázok el esőbe, stb...?
jogos! köszönöm...pedig szoktam használni a keresőt...de most tényleg lusta voltam utána nézni
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...

//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...


A keresőbe beírtam, hogy benzincsap... Ne legyünk lusták...
Az ülés alatti tank alján.
nekem is rémlik hogy volt ilyen téma itt... de nem vágom..az ülés alatti tanknál? le kell venni az ülést? vagy az oldaldobozok alatt? vagy hol? vagy tényleg nincs az enyémen.
Erről korábban volt szó valaki kapcsán, de nem vagyok képben. Van, amelyiken a csap elzárható (az ülés alatti tank alján) és van amelyiken nem.
Hát én az enyémen nem találok Pedig 92-es.
Nekem eddig nincs gondom a súrlódáscsökkentővel /ER/ . Nem csúszik a kuplung . Mielőtt beletettem az olajba ,megkérdeztem egy motorost ,aki már a harmadik motorjában használja . Alighanem krossz motorban . Neki sem csúszik . Tettem a kardán olajba ,sőt a teleszkópba is . Az alapjárat viszont jóval magasabb lett mint azelőtt .
Mindkét csajra vigyázok :) Bár az élő a mai 645-öt jobban birta a VTR250 nyergében mint én a 750 -es fotelében.
Asszem pont a régebbieken. Egy kézi csap, ami megnyit vagy elzár.
Azért csak vigyázz a csajszira + na meg persze magatokra is!
Jó túrázást!
Az az első lámpa nagyon bejön kár hogy drágák A többi átalakítás nem tetszik amúgy...
Mintha zselés aksi lenne benne nem? (3:30-nál)
ez érdekes..én sem tudok a motoromnál benzincsapról vagy ez az újabbakon van csak?
Szia!(sztok)
Nekem Metabond van az olajban.Már vagy 3500km-óta és semmi hiba!Télen nyáron könnyen indul,zajmentes és megy mint az állat!(semmi kuplung csúszás vagy ilyesmi!)
Járó és forró motornál, amikor egyébként jelentkezni szokott a dolog.
Mi másban lenne a hiba?
Üdv. Svájcból - Saviése faluból. Rokonoknál leszunk itt 3 napig. Persze mindennap körbe körbe karikába megyünk majd.
A mai etap 645km volt (egyéni rekord) Párizs - Saviése.
Most kb. úgy érzem magam mint akin átment egy vonat, 11 óra 30 perc alat tettük meg az utat.

Virgács rendben jól érzi magát, bár kapja az ívet rendesen szegény csaj, majd otthon kap új gumikat meg friss olajat meg meg polírozást, krómtisztítást meg pihe puha párnákat vagy 2-3 hétig :)
Szia!
Megcsinálom a tesztet amit természetesen járó motornál kell ugye ,ha jól értelmezem a leírást?
Ílyenkor majdnem csuszik a kuplung mert nincs holtjáték és nem hajtja a váltot a fötengely. Ez evidens csak az a kérdés ,hogy a hiba valoban a lamellákban van e ?
Könnyen jár a csap. És benzin szivárgás sincs.
Akkor nyugodtan elzárhatom minden lerakáskor.
Ha a tartósságával kapcsolatban kétségeid vannak, egyszer, amikor kevés a benzin a tankban, szedd szét és ellenőrizd a tömítéseket. Ha jó állapotúak a gumi alkatrészek és nem forgácsolódnak, akkor nyugodtan használd.
Sziasztok
Az XV 535-ös benzincsap használatáról lenne egy kérdésem.
Mégpetig, hogy ezt milyen használatra tervezték?
Ugyan is én egyenlőre úgy használom, hogy minden leállítás előtt, egy pár méterrel már elzárom. Mivel szerintem ezt a csapot nem mindenki ismeri. Így arra gondoltam, hogy ez is egy lopás gátló dolog lehet. Ha ugyan is elkötik a gépet akkor hamar megállhat,, ha az illető nem tud erről a csapról. S akkor hamar meglehet a motor.
No mármost az is felmerült bennem, hogy a gyakori tekergetéstől, nem fog-e időnek előtte tönkre menni?
Fújj bele kontaktsprayt és kapcsolgasd. El fog múlni, ha csak koszosak az érintkezők.