Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tuti hibamegállapítás bontás nélkül? Úgy, hogy ki sem próbálod a bowden túlhúzását, amit írtam? Így nehéz...
A motorkerékpár olajok JASO-MA előírása épp azért fontos, mert az előírt súrlódási mutatókat tudja az olaj. Nem lehet benne súrlódáscsökkentő adalék. Van aki azt mondja, hogy használja, de én nem javaslom...
- pont a kuplung miatt...

Őszintén megmondva nem is értem minek kellene... 4,5-5 literes fogyasztás, megfelelő olaj mellett igen hosszú élettartamú a blokk...
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata motoron a súrlódáscsökkentő adalékok terén? Személy,-teherautómba nagyon bevált a MOTOR+, ezért gondolkodok rajta, hogy beleöntsem-e a motorba is. Ami a problémám mi lesz a kuplunggal, nem fog csúszni, hiszen jelentősen csökken a súrlódás.
Szia!
Lehet,hogy igaza van Blackiex-nek a lemezdeformálodásról de nekem egy tuti hiba megállapítás kéne mielőtt beleölök vagy 20 ropit,mert ugye a tömités 3500, a fémlamellák meg esetleg érdemes a parafás lammelákat is cserélni mert ugye az a régi deformált fémlamellákhoz van bekopva.Majd nézek az EBAY-on egy költségvetést és megírom.
Tehát szerintem nem kevés pénz az alkatrész és ezért nem mingyed.
Sziasztok! Urak sajna gond van az 535 -söm gyújtáskapcsolojával csak tőbbszöri mozgatás után talál áramot ,nemtudom ez szétszedhető vagy valahogy javitható? esetleg keway csereszabatos lenne ha valakinek lenne lövése a dologhoz megkőszőnném a segitségét Űdv absa07
Azt hiszem bennünk emberükre találnak.
Júni 25-26.-án megyek egy FRSZ motoros találkozóra.
Kíváncsi vagyok, hogy ott is felütik-e a fejüket.
Ha igen ott tárt karokkal várják őket.
Hú vaze
Hogy én menyire irigyellek.
No nem a műszaki problémák miatt, hanem a látvány és az élmény miatt.
Minden jót! És széles utat! Érezd jól magad!
A Rajózásról csak annyit, hogy még jól is jöhet.
Felvonuláskor, és közlekedéskor természetesen alapvető követelmény, hogy normálisan közlekedik mindenki.
De üde színfoltnak tudom elképzeli egy motoros akrobatikus bemutatót. Természetesen a megfelelően biztonságos helyen, és körülmények között.
Engem egyáltalán nem zavarna.
Szerintem nem az a lényeg, hogy csak és kizárólag Viragok legyenek ott. Hanem hogy mi szerveztük, hirdettük meg, és ezáltal mi legyünk többségben.
Véleményem szerint buta hozzá állásuk volt az MZ-seknek.
Vagyis, ha egy külsős ott van az ne rajózon. De kinézni sem kéne. Hisz mindannyian motorosok vagyunk. Sőt még egy, egy autóst is szívesen látnék. Később lehetséges, hogy ők is vennének maguknak egy motort.
Ilyen a keewayos fesszabályzó!
2500 reminbi (=jüan), az 375 dollár a mai árfolyamon. Forintban kb. 70 rugó.
Hát, a fogaskerekeknek nem vitamin, de szezon végéig nem lesz baj. Főleg, ha még gurulás közben megpróbálsz üresbe kapcsolni, akkor ugyanis forog a váltó és a hajtott tengely is, így kisebb a hajtó nyomaték hatása a fogaskeréksoron.

Hogy mekkora összeg? Az alkatrész 8-10 rugó lehet, a biker-world biztos tart hozzá. A művelet - ahogy én csinálom - elég egyszerű. A könyv szerint hosszadalmasabb és költségesebb. Alapesetben ugyanis le kell ereszteni az olajat és új tömítést kell feltenni a blokkdekli alá, na ezt én nem kultiválom.
Az ilyesmit úgy szoktam csinálni, hogy a motort nekidöntöm valaminek, pl. pokróccal letakart farakás, a fal mellé pakolt téligumi szett, stb. Ami nem karcolja/töri le semmijét, mégis elborul annyira a motor, hogy a blokkban az olaj átfolyjon az átellenes oldalra. Leveszem a deklit óvatosan, hogy megkíméljem a tömítést, így újra felhasználható. Alatta van a kupplungkosár, amiben öt vagy hat rugóval megfeszített hatlapfejű csavar van, azokat kitekered és szétjön a kupplung. A fémlemezeket és a súrlódó tárcsákat kiveszed, majd ugyanúgy összeszereled az új lemezekkel (a legbelső fémlemez asszem vastagabb, arra vigyázni kell!). Az 5-6 rugós csavar mehet vissza, majd a tömítés és a dekli.

Értelemszerűen ha a fékkar, lábtartó útban van, azt is leveszed, majd vissza...
Blackiex!

Mekkora műtét ezekenek a lemezeknek a cseréje és körülbelül mennyibe kerül az anyag alkatrész. Valószínűleg csak télen fogom megcsináltatni vagy megcsinálni sztem a szezont még kibírja.
Vagy ez egy olyan hiba ami később súlyos károkat okoz a motorban ha így használom ?
blackiex megelőzött, elkezdtem írni a választ, erre nem megzavarnak... ilyen a melóhely :)
röviden: az elején gyógyteát iszik, aminek ritka undorító íze van, aztán megmutogatja az alkatrészeket, de ez a videón is látszik, a végére meg mindent bepakolnak a motorba. A többi videót is meg fogom nézni, mit keresett a srác Kínában...

Ami számomra lényeges, hogy alkatrészeket mutat, és azok helyét...
Kíváncsi vagyok kiderül e, az eredeti alkatrészek ára...
Árultak tavaly vagy tavalyelőtt egy hasonlóan átalakított 535-öst itthon... Asszem bordó volt és nem különbül "érdekes".
A fickó egy valag pénzt költött új alkatrészekre. Az elején azt taglalja, hogy meg van fázva, ezért egy gusztustalan ízű gyógyteát iszik, aminek az ízét kandírozott narancshéjjal próbálja semlegesíteni.
Lényeg a lényeg, hogy megvette mindenből a gyári Yamaha alkatrészeket sok pénzért, a végén meg csodálkozik, hogy nem megy jobban a motor. Valszeg sok baja nem is volt előtte sem, hiszen lábán ment be a városba vele és ha szervíz utás nem lett jobb, akkor előtte se volt sok baja. :)
A vicces még, hogy kiadott 2-300 dolcsit alkatrészre, az olajcserénél pedig egy olcsó, nem kimondottan motorba való olajat tett a bringába.
Butuska jenki. Mit vársz? :)
na még egy érdekesség :)

http://youtu.be/TsZepypsxjc
littlerock
Le is tudnád fordítani a videó vényegét?
Azért ugrik be simán álló motornál a váltó üresbe, mert a melegen deformált lemezek miatt a kuplung forgás közben hajtja a váltót, leállított motornál pedig nem. Ha a kuplung nem tudja függetleníteni a váltót, a fogaskeréksor hajtó nyomatékot kap, ez pedig megnehezíti a fiinom váltásokat, mint pl. az üresbe kapcsolás. Amíg nyomaték alatt van a váltó, egyesbõl felfelé húzva erõs a váltópedál ellenállása és amikor véletlenül pont szétkapcsolási helyzetbe kerül, felugrik másodikba.
Ha nem hisztek nekem, próbáljátok ki az alábbi tesztet: amikor a motor forró, a kupplungbowdent feszítsétek meg annyira, hogy abszolút ne legyen holtjátéka, de még jobb, ha alapból kiemel kicsit. Próbàljatok így ürest fogni. sokkal könnyebb lesz, meglátjátok.
Azok a fémlemezek el vannak deformálva. Nem egy ilyen kuplungszettet kellett kicserélnem emiatt...
érdekes videók vannak a neten... a Helix olajon kicsit fennakadtam...

http://youtu.be/CGlJO5Nk1Ck
Sziasztok , Szia brumeszkosz!

Igen valóban én is jeleztem az általad leírt jelenséget. Tegnap előtt 96 km-t mentem a géppel nem csak hogy, macerás, de lehetetlen volt üresbe rakni járó motornál. Még a tologatós változat sem jött be. Ha leállítom a mocit simán beugrik üresbe. Sajnos én nem az a fórum tag vagyok aki ért ezekhez a gépezetekhez nem vagyok szaki. Sajnos megoldást nem biztos tudok neked és nektek adni .
Én első sorban olaj problémára gyanakszom , mivel korábban irta blackiex , hogy a Castrol actevo 20w50 csak gyomírtónak jó és melegedés hatására felhígúl mint a "libafos". Gondolom így a kenés is jelentősen csökken. Korábban írtam hogy nem vagyok tehetős emberke , a héten lesz egy fusi melom abból fogom finanszírozni az aktuális olajcserémet bízva a várt hatásban erről amint lehetséges időben beszámolok .

Laikusként megjegyezve és zéró rálátással,
bocs ha hülyeséget irok : Forró a motornál nehezen vált és vagy átugrik a váltás az üres fokozaton . Mikor leállítom akkor is forró a moci mégis beugrik a megfelelő fokozatba szinte erőltetés nélkül ezt biztos az az ominózus deformálódás okozhatja ?

Vicctor ugye járja a világot neki nem volt vagy nincs is ilyen problémája ? Milyen olajat használ ő ?


Krueger
Hitachi karbid van, ami nagyon kényes a jó úszószintre. szerintem azt beállítod és fasza lesz. Évente célszerû megnézni, mert szeret elmászni.
A dúsítás lesz a nyerõ az általad leírtak alapján. A nagyobb szûrô keresztmetszet miatt szegényebb a keverék. Nekem ez így logikus. A tolattyú babrálása amúgyis visszafordíthatatlan, a tût max fél óra visszaakasztani.