Én nem a szerelésekre gondoltam, hanem mindenki elsírhatja bánatát, megoszthatja tapasztalatait. Szerintem egészen más élő szóban tanácsot kérni,-adni, mint fórumon. Látjuk ki mit alakított át a motorján...
A másik része, hogy megismerkedhetünk személyesen is.
Harmadrészt ha összejön több olyan ember, akinek ugyan az a "zizije", annak végeláthatatlan dumaparti a vége.
sziasztok!
A Virago találkozóra nagy volt a fellelkesedés, de már a csend is nagy.
Szerintem hasznos lenne, mert élőben lennének láthatók a problémák és legalább személyesen is megismerkedhetnénk.
Figyu... Elsőre csak szedd szét és nézd meg, hogy a dörzsbetétek (amit elsőre linkeltél) és a lemezek (amiket én linkeltem) milyen állapotban vannak.
A dörzsbetétek minimális vastagsága 2.6 mm. A fémlemezek nem lehetnek hullámosak (asztal vagy üveglapon ellenőrizhető), nem lehetnek hőtől elszíneződve (kékes árnyalatúra vagy sárgásra), minimális vastagságuk 1.1 mm. A kupplungrugók hossza 38.5 mm-nél nagyobb kell legyen. Ezeket kell ellenőrizned.
Ilyenkor úgy tudnék örülni egy olyan motorszerelős videónak hogy mit hogyan merre meddig. Akkor magabiztosabban nyúlna hozzá az ember a gépéhez. Amúgy blackiex úgy vettem észre hogy nem tudom továbbhúzni a kuplung bovdent . A blokk tetején ami kiáll pálca ...ahova a kuplungbovden van rögzítve azt is próbáltam kézzel még tovább mozdítani hogy megtudjam húzni a bovdent, de meg sem mozdult. Ez van ha nekiállok majd a műtétnek irok ... mi sikerült mi nem :)
Korábban írtam ugye hogy váltási nehézségeim vannak az a bizonyos üres fokozat , illetve a kemény váltás problémája üzem meleg motor esetén. Ha jól emlékszem azt tanácsoltátok hogy cseréljek kuplunglamella szettet.
Pont a célszerszám hiánya miatt nem álltam neki a javításnak én sem.
Amúgy nem egy nagy durranás, fogok is gyártani egyet. Csavarhúzós, befeszítős stb. módszerrel szerintem sem érdemes kisérletezni mert elég nagy kárt okozhat az ember. Inkább hallgatom még egy kicsit, bár nagyon b....@-a a fülemet.
Az 535 kupplungjában nincs futógyűrű. A külső kosár agyában van a csapágyazás. Ezért szoktam mondani, hogy ha valaki nekiugrik, kézzel kotyogtassa meg, hogy lássa, mi laza. Lehet a belső kosár fogazott része vagy a külső kosár. Azonban sokszor van, hogy csak nincs eléggé meghúzva.
Köszönöm a dicséretet bár nem dicsekvésképen raktam fel ! .)
Szépen letakarítottam aztán gyorsan csináltam egy pár képet. A mostani esős idő el - el kapott így muszály volt csutakolni a lovat :)
A kipufogó nem herélt, jobb szeretem a csendes motort, hosszabb távon is kényelmesebb mintha dübörögnék. Ettől független mégis irigylem a karakteresebb hangú viragokat.
(Annó mikor a kocsiba a hifi és a sportkipufogó volt a a lényeg megtanított hogy jobb néha csendben megtenni azt a pár 100km-t. A dübörgés elálmosít, ha meg hangos a hifi nem hallom a kocsi hangját. :) )
A választás előtt legalább 8 hónapig csak a netet böngésztem és nézegettem a mocikat és olvastam fórumunkat hogy mire figyeljek vásárláskor. Blackiex tanácsára, amit ajánlok mindenkinek , minél gyáribb mocit keressen ha vásárlásra adja a fejét és ne csak egy motort nézzen meg személyesen, mert a króm igencsak elvakít mindenkit és elterelni a figyelmünket a motorban rejtőző hibákról.
A háttérben lévő MZ jönne a virago találkozóra. Bár még nincs teljesen kész de rajta vagyunk hogy minnél patentebb legyen.
Jó a nyári szünet és nekiállunk. :)
legrosszabb esetben mennyiért lehet töltés varázsolni rá.?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_virago_xv_535-4
805854
A másik része, hogy megismerkedhetünk személyesen is.
Harmadrészt ha összejön több olyan ember, akinek ugyan az a "zizije", annak végeláthatatlan dumaparti a vége.
A Virago találkozóra nagy volt a fellelkesedés, de már a csend is nagy.
Szerintem hasznos lenne, mert élőben lennének láthatók a problémák és legalább személyesen is megismerkedhetnénk.
http://youtu.be/52UBrgsdjOY
A dörzsbetétek minimális vastagsága 2.6 mm. A fémlemezek nem lehetnek hullámosak (asztal vagy üveglapon ellenőrizhető), nem lehetnek hőtől elszíneződve (kékes árnyalatúra vagy sárgásra), minimális vastagságuk 1.1 mm. A kupplungrugók hossza 38.5 mm-nél nagyobb kell legyen. Ezeket kell ellenőrizned.
Ilyenkor úgy tudnék örülni egy olyan motorszerelős videónak hogy mit hogyan merre meddig. Akkor magabiztosabban nyúlna hozzá az ember a gépéhez. Amúgy blackiex úgy vettem észre hogy nem tudom továbbhúzni a kuplung bovdent . A blokk tetején ami kiáll pálca ...ahova a kuplungbovden van rögzítve azt is próbáltam kézzel még tovább mozdítani hogy megtudjam húzni a bovdent, de meg sem mozdult. Ez van ha nekiállok majd a műtétnek irok ... mi sikerült mi nem :)
http://biker-world.hu/egyterme...
http://www.ravensroads.com/xv1...
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
ezt találtam és nem 20.000ft . Jó lesz ez ?
Amúgy nem egy nagy durranás, fogok is gyártani egyet. Csavarhúzós, befeszítős stb. módszerrel szerintem sem érdemes kisérletezni mert elég nagy kárt okozhat az ember. Inkább hallgatom még egy kicsit, bár nagyon b....@-a a fülemet.
http://www.bikealapitvany.hu/c...
Szépen letakarítottam aztán gyorsan csináltam egy pár képet. A mostani esős idő el - el kapott így muszály volt csutakolni a lovat :)
A kipufogó nem herélt, jobb szeretem a csendes motort, hosszabb távon is kényelmesebb mintha dübörögnék. Ettől független mégis irigylem a karakteresebb hangú viragokat.
(Annó mikor a kocsiba a hifi és a sportkipufogó volt a a lényeg megtanított hogy jobb néha csendben megtenni azt a pár 100km-t. A dübörgés elálmosít, ha meg hangos a hifi nem hallom a kocsi hangját. :) )
A választás előtt legalább 8 hónapig csak a netet böngésztem és nézegettem a mocikat és olvastam fórumunkat hogy mire figyeljek vásárláskor. Blackiex tanácsára, amit ajánlok mindenkinek , minél gyáribb mocit keressen ha vásárlásra adja a fejét és ne csak egy motort nézzen meg személyesen, mert a króm igencsak elvakít mindenkit és elterelni a figyelmünket a motorban rejtőző hibákról.
A háttérben lévő MZ jönne a virago találkozóra. Bár még nincs teljesen kész de rajta vagyunk hogy minnél patentebb legyen.
Jó a nyári szünet és nekiállunk. :)
Hogy lehetsz ilyen rosszindulatú ! A tüzifát irigyled, a szép MZ-t meg se dicséred ...!
krueger ! Nehogy a lelkedre vedd, látszik hogy mindent beleadtál, patent a VIRGÁCS !
Én is nézegetek mostanában Virgot.Tetszik.A kiherélt kipufogót birja a szelep.Nem lesz neki tul melege?
Ej de irigy vagyok, az a sok jó tüzifa az udvarban..........:)
Krueger
Baloldalt alul egy fényes bordás alkatrész, (azthiszem gyujtás része) mögött van.
Két állása van.