Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv. A mai motorozgatás közben betévedtem a népligetbe. Találkoztam két három motoros kolégával. Egymás járműveinek dícsérgetése után,azt monja az egyik moci tulajdonos az ö motorja most nemigazán jó mert e benzin lefojik a karterba és holnap viszi szerelöhöz. Azt szeretném megtudni tényleg van e ijen, jelenség és hogylehet mi történik ojankor vagy csak palira vett.
PRI állásban elméletben állandóra nyitva van a csap, vákuum nélkül is, azaz álló motornál. Azt tudom elképzelni, hogy nem jól van összerakva az a csap.
Nekem volt egy 81-es GS550 Katanám! Azon is ilyen állások voltak ON RES PRI
A pri állás az indításhoz van, de Én soha nem használtam!
A Te leírásod alapján ugyanúgy működik a motor ebben az állásban!
Én úgy tudom hogy ebben az állásban folyik a benya akadálymentesen a karbiba! Amúgy meg a vákum nyitja meg a csapot a másik két állásban!
Én így tudom! Ha a membrán nem lenne jó benne akkor a bogárnak a gyorsítómembránja jó hozzá esetleg!
Valaki elmagyarázná hogyan működik a 750-es vákumos benzincsapja? Három állása van, az ON és a RES egyértelmű, de a PRI állás hogyan működik? Ez elvileg valami karbifeltöltő állás, eredetileg ebben az állásban tároltam a vasat, mert ha lehúzom a benzincsövet, akkor itt nem folyik. Menet közben viszont ha kifogy a tank (jobb oldal előbb), akkor volt már hogy látatlanban PRI-be fordítottam, és ment tovább a henger.
Végülis ez is tartalékot szív, de csak járó motornál? Érdemes leállítva kapcsolgatni, vagy hagyjam ON állásban?
Az oldalsztenderes tankolással óvatosan, nagyon csalós. Melegben a benzingõz nyomása simán kinyomja. Ha kell, a kulcslyukon, de kijön. Tankolj könyv szerint, a karima aljáig és ne tovább.
Üdv Párizz külvárosából. Ma 475 -öt mentunk

Már az első alkalommal leszedtem megtisztítottam mindent és fordítva visszaraktam. Jó is volt ugy 1000km -ig aztan megint könnyezett.
A tegnapi kis csavar meghúzás segített ma egy csepp sem jött elő porszáraz.

De persze jött más :D A Tanksapka gumija elkezdett nem rendesen tömíteni, megtankoltam oldalsztenderden aztan egyenesbe állítva elkezdett folyni a benya, gondolhatod szuper volt a forró blokk alatta autópályán a kútnál. Le kellett szívni belőle most nem merem megtankolni rendesen emiatt.
Nem tankoltam bele többet mint szoktam, de gyanús hogy pont most csak úgy egyszercsak elkezd nem tömíteni ennyire komolyan.

Megtisztítottam ezt is, de kissé macerás tesztelni ugye.

Most nem tankolom tele, majd otthon vágok rá egy plusz 1mm vastag gumit pluszba rá.
Jah az lesz;) A masik dolog Ezzel a rapsol olajal olyan simman megy a gep mint meg soha.mostmar en is mindenkinek ezt ajanlom;) kosz a segitseget Peace
Ezt egy kis darab alulemezkével kiválóan meg lehet patkolni.
Íme a burkolat.
Tudnál róla képet feltenni? Milyen most, illetve milyen kéne hogy legyen.
Járt így egy haver, ő egy darabka fémlemezt köszörült olyan formára, mint a rögzítő fül, kés kis csavarral rögzítette a "pótfület", illetve egy-egy hatos furatot csinált rájuk. Jobb, mint új korában, a ragasztásnál biztos tartósabb.
bontó, vagy ebay... nem tudod megragasztani?
Üdv. Délelőtt, az 535-ös virgácsom alsó tankjának mindkét oldalán található müanyag burkolat felfogató részét eltörtem. Azt a részt ahova az M-6 os csavart kell becsavarni. Meg köszönném ha valaki megirná hol kaphatok ijet. A szin nem számít .
Szedd is le gyorsan. Lehet, hogy visszacserélik neked, nehogy elromoljon.
Sajnos nem találok ehhez a quadhoz kapcsrajzot, se szervízkönyvet, se semmit...
Hali.igen rosszat kuldtek el.ilyenkor mit tudok csinalni?en nem ezt rendeltem meg.Amugy felszereltem de 11.8 volt tol nem ad tobbet.nagyon megszivtam ezzel is...Peace
Igazad van!//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/... ilyen a csatija és a bekötése!
Hehe, ha lehetek kicsit rámenős, valami jófajtát hozz az útról :)

A szelepfedél kicsi bütyke felfelé áll. De próbáld ki a kiveszed, visszarakod trükköt, némi féktisztítóval, vagy benzinnel a tisztításkor. Ha nem nyert akkor egy kis szerelő (tömítő) paszta segíthet. Ez utóbbit nagyon vékonyan használd, szinte csak a gyűrűt megkenve, és hagyj neki egy órát száradni....

Sok sikert, és széles utat!

az O gyűrű mérete 63,09x3,63 as ha jól emlékezek... minden Xv-nél ezt használja a Yamaha, sőt ezeregy másik típusnál is...
Hangyányit húztam a csavarokon nem történt baj.
kb. félúton tartunk még ugy 2500 hátra van.
Nem nagy gáz a kis könnyezés, csak telebaxxa a motorblokkot pont az első kipura meg az első henger hűtőbordákra illetve az önindítóra szórja szét a pár cseppet a menetszél.

Az O gyűrűre vevő leszek a sörért :)
Szia!

Ha hazaérsz, adok egy O gyűrűt egy doboz sörért :). nekem az segített, hogy kivettem a helyéről, kicsit megmozgattam, lepucoltam, és visszaillesztettem. A csavar meghúzásával nem segítesz, inkább ártasz... egy hatos csavart alumínium házban 30-40 Nm- körül más könnyen megszakítasz...
Óvatosan mindig.

Helyzetjelentés Pont D'ain városkából félúton Párizs felé a szállásról a main eatp 468km volt.

Virgács ok, olaj kicsit megint elkezdett könnyezni az ominozus szelepfedél alól, bárcsak volna nálam hőálló sziloplaszt. Mindjart megyek húzok kicsit a csavaron csak bele ne törjön vagy el ne repedjen a dekli. Lehet hogy nem is húzok rajta hagy könnyezzen kicsit, inkabb mint hogy nagyobb bajt csináljak.
Sziasztok !

Asszonnyal agyalunk hogy kellene egy motorsos headset amivel 2 motor között tudunk kommunikálni. Milyen megoldások vannak és mennyibe kerülnek, mert amerre én néztem mindenhol piszok drága megoldás van.
Tudtok ebben segíteni ? Legyen olcsó legyen egyszerű NEM kell, hogy telefonhívásokat fogadjon vagy zene hallgatásra legyen alkalmas.
Egyszerű legyen mint egy faék.

Köszi előre is a segítségetek.

Krueger :)
Szerintem ez robogó fesszabályzó, nem Supershadow-é. Én is ilyennel szívtam meg, amikor rámsózták, 3 fázisú generátorhoz sztem ez nem jó.
Az 5. a test amit a fém házhoz kell csavarozni!
Peace.agybajt kapok ettol a feszultsegszabalyzoktol.lejott a keeway de ezzen csak 4 hely van mit csinaljak az 5. kabelel? peace kosz a segitseget
Nálunk két helyen van lehetőség vizsgásztatni, úgy tudom a másik szervizben is ennyi. Van bőr a képen, jó vastag.
nem volt drága egy picit? a hatósági ár valahol 4500 körül van, én ma 8900-ért csináltattam, de előtte van egy átvizsgálás, és ha nem jó akkor nem kell fizetni, és bukás sincs... persze minden ok volt...

a lényeg, hogy 2 évig nem kell menni :)