Ma 13 500-ért megvolt a műszaki vizsga.
Fékvizsgálat fékgörgőkön, lámpa kapcsolgatás. motor beindítás, teleszkóp nyomkodás. Nem volt semmiféle "E" betű keresés, húsz perc alatt meg volt minden.
Hali.Megvolt az olajcsere,lecserelte a gardan olajat is csak hat esik az eso meg nem tudom megjaratni kicsit a vasat.... Ezzenel koszonom mindenkinek a segitseget Peace
más: most jöttem a műszakiról... majdnem rosszul írták fel a kilométer óraállást... 53518 helyett 5351-et akart írni aztán visszament megnézni... ezt bóknak veszem... nahh 2 évig nem megyek
a fékingadozásom elöl 2% hátul 14%... legalább ezt is tudom...
Tudom, hogy nem feltétlenül ide tartozik, de ma tudtam meg, hogy tegnap meghalt egy általam nagyon tisztelt kollégám. Egy TDM-et hajtott, már régóta, - bár most kapott rá jogsit a napokban. Nem tudom ott mi történt, és ezúton kérek mindenkit, hogy csak óvatosan az úton.
Lásd az elõzõ hozzászólásomat. Típustól, márkától függetlenül kb. ilyen számokat kell mutatnia a mûszernek. Ha ki tudod próbálni nagyobb fordulaton, tedd meg, mert egy alacsonyabb alapjáratú motor esetén a 12.4V reális szám.
Multimétert ráteszed az akksira, piros vezeték a pozitív, fekete vezeték a negatív sarura. Leállított állapotban kevesebbet kell mérned, mint járó motornál. Ha pöfög a motor alapjáraton, 12.8-13V. Ha gázt húzol, még feljebb kell menjen, 14 környékére.
A masik dolog. a qvadhoz meg nem jott meg a szabalyzo probalkozzunk massal,kiprobaltam egy robogo feszultsegszabalyzojaval,mukodni mukodott de hogy tudnam meg hogy birja e tolteni az aksit?kosz a segitseget peace
Mélyentisztelt Blackiex!
Kösz a segítséget a 250-esem indítási problémájának megoldásához / párásodás meg ilyesmi /.Ma volt rá időm besprayzni az összes csatlakozót ami csak létezik a gépen és csak amikor készen voltam vele akkor vettem észre, hogy a bal oldali saruról le van szakadva az egyik vastag vezeték. Nem vettem észre mert be volt húzódva abba a gumi kupakba.
Tökre ciki volt még magam előtt is. Na mindegy , legyen ez másnak is tanúlság.
Hali.nah fiuk oda csaptam az asztalra es mondtam hogy ez nem kell.vissza kaptam a panzt.vettem mas olajat.emlekezetbol tudtam mar csak hogy milyet mondtatok de remelem most jol vallasztottam...itt a kep kerlek ellemezetek ki minden mm eret:D peace
Ó nem bonyolítom én ezt túlzottan. Már 2 éve a bal oldali dekli alatti elvileg gyári szerszámtartóba csináltam korrekten biztosítékos sziavrgyújtó aljazatot. Aztan ebbe belemegy szépen egy 1500 Ft-os MiniUSB -s szivaros töltő aztan csókolom, ha gubanc van bárhol tudom cserélni.
Nem a melegedéssel volt baja, egyszerűen valszeg szétrázta a motor az elmul 15 ezer kilométeren, ennyi csodák nincsenek ez nem erre van kitalálva, de 2 évente 1500 Ft belefér és bárhol a világon találok mint ahogy most is.
Fékvizsgálat fékgörgőkön, lámpa kapcsolgatás. motor beindítás, teleszkóp nyomkodás. Nem volt semmiféle "E" betű keresés, húsz perc alatt meg volt minden.