- ha veszel egy másik szűrőt, az majd eláll a polcon, de ne lepődj meg, ha egy kicsit meg van roggyantva az amit most tettél be. Ez által feszül a helyére.
Köszönöm a képet és az infót. Hétvégén eldöl mit alkottunk. A biztonság kedvéért vetetek egy másik szüröt, mert ha mégis hazalett vágva legyen mivel pótolni.
Hát igen, Littlerock jól mondja. Az XV-be ásványi kell...
Sebaj, a következő 6000 km-t kibírja ezzel is, csak most indokolatlanul vettél egy drága olajat. Próbakör közben amikor már meleg a motor, ellenőrizd a váltót, pl. megállsz, kiveszed üresbe, majd elindulsz. Ha nem nehézkes vagy csattogós a váltó járása melegen, akkor nem lesz vele gondod.
elméletileg nem tudod rosszul összerakni. Lásd: kép piros oválissal jelzett rész, a szűrőnek egy kis nyúlványa, ami a piros nyíllal jelölt helyre ül be (nem illeszkedik pontosan, de oda megy) a piros karikával jelzett kis nyúlvány, az meggátolja, hogy a károm kis támasztóláb közé a szűrő nyúlványa beüljön. A rajznak megfelelően kell kinéznie a szűrőnek, tömítések nélkül. Ha rosszul rakod össze,akkor kb 5mm-el hamarabb felül a szűrőre a fedél, és összegyűröd a szűrőt...
Koszonom a segitseget mindenkinek.a beszerzes tenleg nem fontos nekem mert erdelyi vagyok,van honnen beszerezem a kerdes csak, hogy milyet?eddig 20w50 re csereltem 2x akkor egy egyhangu vallaszt szeretnek hog ynyugodtan tehesek belle 15w50 et.1 ora mulva indulok megrendelni...Littlerock nagyon szepen koszonom a nagylelkusegedet a sor meg lesz igy is csak jussak el a turara.de meg azelot le kell cserelnem mert regi az olaj. Peace
nem tudja valaki véletlenül az 535/400-as kipufogó vastag cső belső átmérőjét?
mindig elfelejtem lemérni, de most lenne egy kicsi időm megcsinálni a halkítást...
Ez ügyes, csak ugye amit én írtam, az nekem szinte nem is kitérő hazafele... meg elvisz a BKV... nincs szállítási költség és max 5 perc plussz... gyors, kényelmes...
úgy emlékszem ezt már kiveséztük itt a fórumon... Én úgy vagyok vele, hogy ebbe a blokkba ásványi olaj kell a gyár szerint, abból meg 10w 30 télen, és 20w 40 nyáron... nos ezért 15w -50 lett a választásom, mert a nyári melegben jól jöhet az 50-es meleg oldali viszkozitás... és ez is 2000/liter... jó lesz ez ebbe, ennyiért...
- ha veszel egy másik szűrőt, az majd eláll a polcon, de ne lepődj meg, ha egy kicsit meg van roggyantva az amit most tettél be. Ez által feszül a helyére.
Sebaj, a következő 6000 km-t kibírja ezzel is, csak most indokolatlanul vettél egy drága olajat. Próbakör közben amikor már meleg a motor, ellenőrizd a váltót, pl. megállsz, kiveszed üresbe, majd elindulsz. Ha nem nehézkes vagy csattogós a váltó járása melegen, akkor nem lesz vele gondod.
elméletileg nem tudod rosszul összerakni. Lásd: kép piros oválissal jelzett rész, a szűrőnek egy kis nyúlványa, ami a piros nyíllal jelölt helyre ül be (nem illeszkedik pontosan, de oda megy) a piros karikával jelzett kis nyúlvány, az meggátolja, hogy a károm kis támasztóláb közé a szűrő nyúlványa beüljön. A rajznak megfelelően kell kinéznie a szűrőnek, tömítések nélkül. Ha rosszul rakod össze,akkor kb 5mm-el hamarabb felül a szűrőre a fedél, és összegyűröd a szűrőt...
mindig elfelejtem lemérni, de most lenne egy kicsi időm megcsinálni a halkítást...
OK boci... elnéztem a táblázatot.
végyé
http://lubmaster.hu/spd/unas_5...
Ez azért igen csak drága olaj.
Nálunk Szegeden a bikersore-nál a Repsol racing 4t 20w50-nek 2 ezer literje.
végyé
http://www.motoroazis.hu/pdf/a...
és kb 1000 huf a szűrő... ugyanott meg tudod venni, feltéve, ha pesti vagy