Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

es meg egy kerdes:a szurot minden olajcserenel ajanlot cserelni?peace
Peace.megeret az olajcsere.milyen olajat ajanlotok es milyen viszkozitasut az erdelyi idojaras visszonyoknak? xv535 1991.Peace koszonom a valaszt.szelles utat
Költöztetést is vállalsz? ahogy látom meglesz hozzá minden
T.Blackiex!Itt vannak a képek a csomagtartó rögzítésről.A platni kitámasztás ideiglenes, így elfér a hátsó doboz anélkül hogy levenném a háttámlát.Most öntettem két platnit, amit megfelelő helyen elvágok, majd összehegesztetem és lesz belőle egy nagy.17.én HORVÁTORSZÁG úgyhogy csak utána lesz kész.
Üdv
Ugyan nem ismerem az 535 olajszűrőjét, de az olajszűrőn szelep álltalában azért van, hogy kinyison ha eldugult a szürő és nem engedné át rendesen az olajat.
A motor akkor sem mehet kenés nélkül ezért inkább kapjon még ha szűretlen olajat is.
Szerintem hideg olajnál is működésbe lép, amikor még sürü az olaj nagy a szürő előtti nyomása ezért kinyitja a szelepet.


végyé
A taliban én is benne lennék, két nap.
Nagyon rendes voltál hogy felraktad a képeket köszönöm. De hamár itt vagyok hagy kérdezzem meg. Az olajszürö egyik végén van egy szerintem visszacsapo szelep, az miért van benne és hol kell lennie. A blokk felöli oldalon vagy a dekli felöli oldalon. Az olaj szürö típusa CHAMPION-X 302.
még egy
itt van
Mégsincs kép nem tudom feltenni.
Itt egy kép.
Ez a tömités a dekli és a blokk között tömití az illessztést,azért törtle ez a darab mert olaj szürő cserekor ez a része hozzáférhető lesz mivel leveszed a dekninek ezt a részét ez tömit a szürö alatt plusz van ott egy O gyürü.Ha nem csöpög az oil akkor semmi vész, a többi része a tömítésnek csak a dekli levételével lesz hozzáférhető de ezt akkor cserélni is kell álltalában.
Nagyon köszönöm a gyors választ. Mostmár csak arra lennénk kíváncsiak hogy a többirésze hova tünt. Mindjárt ráis kérdezek a barátomra hogy tapasztal e valami szivárgást.
Ez kérlek szépen a kuplungoldali,vagyis az olajszürőoldali tömítés egy darabja. Ha nem csepeg az olaj a dekli illesztésénél akkor semmi gáz, a kuplunglamella vagy rugo cseréjekor ugyis uj tömités kell ami kb 3500 peták.
Üdv. Az XV-535-ös olajszürö cseréjénél találtuk ezt a valamit. Rejtéj hogy a többirésze holvan. Egyáltalán szükséges e. Az én motoromba sincs, mégis megy. Persze késöbb hehogy baj legyen a hiányából.
Üdv
A Szelidi tó környékében elvileg én is benne lennék.
Viszont valaki feldobta hogy jobb lenne inkáb az ország közepén rendezni az meg ugye Szeged :)
Jó neked, az én asszonykám, tolerálja a motoros zizimet , de nem érdekli a motorozás
Ja az. Vagy megy veled a drága, és ő ugyan úgy élvezi ez egészet.
Én legalább is ez t alkalmazom.
Hú veze.
Ha a lehendő párod nem motorozik, akkor neked annyi.
Jó ötletnek tartom. Ott a helyem.
Feldobtam a találkozós témát, mindenki ráharapott, de hamar megállt a lendület.
-Szerintem a helyszínt úgy kellene kiválasztani, hogy mindenkinek kényelmesen elérhető legyen. Ehhez tudni kellene kit érdekel és honnét jönnénk (pl hacsak a Dunántúlról van jelentkező akkor annak a közepét kellene megcélozni, de ha az egész országból vagyunk, akkor annak a közepét). Bár hozzáteszem én szívesen elmotorozok bárhová, ha van értelme. Speciel a Szelidi-tórol még nem hallottam, de a neten megnézve tetszik.
-Időpont ez sem egyszerű. Először is hány napos legyen? Szerintem a legoptimálisabb a pénteki találkozó, ki hogy érkezik, ismerkedés, kaja, buli. Szombatra lehet közös gurulást szervezni, kaja, buli. Vasárnap ébredés ki ki saját tempójába és kényelmes indulás haza.
-Kaja ha lehetséges bogrács, grill-parti, így a legolcsóbb. Összeállunk, hoz mindenki amit tud és fillérekből jót kajálunk. Ha elég sokan vagyunk akár főzőversenyt is lehet rendezni.
-Programokat kell kitalálni ami feldobja a hangulatot.

Ezek csak ötletek, mindenki kezdje el megmozgatni a szürkeállományát!
uhh szaladnom kell, kellemes délutánt mindenkinek, szerintem csak reggel leszek gép előtt

Üdv!
Hehe :) - épp az asszony a legjobb példa arra, hogy korán kell felkelnie annak aki egy esetleges csipkelődéssel maradandót szeretne alkotni :))))

Lehet lehagytam a szmájlit :)))
A Samara száraz kupplungos, egész más szerkezet...
A többit littlerock patentül leírta. Elég, ha rosszul volt beállítva a kupplung egy ideig, a súrlódás keltette hő bőven több lehet, mint a motor üzemi hőmérséklete. 38 ezernél még nem kéne baja legyen, de nem tudhatod, mit csinált vele az előző tulaj.