Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elolvastam.
Ami szöget ütött a fejembe az hogy ír valami lerakódásokat a motorban amit gondolom az adalék okoz.
Nem csinálok vele több kárt mint hasznot?

végyé
Meg kell próbálni. Én jó hatásfokkal alkalmaztam több ízben zajos blokkoknál.
Mondjuk a mennyiséget neked kell kikísérletezni, kezdd el 100 ml-rel, majd ilyen léptékkel haladj tovább. Annyira nem tudja besűrűsíteni, hogy ne tudja felpumpálni az olajjáratokon, elvégre pár deci méz állagú cuccot adsz hozzá 2-3 liter olajhoz.
A legcsörgősebb blokkomban is elég volt 300-350 ml.
Az STP kicsit komolyabb motyó és csak pár száz forint asszem a különbség.
Üdv
Ez az olajadalékok süritik ugye, azért eljut az olaj a vékonyabb csatornákon mindenhova?
Jó ez csapágykopásnál is?
Nálam ha bemelegszik olyan morgó hang jön elő menetközben, amit hallani nem is anyira inkább érezni lehet.
Időjárásfüggő is, hidegben késöbb kánikulában már 4-5 km után jelentlezik ahogy felmelegszik az olaj.
Az a gyanúm a főtengely lehet.
A kompressziónélküli kopott motorokhoz ajálják, haszál ez az adalék valamit ilyen hibánál?

végyé
A gyújtástiltáson és a riasztón kívül mást nem is érdemes használni.
Én sem igazán érzem az értelmét, be se kötöttem az inditószálat a riasztóból. Milliószor van, hogy az autóm távkapcsolóján véletlenül megnyomódik a gomb, úgy elképzelem, hogy az XV meg indulgatna magában, vagy lemerítené az aksit a világítással.
keeway.hu ! letölteni a super liht vagy super shadows alkatrész fáljt és kikeresni a fesz-szabályzót! Van telefonos elélhetőség és közvetlenül úgy is rendelhető postai utánvétel!
Mert megnyomsz egy gombot a kulcstartón kétszer, az első ráadja a gyújtást, a második gombnyomásra nekiáll indítózni. Ez akkor jó, ha melegíteni akarod a kertedben indulás előtt. A kulcsnak nyilván nem kell benne lennie, ez az egész lényege.
Jól lehet ijesztgetni vele, de ezen kívül nem sok értelmét látom. Főleg, hogy az xv igényel egy kis gázt vagy szivatót indítózáskor.
A kérdés teljesen jó, már én is filóztam a dolgon. De ha a Te vasad távval indítható, akkor meséld el nekünk, miért jó.
Egyébkén komolyan érdekel. Benne kell, hogy legyen a kulcs a távindításhoz?
Akkor ellenőrizd ezeket sorban:
1. van-e benne elég nafta.
2. szivattyú bekapcsol-e
3. jók-e a biztosítékok
4. kap-e áramot a pumpa (műszerrel)
Nem lett pontos a hézag. Ennyi.
A cucc egy 5-6 ezer forintos dobozka. Nekem is volt ilyen a Hondámon. Az kevésbé volt érzékeny a szívatóra, csak 10 fok alatt kérte.
A lényeget Littlerock már elmondta.
Javítsd fel 250 ml Finis nevű olajadalékkal vagy STP Engine treatment nevű olajmézzel.
pl, ha kint áll az udvaron, reggel, és mire felöltözöl, üzem meleg.... a baj az, hogy ez csak automata szívatóval működne jól...
Aszem felreertettel.nekem nincs keeway em.csak egy keeway fesz szabalyzot szeretnek rendelni egy yamaha 350 es atv hez.kisebb atalakitasal elmeletileg jo lenne belle...szoval honnen szerezek keeway adatokat?peace
Korábban már feltettem mint "költői" kérdést, hogy mire jó az ha távirányítóval el lehetindítani a mocit, de válasz nem jött senkitől.
Lehet, hogy csak az enyémet lehet távirányítoról inditani?
Szerintem ,motor és alvázszám,gyártási év ,ccm, és tipus.
Szia!

Valvoline azt hiszem 20w 50 vagy20w 40-es de belevalót raktam bele innen a forumról néztem ,és négyütemű csuszásgátló adalékot nem tartalmaz
Üdv blackiex. A véleményedre vagyok kíváncsi. 1hónappal ezelött csináltam kompresszió mérést az 535-sön. Üzemmeleg állapotban volt150 PSI- mindkét hengerben azaz 10,3 bar. Szombaton szelephézag állítás volt. A mostani mérési eredmény üzemmeleg állapotban 140 PSI-vagyis 9,65 bar. Hát aztán ez hogylehet. A mérö csöve a gyertya hejére belett csavarva hogy még véletlenülse jegyen fals eredmény,és a csö ne mozogjon
Szasztok! 535-ösöm van a mai napon gurulás közben köhögni kezdett, húztam neki megyegetett lakott területen, külterületen próbálkoztam a gyorsítással több kevesebb sikerrel. A szívatót ráhúztam akkor megemberelte magát. Haza értem negáltam a gép is megált próbáltam indítózni de csak nyekergett, gondoltam túlmelegedett de miért is. Egy idő múlva lehűlt a gép és próbáltam indítózni de megint nyekergett. Gondoltam töltök az aksin igaz delej alig volt benne még most is töltöm.
A nagy eszemmel gondoltam egyet és az autó akkuról tápkábelen villanyt adtam a gépnek és indítóztam,- tekert is az rendesen szívatót is húztam rá beindult de csak addig míg szerintem benzinhez jutott. A tápszivattyú berregését nem halottam. gondolkozom de nem tudok rájönni mi a bánat van a géppel, ha valaki a leírt jelenséggel kapcsolatban tud segíteni azt megköszönöm de lehet más is. Ja 1987-es a vas eddig kifogástalanul dolgozott.
Tisztelet mindenkinek. Aki rendelt mar keewaytol elmondana tapasztalatait irja ott a site on hogy irjam a levelbe a jarmu adatait.mivel en qvadhoz rendelem a fesz.szabalyzot most akkor mit kellene irnom oda?holnap szeretnem megrendelni.koszonom a valaszt sziasztok
Sziasztok!

Kérdéssel fordulok hozzátok!
Előtte egy kis regény :)
Korábban kérdeztem kinek mennyit megy az 535-e tartalékig, erre válaszoltatok is KÖSZÖNÖM! Feleség 535-én nem tudtuk teszteli, hogy működik-e 167Km-él tankolni kellet, mert hosszabb útra mentünk és nem akartam, hogy megtréfáljon. Ma elindultunk gurulni egy light-osat, napi számlálón 92Km-et volt / az én vasam számlálója is +- 2Km-el annyit mutatott / Kb. 5-7Km-er után elkezdett fulladozni és le is élt többször, végül végleg megállt.
Nem tettem tartalékra, nem is gondoltamra rá Kb.98Km-él. Tolás haza utána vissza a sajátomért. haza értünk tanksapka le rázás, de csak csend volt, öntöttem bele kb. 4,5 L benzint amivel tele lett és egyből pöcsre indult, gurultam vele 5km-ert és tökéletes.
Mi csinálhatta ezt és hogyan lehet orvosolni, hogy ne csináljom ilyet?
Előre is köszönöm!
Tony
Milyen olajad van?
Sziasztok!
A következő problémára kérdezném a megoldást aki tudja!
Megjött a kánikula és ugye egyből forróbb lesz a motor üzemi hőmérséklete, na ezzel eggyütt megint kezd idegesíteni a kuplung.
A városban történő furikázáskor bekeményedik a váltó ,hideg és langyos állapotban olyan mint a vaj, ahogy forrósodik a blokk úgy lesz darabosabb keményebb a váltó.
A kuplungkaron már reszeltem mert nem eredeti volt és rövid volt a bowden kiemelési útja alig mozdult a bowden mért is teljesen be lett húzva a kuplung kar ,ezt orvosoltam és tökéletesnek tűnt a váltás amíg be nem forrósodik a blokk.
Egyértelműen kuplung gond, mert hidegen tökéletes. És miután nem találom az ürest benne mert tul ugrik a keménység miatt ,ha leállítom a motort egyből és könnyedén meg van az üres. Szóval melegen még mindig nem old rendesen a kuplung.
Valaki találkozott már ilyennel?
Vegyél kontaktspray-t és fújd át vele a csatlakozókat a motoron, fogkefével sikáld meg a csati lábait. A gyújtáskapcsolóba és a kormányon levő piros motorleállítóba is fújj és kapcsolgass vele egy-két percet.
Pont tegnap mentem el egy ismerőshöz ugyanilyen tünetek miatt. Ez az esős, párás idő nem tesz jót az elektromos dolgoknak.