Sziasztok!
Problémám lenne de nem emlékszem, hogy korábban valahol láttam-e hozzászólásban ilyesmit. Gyújtásra tettem a kis 250-esemet, kigyulladt a zöld üresjárati viszajelző majd elkezdett hunyorogni, majd kialudt és ezután sem világítás sem önindító, semmi meg sem moccant. A gyújtáskapcsolót kapcsolgattam ki be majd egyszer csak visszajött a zöld visszajelző ismét hunyorogva, inditottam , tekert rendesen de nem indult / mintha nem lett volna szikra de ez csak tipp / többször is próbáltam de ugyanezt művelte elaludt, semmi moccanás, visszajött csak tekert de nem indított.
Nos ha valakinek tippje van, szívesen látnám mert pont holnaputánra ígértem kölcsönbe két hétre.
Sziasztok
Lenne egy kérdésem.
A minap kíváncsiságból, levettem a tank alat két oldal található fényes tojás alakú doboz fedelét. A bal oldali üres, de a jobb oldaliba sok vezeték fut be, egy komolynak látszó szerkezetbe.
Tudja valaki, hogy mi ez? És mit csinál?
Tudom, hogy valamikor régebben volt már ez a téma, de nem jegyeztem meg, és most nem is találom az akkori hozzá szólásokat.
Ja. XV 535-ösöm van.
Amivel nagyon meg vagyok elégedve. Nincs nagy összehasonlítási alapom, de azt hiszem, hogy szuper jó motorra sikerült szert tennem.
Való igaz! nekem a 400, viragóm áll egy éve ! Pedig kezdő vasnak ideállis!M88 intrúderre űltem át de a lfórumot nem hagyom ell! Még mindig tanulok itt!
Neked mázlid van, XV1000-ről már nincs hová továbblépni. Nekem még össze kell kaparnom az árkülönbözetet egy ezres vagy egy-egyeshez. :)
Az ezres már bármire elég.
Sziasztok!
Nekem volt Hyosung GV 650. Két évesen vettem 5000km-rel. Épp a mai motorozásnál gondoltam rá, hogy xv1000 a 25 évével összesem hasonlítható a hyoval. Az xv egy svájci óramű, kis fogyasztással, nagyon jó futóművel, stb ezt nem ragozom, hisz ismeritek.
A hyo: kemény férfias motor, erő kell hozzá, egyébként ez ár a hangján is hallatszik. Én 180 vagyok, de trepni nélkül (sima lábtartóval) még így is majdnem kicsi voltam hozzá. A motorja nagyon megy, de forgatni kell hozzá, ez meglátszik a fogyasztásán is finoman 5,5-6l, még ugyanez xv1000-nél 4l. Persze ha hajtva van még, jócskán nő a fogyasztása a hyo-nak. Vannak típushibái, a hengerfej csavarok maguktól fellazulnak, a forgórész csavarjait ki kell venni és csavarragasztóval rögzíteni, mert ha elszabadul ledarálja a gyújtást. Szerencsére a neten ezek fent voltak így időben megoldottam, de a fezszabályzója meghalt és a túltöltés tacsravágta a műszerfalat, a kettő együtt 110.000pénz. Ezen kívül szerencsére nem semmi bajom vele. Ami fém krómozva van, vagy horganyzott hamar rozsdásodik. Előnyei is voltak, kemény kézben tartva lehetett vele jókat motorozni. Nekem nagyon tettszett a formája, kivéve a digitális óra a chopperen. Az utcán megnézték, ritkán lehet ilyent látni. Ja és sikerült többért eladnom nimt amennyiért vettem! Bár ezzel szerencsém volt, mert nem kapkodnak érte, pedig ez még a válság előtt volt. Ja és minden kemény rajta, a váltó, a kuplung, stb. Szerintem a mérnökök meg akarták mutatni, ők is tudnak motort építeni, és egy nagyon racionális motorhoz vezetett, nincs benne semmi érzelem.
Volt már pár motorom de olyan eltalált mint ez az öreg virago, még nem
Ez így van. 1978 óta szereltek a Suzukinak, a múlt század végén a japó mérnökökkel együtt nekiálltak saját motort fejleszteni az SV650 alapjaira. Ennek az eredménye lett az átdolgozott Suzuki blokk koreai változata, a GV650 és a GT650 blokkja.
Amit írtam nem szentírás, mert elég nehéz hiteles forráshoz jutni. A Hyosung az, ha jól tudom a Hyundai cégóriás egyig vállalata, és kb 20 évig csavaroztak náluk össze Suzuki blokkokat. Nem mellékes, hogy a GV 650-es a koreai rendőrmotor... szerintem nem gagyi ... na de régebben ugye összevetettem, az árát használtan, a Honda Shadow-val... na az vicces azért... ami viszont nem tetszik, hogy nagyon pörög... jobb, ha pöfög...
Semmit. Hacsak nem Virago szakértő, vagy XV szerelésben jártas, nem fogja tudni megmondani, hogy belefér-e vagy nem. Ha nem hallasz laikus füllel kopogást, akkor nincs baj. Hidd el. Annak amúgy más jele is lenne. Ajánlok egy tesztet. 3. fokozatban 90-ig kihúzatod és ha a motor úgy ráz, hogy minden csörömpöl rajta, akkor vehetsz csapágyszettet. Ha csak erősen bizserget, akkor egészséges. Ennyi.
Egyébként szerintem csak egy kis plusz gázsit szeretne. A hajtókar csapágyai kb. 4000 Ft/hajtókar (usából 10$), főtengelycsapágy készlet 12 ezer (usából 40$). Hazai boltból az anyag megáll 25 ezerből.
Lusta lenne szétnyitni a gazember, de egy blokk átrakással le tudna húzni. Szerintem ez áll a dolog mögött.
Üdv. Tanácsot szeretnék kérni. Ma a szerelö a létezö összes gumi alkatrészt kicserélte az XV-535 ös karburátorban. Aztán megállapította hogy valami kopog. De csak alapjáraton. Vagy a hajtókar vagy afötengely csapágyas. Erre azt javasolta vegyek egy másik blokkot, mert az olcsóbb lenne mint felújítani. Én a motor zűgáson kívül semmit nem hallok de ha ezt mondta biztos ugyvan. Most mit tegyek.
Nem, a 750-es kollégák kedvéért mondtam. Nekem rövidke az 5. fokozat, nem tudom, ki hogy van vele... :)
Az XVS totál más tészta. Az 1100-es Drag szódával elmegy, a kisebbik tesója elég problémás, sok volt velük a probléma. Kardán, küllők, hajtókarcsapágyak... Érzékeny nagyon, mert spórolós motor lett.
Problémám lenne de nem emlékszem, hogy korábban valahol láttam-e hozzászólásban ilyesmit. Gyújtásra tettem a kis 250-esemet, kigyulladt a zöld üresjárati viszajelző majd elkezdett hunyorogni, majd kialudt és ezután sem világítás sem önindító, semmi meg sem moccant. A gyújtáskapcsolót kapcsolgattam ki be majd egyszer csak visszajött a zöld visszajelző ismét hunyorogva, inditottam , tekert rendesen de nem indult / mintha nem lett volna szikra de ez csak tipp / többször is próbáltam de ugyanezt művelte elaludt, semmi moccanás, visszajött csak tekert de nem indított.
Nos ha valakinek tippje van, szívesen látnám mert pont holnaputánra ígértem kölcsönbe két hétre.