Peace.van egy yamaha atv 350 es es megment a fesz szabalyzo.linkelem a kepet.azt szeretnem kerdezni hogy mivel lehetne potolni vagy meglehet ezt javitatni?mert az eredeti nagyon draga.peace
Koppanást nem hallunk. A kisebb út egyenletlenséget jól elnyeli, de a nagyobbaknál akkorát üt, hogy már fáj a párom háta. Én elől nem érzem vészesnek.
Az úton keresztben vannak ezek az aszfalt hurkák. o ezeken átmenve tapasztaljuk. Én úgy gondolom, hogy a kisebb hibákat simán elnyeli, de mikor jobban össze kéne nyomódni a rúgónak akkor hirtelen felkeményedik, és ekkor érzi a párom az ütést.
Már figyeli az utat, és ha látja, hogy jön egy ilyen hupli, akkor kiáll a nyeregből. S így elkerüli a "ló rúgást".
Már arra is gondoltam, hogy vissza veszem a rúgó előfeszítést, legalább 3-as ra. S így is kipróbáljuk.
Vicces, nekem pont az a bajom, hogy túl kemény a hátulja. Pedig a 2. fokozaton van. Csak azért nem teszem lejjebb, mert ha felül mögém az oldalborda, akkor lehet, hogy már kevés lenne.
A progresszív rugó annyira nem vészes. Egy szett 25 eFt körül van, e-bayről megáll 20-ból is. Én is gondolkodom rajta, szerintem szezon végén kap a kicsike. Vagy esztergáltatok bele fém pogácsákat előfeszítésnek, mint anno a Suzukimon. Leedzeni nem merem házilag (szakit meg nem ismerek), pedig az se lenne hülyeség.
Nekem is a legkeményebben van a 750 -es.
Még az elején is keméyítenék ha lehetne, de már sűrűbb olaj van benne...stb
Azt mondják a progresszív rugó készlet csodát tesz az első futóművel, de k drága ugyhogy sosem ruháztam be rá.
Hmm. Majd szétkapok egyet, megnézem. De tényleg, a távitányítokban a gumilapokra fel vannak ragasztva olyan kis pogácsák (igaz, ezek széntartalmúak, hogy vezessenek), de ezzel a módszerrel ragaszthatok rá kis kemény korongokat, csak a pontos helyet kell eltalálnom. Akkor a rugalmasságot a gumi borítás, a keménységet meg a korong adja (akár alumíniumlap is lehetne, de valami áramot nem vezető anyagot keresek majd)... A korongokat meg kivághatom egy erősebb papírlyukasztóval, az pont jó méret..
Na, lesz ebből valami...
KI
Sika? Az meg mi?
(Sikaflexet találtam, de az valami térkitöltő-ragasztó anyag)
Ide olyan anyag kell, aminek kemény a felülete, hogy meg tudja nyomni a mikrokapcsoló pici fejét (ne süllyedjen bele), de elég hajlékony, hogy ha az egyik gombot benyomom, ne nyomja meg az összes kapcsolót.
Na mindegy, ha lesz időm, majd kisérletezek...
KI
Ühüm-bühüm....
Mondom, hogy a gombok tökéletesek!
A gumi ház van elrepedve, és a gomb nyomóbütyke fölött nyílik pont szét, igy nem nyomja meg a gumi a gombot.
A gumit kell összeragasztanom, majd erre egy vékony, kemény felületű, de rugalmas valamit ráragasztani. Valami vékony műanyag lapra gondoltam, valami csomagolóanyagból ...
KI
Ezeket a fajta gombokat lehet kapni. Az üllői úton befelé a jobb oldalon van egy elektronikai alkatrész bolt a klinikák és a Ferenc körút között egy sarkon. Ott kapsz és vagy beforrasztod, vagy valami TV-s szerelő 4 perc alatt megcsinálja.
Ahh, egy kép többen mond ezer szónál:
Az első képen látszik az adó-vevő, bekarikáztam a hibás gombot.
A második képen bekarikáztam a gumi ház belsején azt a részt, ahova a mikrokapcsoló gombja esik. Látszik (talán), hogy a puha gumin van egy keményebb réteg, ami (a gumival együtt) elrepedt keresztbe (elképzelni nem tudom, hogyan, hisz pár milimétert lehet megnyomni), és pont ebbe a repedésbe esik bele a kapcsoló.
Az utolsó képen látszik az elektronika, korrekt, jól működő mikrokapcsolókkal. Csak hát az a pici nyomógomb-fej elveszik abba a hatalmas kráterbe.
Remélem, igy érthető volt :)
KI
Én is variálok vele, hol jo hol nem, néha kicsit nyújtok a rugón a csapban hogy jobban nyomjon akkor jó, aztán utána megint nem.
Ugyhogy már alapból ha tudom hogy szerelni fogok, akkor tartalékig kijárom és direkt nem tankolok. Aztan szereléskor Normál állásba teszem és akkor tuti nem öntöm magam nyakon benzinnel. :)
Az úton keresztben vannak ezek az aszfalt hurkák. o ezeken átmenve tapasztaljuk. Én úgy gondolom, hogy a kisebb hibákat simán elnyeli, de mikor jobban össze kéne nyomódni a rúgónak akkor hirtelen felkeményedik, és ekkor érzi a párom az ütést.
Már figyeli az utat, és ha látja, hogy jön egy ilyen hupli, akkor kiáll a nyeregből. S így elkerüli a "ló rúgást".
Már arra is gondoltam, hogy vissza veszem a rúgó előfeszítést, legalább 3-as ra. S így is kipróbáljuk.
http://www.biker-world.hu/egyt...
http://cgi.ebay.com/ebaym
otors...
Én 30 alatt még nem láttam de az is régen volt már.
A progresszív rugó annyira nem vészes. Egy szett 25 eFt körül van, e-bayről megáll 20-ból is. Én is gondolkodom rajta, szerintem szezon végén kap a kicsike. Vagy esztergáltatok bele fém pogácsákat előfeszítésnek, mint anno a Suzukimon. Leedzeni nem merem házilag (szakit meg nem ismerek), pedig az se lenne hülyeség.
Még az elején is keméyítenék ha lehetne, de már sűrűbb olaj van benne...stb
Azt mondják a progresszív rugó készlet csodát tesz az első futóművel, de k drága ugyhogy sosem ruháztam be rá.
Nemrég visszább vettem egyel. De nem éreztük elég stabilnak a mocit.
Ezért vissza raktuk a legkeményebb állásba.
Szerintem az jó
Na, lesz ebből valami...
KI
(Sikaflexet találtam, de az valami térkitöltő-ragasztó anyag)
Ide olyan anyag kell, aminek kemény a felülete, hogy meg tudja nyomni a mikrokapcsoló pici fejét (ne süllyedjen bele), de elég hajlékony, hogy ha az egyik gombot benyomom, ne nyomja meg az összes kapcsolót.
Na mindegy, ha lesz időm, majd kisérletezek...
KI
csak ötletelek : .... számitógép billentyűt ha szétkapod abban van többrétegben rugalmas fólia . ragasztáshoz palmatex esetleg szilikon ?
Akkor valami jó ragasztó kell. Valami szilikon alapú ragasztó kell.
KI
Mondom, hogy a gombok tökéletesek!
A gumi ház van elrepedve, és a gomb nyomóbütyke fölött nyílik pont szét, igy nem nyomja meg a gumi a gombot.
A gumit kell összeragasztanom, majd erre egy vékony, kemény felületű, de rugalmas valamit ráragasztani. Valami vékony műanyag lapra gondoltam, valami csomagolóanyagból ...
KI
Az első képen látszik az adó-vevő, bekarikáztam a hibás gombot.
A második képen bekarikáztam a gumi ház belsején azt a részt, ahova a mikrokapcsoló gombja esik. Látszik (talán), hogy a puha gumin van egy keményebb réteg, ami (a gumival együtt) elrepedt keresztbe (elképzelni nem tudom, hogyan, hisz pár milimétert lehet megnyomni), és pont ebbe a repedésbe esik bele a kapcsoló.
Az utolsó képen látszik az elektronika, korrekt, jól működő mikrokapcsolókkal. Csak hát az a pici nyomógomb-fej elveszik abba a hatalmas kráterbe.
Remélem, igy érthető volt :)
KI
Ugyhogy már alapból ha tudom hogy szerelni fogok, akkor tartalékig kijárom és direkt nem tankolok. Aztan szereléskor Normál állásba teszem és akkor tuti nem öntöm magam nyakon benzinnel. :)
Jo volna egy OFF állás azért.