Íme. Nem egy nagy kunszt, a támla alján van az indexek gyári helye. Namost az eleve felejtős, ha az ember táskázna. Az le lett költöztetve a rendszámtartóra egy ilyen alakú vaslemezzel:
I_______I
A két szélén a két index, de a képen látható is.
Az indexek helyére mehetett egy M8-as csavar, kis hézagolással rögzítve az oldalsó keret egyik furatára. Alapból 6-os a furat, fel kellett bővíteni 8-asra.
A másik tartószemnek az alumínium keretbe fúrtam egy lyukat a hátsó rugóstag mögött. M8-as csavarral rögzítve. Minden gyári kereszthornyú Krauser csavar lecserélve M6 imbuszra.
Szerintem membránkapcsolós lesz. Ha szét tudod szedni, csak a fémlapocskát kell kicserélni az öntapadó billentyűfóliában. Öreg mobiltelefontól kezdve a teszkós számológépig sokmindenben van olyan.
Még a motor kiállításon vettük 89 ezerért a 2 db-ot. Ez külön-külön használható. két motoros között és a többiekével is összehangolható. Néha nagyon jó hogy van, de mivel kezdőként többnyire az utat és a környezetet figyelem, így néha elfelejtek a férjemnek válaszolni, ha kérdez valamit.
Hali,
Én ugyan ezt vettem kb 1 éve.
Az egyik már elromlott.
Nem az elektronika romlott el, a gumi nyomógombok alatt van valami keményebb lap, mi eltört, és nem lehet megnyomni a mikrokapcsolókat. Még nincs ötletem, hogy javítsam meg..
KI
Figyu, ma jókedvembe vagyok......
Ha kis lóvéval megtoldod a tied hajlandó vagyok elcserélni az XV 250 - t a tiede :)
Akkor neked is lesz occó alkartész
Új projektem van. Visszatettem a gyári ülést a nagy háttámlás túrafotelek helyett. Így ugye se táska, se tartóvas, se semmi. Azok maradtak a másik ülésen, elvégre arra lett tervezve és méretezve (furatok és méretek).
Namármost... vásároltam vaterán egy ETZ-re való Krauser keretet. Biztos emlékeztek rá, a 80-as és 90-es években közkedvelt német kiegészítő volt a szoci motorokhoz. Próbából odaillesztettem, úgy néz ki, oldalanként két kis laposvassal megtámogatva simán fel lehet tenni. Holnap állok neki, ha minden jól megy, érdeklődés esetén leírom a tapasztalatokat és a meló mikéntjét.
Elég olcsó alternatíva. :)
Jaaa, hogy az nálad van... akkor egy ricnivel feljebb vett súbertû megoldhatja. A súber dugattyú vákuumfuratának a felbõvítése csak komolyabb belepiszkálás során ajánlott (pl. nyitott szûrõ, spéci kipufogó...).
Ok, de ugye kissé régebben jeleztem, hogy a hirtelen gázadásnál nem ugrik a gép, csak kis késéssel, és gyakorlatilag csak a légszűrőcsere után jelentkezik a dolog... még nem v olt időm foglalkozni a dologgal... talán emlékszel még a légszűrő képére, van egy cső a 400-as szűrőjében, ami az 535-ösében nincs.
Ha nem durrog és a gyertyakép nem indokolja, szerintem ne bántsd. Én extra lyukakat fúrtam a 700-as légszûrõdobozára, kellemesebb gázreakciót nyertem vele. Talán a fogyasztást is javítja.
Mondjuk tegnap elég sokmindent babráltam rajta... ;)
a gyári kipufnál ugye van egy hangtompító dob is, eddig az a tapasztalatom, hogy az is "elég"
ha tényleg a légszűrő a jelenség oka, lehet emelnem kellene a tűn a karbiban, vagy a lecsökkent szívócső depresszióhoz kellene hangolni a membrán működését. nemsokára kicsit több szabadidőm lesz, és a motort is el tudom vinni műszakira...
Kisebb lökettérfogatnál, ahol a jobb nyomatékért minden trükköt be kell vetnie a mérnököknek, szinte egyértelmû, hogy nõ a fogyasztás és csökken az alacsony fordulatszámon leadott nyomaték. Az 535 relatíve rövid löketû, a VZ 1600-hoz képest itt minden kóbor Nm számít.
Én nem tennék fel üres csöveket... Gyapotos perforált betétcsöves a minimum...
Engem érdekelne a ledes lámpa . A fénykép egy kicsit homályos és nem sok látszik rajta de érdekelne az ára a szerkenytyünek és a részletek.
I_______I
A két szélén a két index, de a képen látható is.
Az indexek helyére mehetett egy M8-as csavar, kis hézagolással rögzítve az oldalsó keret egyik furatára. Alapból 6-os a furat, fel kellett bővíteni 8-asra.
A másik tartószemnek az alumínium keretbe fúrtam egy lyukat a hátsó rugóstag mögött. M8-as csavarral rögzítve. Minden gyári kereszthornyú Krauser csavar lecserélve M6 imbuszra.
Képek alant.
Én ugyan ezt vettem kb 1 éve.
Az egyik már elromlott.
Nem az elektronika romlott el, a gumi nyomógombok alatt van valami keményebb lap, mi eltört, és nem lehet megnyomni a mikrokapcsolókat. Még nincs ötletem, hogy javítsam meg..
KI
Ha kis lóvéval megtoldod a tied hajlandó vagyok elcserélni az XV 250 - t a tiede :)
Akkor neked is lesz occó alkartész
végyé
Ti 250-esek mázlisták vagytok, mert a keeway mindenre filléres megoldást kínál. :)
Én még ezt találtam, ami párba is van.
De azért nagyon köszi
És csak nem 200e az egész:D
Namármost... vásároltam vaterán egy ETZ-re való Krauser keretet. Biztos emlékeztek rá, a 80-as és 90-es években közkedvelt német kiegészítő volt a szoci motorokhoz. Próbából odaillesztettem, úgy néz ki, oldalanként két kis laposvassal megtámogatva simán fel lehet tenni. Holnap állok neki, ha minden jól megy, érdeklődés esetén leírom a tapasztalatokat és a meló mikéntjét.
Elég olcsó alternatíva. :)
Mondjuk tegnap elég sokmindent babráltam rajta... ;)
ha tényleg a légszűrő a jelenség oka, lehet emelnem kellene a tűn a karbiban, vagy a lecsökkent szívócső depresszióhoz kellene hangolni a membrán működését. nemsokára kicsit több szabadidőm lesz, és a motort is el tudom vinni műszakira...
Én nem tennék fel üres csöveket... Gyapotos perforált betétcsöves a minimum...