Van, 5-10%. Ezért döglenek ki a régi NBR gumiból készült membránok, azok nem bírják.
A járatás ezért is kell, hogy a benzinből mindig friss csorogjon be a karbiba. Az állott, gyantásodás szempontjából előrehaladottabb stádiumban levő benzint pedig elégeted a járatással.
Másik megoldás, hogy a karbik úszóházából leengeded a benzint. 535-nél nem ajánlom, mert nincs rajta klasszikus értelemben vett benzincsap. A 750-es Virago (és a japán motorok zömén) a csapokon van egy PRI jelzésű állás, ami pont arra van, hogy szervíz után feltöltse az üres karburátort. Az 535-ösön a benzinpumpát kell járatni, amíg fel nem tölti a karbikat.
Sziasztok
Nekem van egy pici problémám a teleszkópokkal.
Mégpedig, hogy a párom panaszkodik, hogy az út hibáknál igen nagyot üt. Rendesen fáj a gerince tőle. Én ugyan elől nem érzem, de őt nagyon zavarja. Azt mondja, hogy egyébként rendesen rugózik, de nagyobb puklinál már jó nagyot üt.
Tudtok-e erre a szindrómára valami megoldást?
Vagy ezt csak az én motorom csinálja.
Ja, egy 1999-es évjáratú XV 535-ösöm van.
Előre is köszi a jó tanácsokat.
Hali
Bioetanol, van a sima 95-ös benzinben is?
Mondjuk nekem azt ajánlották, hogy télen havonta egyszer indítsam be a járgányt, és hagyjam vagy 5 percig járni.
Az benzin gyanta. Az E85 ugye 85% etanol, 15% benzin. A benzin gyantásodik ahogy párolog, az etanol csak felgyorsítja a benzin párolgását és a gyantásodást.
Simán ki lehet mosni benzinnel, de célszerűbb kiáztatni, hogy a szűkebb furatokból is kioldódjon.
Egyik kollégámnak az 2000 -es évjáratú XVS650 -ese (Drag ugye) az istennek nem indult.
Kimentem segíteni neki, aztan kiderült hogy egész tavalyi évben nem használta csak a garázsban állt, ergo 2009 -ben volt a motor utoljára beindítva, azóta állt a benne levő benzinnel.
Karbikat kikaptuk, sokkal egyszerűbb a csőváz miatt mint az XV750 -ben, bár a gázbowden felfogatás tervezőnek az anyját üdvözlöm.
Karbik kijöttek, normális szerszámok hiányában nem szedtük szét (csak kezdek nyalódni el a csavarok), de azért egy dolgot elég hamar ki lehetett szúrni. A súbertűk gyakorlatilag teljesen bele voltak ragadva a súbertű házba.
A Bioetanol gyönyörűen kicsapódott a másfél év alatt és zöld szinü ragadós massza lett belőle. Két újjal feszítve nagy nehezen sikerült a tűket megmozdítani de siralmasan járnak a rugó alig tudja visszatolni és ha felhúzod gyönyörűen látszik rajta a zöld ragacs.
Lévén én most elutazok nemsokára, megbeszéltük, hogy van egy autószerelő barátja elviszi hozzá és darabokba szedeti és kitisztíttatja.
Szóval ez a Bioetanol kicsapódás nem urban legend, frankón tönkreteszi a karbit, ha hagyod elég ideig állni.
Sziasztok!
2000 Ft-ért a zsibogós vénasszonytól ledes helyzetjelzőfény , amit én a tompított helyett fogok használni 70 mA fogyaszt darabonként.
Ugyan az ami a györi tescoban 4800 ft. 8 db led / darab
Lehet, neked is azt javaslom, amit Lapar barátunknak: fél fordulatonként befelé haladva csinálj próbaköröket. Addig tekergetheted befelé, amíg el nem kezd köhögni, durrogni. Ha elérted a durrogáshatárt, negyed fordulatonként haladj visszafelé, míg el nem múlik.
Vagy üveggyertya.
Nálam bőrtáskát fog hordozni. Gondoltam a polírra, de nagyon elütne. Így feketén jobb a fekete motorhoz. Szerintem...
Nincs olyan képed, amin csak a Krauser váz látszik, kofferek nélkül?
Én is krauserrel járok.Nem chopperes viszont jól használható.Ha kipolírozod jobban mutat.Az index helye rajta van, az a kis nyulvány az a platni tartóján.
Kenyéren és vizen éltem de igy hónap végére összejött a gumizás.
2 db continental gumi cm1 és cm2. Még szőrösek. :) A kék hold se kft-nél csináltattam szentendrei út 281. Nagyon kedvesek türelmesek profi gyors munkát tapasztaltam. Végig ott lehettem a motorom mellet . Körültekintőek mindenre jótanácsot javaslatot tettek. Megvagyok elégedve velük.
Szerencsém volt hogy elvittem időben a gépet mert szereléskor derült ki hogy egy facsavar volt a htsó gumimban beékelődve . Pont vasárnap voltam egy kisebb turán . szerencsém volt hogy nem kaptam defektet. A belső gumi nem sérült mert a csavar nem sugár irányban szuródott a gumiba én mondom mázlim volt.
A 42.960 ft ba került a móka . Azaz 2 gumi a szerelés centirozás és 1 gumibelső. Hátsót belső gumit nemtudtuk cserélni mert csak egyenes szelepes tömlő volt készleten ami ugyan beépíthető lett volna de nem tudtam volna felfujni csak speciális toldóval mert a kerékagytól nem fért volna be a pumpa feje. Így sajnos a régi került vissza bele .
Más :
Lehet azért magas nekem a fogyasztás mert az alapjárati keverékszabályzó csavart matattam? Alapjáratot nem érzem magasnak , bár nincs fordulatszám mérőm . Lehet mégis magas ? ...ehh
Szerencsére nem membránkapcsolós, ennél egyszerűbb a helzet. Igazi mikrokapcsolók vannak benne.(már szétvágtam a gumiburkolatot)
A felső gumiburkolat alatt van egy vékony keményebb réteg, amin keresztül nyomvá az ember a mikrokapcsolót, ez repedt el átlósan. A repedés pont az egyik kapcsoló fölött fut. a kapcsoló "bütyke" olyan pici, hogy pont beleszorul ebbe a repedésbe.
KI
Hát nem elhagytam a jogsimatpéntelen (ma vettem észre), Pénteken 16:00-kor indulnánk a nyári nagy túrhára, okmányirodában töltöttem a fél délutánt, bíztattak hogy talán péntekre megjön.
Ha nem akkor kicsi rizikózás és hétfőn apám felveszi és küldi utánam Fedex -el :D
Komolyan bezárkózok egy szobába egy rekesz sörrel meg laptoppal Péntekig.
Szia!
!800 az nem kevés!
Debrecenben a zsibogóban (az egy használt piac) egy vén banyánál 2500Ft-re mondja ,ugyan ilyennek nézem külsőre, lehet 2000-ért ideadja ha pénzt lát.
Tudnál feltenni olyan képet ami nem homályos.
A járatás ezért is kell, hogy a benzinből mindig friss csorogjon be a karbiba. Az állott, gyantásodás szempontjából előrehaladottabb stádiumban levő benzint pedig elégeted a járatással.
Másik megoldás, hogy a karbik úszóházából leengeded a benzint. 535-nél nem ajánlom, mert nincs rajta klasszikus értelemben vett benzincsap. A 750-es Virago (és a japán motorok zömén) a csapokon van egy PRI jelzésű állás, ami pont arra van, hogy szervíz után feltöltse az üres karburátort. Az 535-ösön a benzinpumpát kell járatni, amíg fel nem tölti a karbikat.
Nekem van egy pici problémám a teleszkópokkal.
Mégpedig, hogy a párom panaszkodik, hogy az út hibáknál igen nagyot üt. Rendesen fáj a gerince tőle. Én ugyan elől nem érzem, de őt nagyon zavarja. Azt mondja, hogy egyébként rendesen rugózik, de nagyobb puklinál már jó nagyot üt.
Tudtok-e erre a szindrómára valami megoldást?
Vagy ezt csak az én motorom csinálja.
Ja, egy 1999-es évjáratú XV 535-ösöm van.
Előre is köszi a jó tanácsokat.
Bioetanol, van a sima 95-ös benzinben is?
Mondjuk nekem azt ajánlották, hogy télen havonta egyszer indítsam be a járgányt, és hagyjam vagy 5 percig járni.
Simán ki lehet mosni benzinnel, de célszerűbb kiáztatni, hogy a szűkebb furatokból is kioldódjon.
Érdekes tapasztalatot hagy osszak meg.
Egyik kollégámnak az 2000 -es évjáratú XVS650 -ese (Drag ugye) az istennek nem indult.
Kimentem segíteni neki, aztan kiderült hogy egész tavalyi évben nem használta csak a garázsban állt, ergo 2009 -ben volt a motor utoljára beindítva, azóta állt a benne levő benzinnel.
Karbikat kikaptuk, sokkal egyszerűbb a csőváz miatt mint az XV750 -ben, bár a gázbowden felfogatás tervezőnek az anyját üdvözlöm.
Karbik kijöttek, normális szerszámok hiányában nem szedtük szét (csak kezdek nyalódni el a csavarok), de azért egy dolgot elég hamar ki lehetett szúrni. A súbertűk gyakorlatilag teljesen bele voltak ragadva a súbertű házba.
A Bioetanol gyönyörűen kicsapódott a másfél év alatt és zöld szinü ragadós massza lett belőle. Két újjal feszítve nagy nehezen sikerült a tűket megmozdítani de siralmasan járnak a rugó alig tudja visszatolni és ha felhúzod gyönyörűen látszik rajta a zöld ragacs.
Lévén én most elutazok nemsokára, megbeszéltük, hogy van egy autószerelő barátja elviszi hozzá és darabokba szedeti és kitisztíttatja.
Szóval ez a Bioetanol kicsapódás nem urban legend, frankón tönkreteszi a karbit, ha hagyod elég ideig állni.
2000 Ft-ért a zsibogós vénasszonytól ledes helyzetjelzőfény , amit én a tompított helyett fogok használni 70 mA fogyaszt darabonként.
Ugyan az ami a györi tescoban 4800 ft. 8 db led / darab
Kipróbálom a varázstrükköt , ha jobbra tekerem dusit ha balra tekerem szegényit ugye ?
Vagy üveggyertya.
Nincs olyan képed, amin csak a Krauser váz látszik, kofferek nélkül?
Kenyéren és vizen éltem de igy hónap végére összejött a gumizás.
2 db continental gumi cm1 és cm2. Még szőrösek. :) A kék hold se kft-nél csináltattam szentendrei út 281. Nagyon kedvesek türelmesek profi gyors munkát tapasztaltam. Végig ott lehettem a motorom mellet . Körültekintőek mindenre jótanácsot javaslatot tettek. Megvagyok elégedve velük.
Szerencsém volt hogy elvittem időben a gépet mert szereléskor derült ki hogy egy facsavar volt a htsó gumimban beékelődve . Pont vasárnap voltam egy kisebb turán . szerencsém volt hogy nem kaptam defektet. A belső gumi nem sérült mert a csavar nem sugár irányban szuródott a gumiba én mondom mázlim volt.
A 42.960 ft ba került a móka . Azaz 2 gumi a szerelés centirozás és 1 gumibelső. Hátsót belső gumit nemtudtuk cserélni mert csak egyenes szelepes tömlő volt készleten ami ugyan beépíthető lett volna de nem tudtam volna felfujni csak speciális toldóval mert a kerékagytól nem fért volna be a pumpa feje. Így sajnos a régi került vissza bele .
Más :
Lehet azért magas nekem a fogyasztás mert az alapjárati keverékszabályzó csavart matattam? Alapjáratot nem érzem magasnak , bár nincs fordulatszám mérőm . Lehet mégis magas ? ...ehh
A felső gumiburkolat alatt van egy vékony keményebb réteg, amin keresztül nyomvá az ember a mikrokapcsolót, ez repedt el átlósan. A repedés pont az egyik kapcsoló fölött fut. a kapcsoló "bütyke" olyan pici, hogy pont beleszorul ebbe a repedésbe.
KI
Ha nem akkor kicsi rizikózás és hétfőn apám felveszi és küldi utánam Fedex -el :D
Komolyan bezárkózok egy szobába egy rekesz sörrel meg laptoppal Péntekig.
!800 az nem kevés!
Debrecenben a zsibogóban (az egy használt piac) egy vén banyánál 2500Ft-re mondja ,ugyan ilyennek nézem külsőre, lehet 2000-ért ideadja ha pénzt lát.
Tudnál feltenni olyan képet ami nem homályos.