Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még valami:
a xv400-asom 5 litert evett eddig szinte bárhol a nyitott gyári dobbal, ez a 60-as tempónál ment le 4 liter körülire pl hegyi kanyargás, tengerparti guruláskor.

Illetve az 535-ös légszűrője alkalmazásával szintén lecsúszott a fogyasztás 4 liter körülire (majd 500 km mérési eredménye), amit nem értek, de azóta nem volt időm a motorral foglalkozni...
a lehetséges következmények:
-igen
-nem
-talán
-egyáltalán nem, esetleg kicsit mégis :)

Gyakorlatilag ezt így nem lehet megválaszolni, mert az üzemi állapotokban a töltéscserét mindenképpen megváltoztatod, a fojtás piszkálásával, de azt nem tudjuk, hogy ez hogyan jelentkezik, és esetleg épp a hanghatás miatt nem változik meg a vezetési stílusod.

Általánosságban elmondható, hogy az alacsony fordulatszámon, kisebb gázállásnál nem előny a túl könnyen öblíthető henger. Ez a magas fordulatszámon jelenthet előnyt, nagy gáznál...

Egy volt cimborám az 1.6 VZ -jére tett egy V&H kipufogót, és a 6-7 literes fogyasztásából 4.5-5.5 liter lett... Ez ugye azzal járt, hogy a lambda szonda jele helyettesítve lett, és a kipufogógáz összetétele garantáltan sokkal rosszabb lett. Az EU normák megjelenésével szó szerint még üzemanyagra volt szükség, a az üzemanyag jobb égéséhez, és az égésfolyamatok szabályozásához.
Bocsi.
Az előző hozzászólásom tárgytalan. Tovább olvastam a hozzá szólásokat, és meg is kaptam a választ.
Mármint azt, hogy igen megnöveli egy picit a fogyasztást, az ha növeljük a hangot, és ezzel csökkentjük a fojtást.
Amit leírtam, nemolyan veszélyes beavatkozás, szerintem nem fog semmi drasztikus változást hozni.
Sziasztok.
Már én is gondolkodtam, a hang növelésen. De lenne egy fontos kérdésem.
Növeljük a hangját. Így csökkentjük a fojtást.
Ezzel nem befolyásoljuk a fogyasztást?
A saját gondolkozásom szerint, ha csökkentjük a fojtást akkor nőni fog a fogyasztás.
Mi a véleményetek?
Köszi az ötleteket.
Már én is gondolkoztam rajta.
Az egyik közeli barát, akinek ugyan csak virágója van, ő már megoldotta. Csak az nem mobil. Csak a garázsban használható.
Mondjuk az a legjobb, ha az ember nem kap defektet.
http://cgi.ebay.com/2-Way-100m...


Ez a neked való... Ebből kell 2 db nektek...
Ok,de az én fejemre annak idején a honvédségnél nem találtak sapkát.
Kellene egy hordó a fejemre, hogy a füles is ráférjen.
Menet közben, ha bemelegedett, hajlamos volt rángatózni, piros lámpánál hirtelen felindulásból leállt (aztán újraindult kis köszörülés után) ill. eleve nehezen indult, köszörültetni kellett. Ezek most megszüntek...
Van más kinézetû/kialakítású is. Nekem egy studio füles is beférne a sisakba... :)
De ez nem fér bele a sisakba, már ha a fejünk is benne van:)
126 dollárt egy ilyenért...? Két darab árán motort kapni...
Ez bluetooth headset, nem vezeték nélküli fejhallgató....

Ilyesmire gondoltam

cgi.ebay.com/NEW-TV-FM-Radio-Wireless-Headset-Headphone-Ea
rphone-F-/270738138979?pt=AU_headphone&hash=item3f09402763
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...

Esetleg ez? Ez elég normális áron van.
http://cgi.ebay.com/Motor-Tren...

Én csak ilyet találok ott és ez nem hiszem, hogy befér egy sisakba:(
köszi a leírást Viccctor.
Szinte bármelyik, ebayen kapható mikrofonos, vezeték nélküli fülhallgatót meg lehet okosítani, aminek a fülre cuppanó része passzol egy sisakba.
Na ez érdekel. Amúgy a Caberg sisak jön be nagyon. Ahhoz szerinted valamit össze lehet bütykölni?
Nem ijedek meg a tuningtól, ha kell nekiesek:)
Szóval milyen füles lenne jó erre a célra?
Hol és mennyiért vettétek meg? Ha szabad ilyet kérdezni.
Ebből 2 set kell? Vagy ez twin?
Vajon ki az a Porám ? :))))))
Ja, hogy ezt tőlem kérdezted ? :)

Nagyon bejött a sisak, ugy 10 ezer km -t mentem már vele meg a porám is nekem is mindketten meg vagyunk elégedve vele.
Kényelmes, jól szellőzik, nem túl zajos de azert persze nem egy schubert.
A levehető állrész szinte mintha ott sem lenne, egyáltalán nem zavar, 1-2 hét alatt megtanulja az ember szépen bepattintani a heléyre egy mozdulattal. Óriási a plexi kb. kétszer akkora a kilátásod mint egy igazi zárt sisaknál.

Szóval ha valakinek passzol a fejformájára a sisak, azaz kényelmes én csak ajánlani tudom.

Mi elmentunk az euromotor -ba felpróbálni hogy melyik méret a tuti, aztan szépen otthon megrendeltuk Olaszországból ahogyan te is írtad, a két sisakon így közel 50 ezret spróroltam.

Ha egyszer lecserélem majd 1-2 év múlva (mert mondjuk már kitágult...stb) akkor szerintem az X-Lite X-402 GT ELEGANCE -ra cserélem majd le, persze nem a magyar áron azt sem :)

http://www.euromotor.hu/shop/p...
Oda van tőle, meg vissza. :)
És mi a véleményed az N43 air-ről?
Csak megerősíteni tudom, én is Ebay-ről rendeltem az N43 AIR -t magamnak meg asszonyak.
rendben...ismét köszönöm szépen!