még valami:
a xv400-asom 5 litert evett eddig szinte bárhol a nyitott gyári dobbal, ez a 60-as tempónál ment le 4 liter körülire pl hegyi kanyargás, tengerparti guruláskor.
Illetve az 535-ös légszűrője alkalmazásával szintén lecsúszott a fogyasztás 4 liter körülire (majd 500 km mérési eredménye), amit nem értek, de azóta nem volt időm a motorral foglalkozni...
a lehetséges következmények:
-igen
-nem
-talán
-egyáltalán nem, esetleg kicsit mégis :)
Gyakorlatilag ezt így nem lehet megválaszolni, mert az üzemi állapotokban a töltéscserét mindenképpen megváltoztatod, a fojtás piszkálásával, de azt nem tudjuk, hogy ez hogyan jelentkezik, és esetleg épp a hanghatás miatt nem változik meg a vezetési stílusod.
Általánosságban elmondható, hogy az alacsony fordulatszámon, kisebb gázállásnál nem előny a túl könnyen öblíthető henger. Ez a magas fordulatszámon jelenthet előnyt, nagy gáznál...
Egy volt cimborám az 1.6 VZ -jére tett egy V&H kipufogót, és a 6-7 literes fogyasztásából 4.5-5.5 liter lett... Ez ugye azzal járt, hogy a lambda szonda jele helyettesítve lett, és a kipufogógáz összetétele garantáltan sokkal rosszabb lett. Az EU normák megjelenésével szó szerint még üzemanyagra volt szükség, a az üzemanyag jobb égéséhez, és az égésfolyamatok szabályozásához.
Bocsi.
Az előző hozzászólásom tárgytalan. Tovább olvastam a hozzá szólásokat, és meg is kaptam a választ.
Mármint azt, hogy igen megnöveli egy picit a fogyasztást, az ha növeljük a hangot, és ezzel csökkentjük a fojtást.
Sziasztok.
Már én is gondolkodtam, a hang növelésen. De lenne egy fontos kérdésem.
Növeljük a hangját. Így csökkentjük a fojtást.
Ezzel nem befolyásoljuk a fogyasztást?
A saját gondolkozásom szerint, ha csökkentjük a fojtást akkor nőni fog a fogyasztás.
Mi a véleményetek?
Köszi az ötleteket.
Már én is gondolkoztam rajta.
Az egyik közeli barát, akinek ugyan csak virágója van, ő már megoldotta. Csak az nem mobil. Csak a garázsban használható.
Mondjuk az a legjobb, ha az ember nem kap defektet.
Menet közben, ha bemelegedett, hajlamos volt rángatózni, piros lámpánál hirtelen felindulásból leállt (aztán újraindult kis köszörülés után) ill. eleve nehezen indult, köszörültetni kellett. Ezek most megszüntek...
Na ez érdekel. Amúgy a Caberg sisak jön be nagyon. Ahhoz szerinted valamit össze lehet bütykölni?
Nem ijedek meg a tuningtól, ha kell nekiesek:)
Szóval milyen füles lenne jó erre a célra?
Nagyon bejött a sisak, ugy 10 ezer km -t mentem már vele meg a porám is nekem is mindketten meg vagyunk elégedve vele.
Kényelmes, jól szellőzik, nem túl zajos de azert persze nem egy schubert.
A levehető állrész szinte mintha ott sem lenne, egyáltalán nem zavar, 1-2 hét alatt megtanulja az ember szépen bepattintani a heléyre egy mozdulattal. Óriási a plexi kb. kétszer akkora a kilátásod mint egy igazi zárt sisaknál.
Szóval ha valakinek passzol a fejformájára a sisak, azaz kényelmes én csak ajánlani tudom.
Mi elmentunk az euromotor -ba felpróbálni hogy melyik méret a tuti, aztan szépen otthon megrendeltuk Olaszországból ahogyan te is írtad, a két sisakon így közel 50 ezret spróroltam.
Ha egyszer lecserélem majd 1-2 év múlva (mert mondjuk már kitágult...stb) akkor szerintem az X-Lite X-402 GT ELEGANCE -ra cserélem majd le, persze nem a magyar áron azt sem :)
a xv400-asom 5 litert evett eddig szinte bárhol a nyitott gyári dobbal, ez a 60-as tempónál ment le 4 liter körülire pl hegyi kanyargás, tengerparti guruláskor.
Illetve az 535-ös légszűrője alkalmazásával szintén lecsúszott a fogyasztás 4 liter körülire (majd 500 km mérési eredménye), amit nem értek, de azóta nem volt időm a motorral foglalkozni...