Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, megvan a fogyasztásom. 115 mérföld (185 km) után kellett tartalékra tenni, ami azt jelenti, hogy 5.4 liter vegyes üzemben.

Az 25% város, 25% csapatás (előzgetős 120-130), 50% 90-110 városközi motorozás.

Levettem a táskákat, visszatettem a gyári ülést, így a motor 40 kilóval könnyebb és nincs "légfékem". Kiváncsi leszek, lehet-e még jobb a dolog így.
Én ha tehetem otthon hagyom.
Ha túl sok a levegő, akkor is.
Amikor a kipufogó ütemnek épp vége, a szívószelep lassan elkezd kinyitni. Van egy pici időintervallum, amikor egy kicsit mindkettő nyitva van. Ekkor a friss levegőben dús keverék beömlik és egy része kiszökik a kipufogóba. Mivel jó sok oxigén van benne, egyből berobban. Ha viszont az alapjárati keveréket feldúsítjuk egy kicsit, hogy a keverék oxigénben szegényebb legyen, a kipufogó hője már nem tudja begyújtani a kiszökött anyagot.
Dehogy bonyolult... Már csináltam ilyet. Két fülest kellett egy főegységre hangolni, hogy papának-mamának akkor is lehessen tévézni, amikor a gyerek alszik.
A Kewway 250 Cruser lábtartógumi átalakítása:

Anyagszükséglet:8 db 6x16 mm -es hatlapfejű csavar,hozzá anya ,alátét. 16db 1.5x25 mm-s bognárfejű szög.
Elkészítés a képek sorrendjében.

1. A tüskéket éles késsel vagy szikével levágjuk 11-12 mm magasságban.

2. A gumibakba bele teszünk egy csavart, ferdén tartva, a csavarszárhoz közel a gumibakot átfúrjuk úgy hogy a fúró a csavarfej felett menjen át. A furatba beleszúrunk egy szeget és rögzitjük./a fúró 1.5 mm-es/

3. A csavart az újjunkal egyenesbe nyomjuk és a másik oldalon is megfúrjuk és szöggel rögzítjük./ Azért kell először ferde állásban rögzíteni,mert amikor egyenes állásban is rögzítjük megfeszül és a csavar nem tud elfordulni./

4. A hézagokat szilikonos tömítővel kitöltjük,a kiálló szegvégeket levágjuk.

5.Kész a mű.
Az ötletet elküldtem a Keeway-s fiúknak ,adják tovább.
Üdv. Viktor
Szerintem hosszúkás fejed lehet... ez én kobakom sem épp golyó, de a Jet 55S nekem iszonyatosan bevállt. előtte volt egy Nolan -om, na az nyomott, huzatos volt, és majd sírva fakadtam tőle... az Airoh nagyon bejött... pedik ez nyitott

A szeles időt azért nem fogom szeretni benne, mert az nagyon rossz... normál esetben 130-140 ig semmi bajom ezzel a sisakkal...
bár nem én lettem megszólítva...de, ha nem baj, válaszolok...

A nem elégett tüzelőanyag, az csak nagyon magas kipufogó-hőmérsékletnél, és természetesen levegő, azaz oxigén jelenlétében éghet el, pl egy henger nem megy, de ez is ritka.

A szegénykeverékes üzemben az égés túl hosszúra nyúlik, ezért a kipufogószelep nyitása előtt még nem fejeződik be. Ekkor a nyitott szelepen kicsap a lángfront, és ez ad hangot... rosszabb esetben tényleg el nem égett keverék kerül a kipufogóba, pl az egyik hengerben nem volt égés, és a két jelenség egyszerre fog lezajlani

A szegénykeverékes üzem igen kellemetlen velejárója, a hosszabb égésfolyamat, illetve a kisebb párolgáshőből (kevesebb benzin párolog el, ezért kevesebb az elvont hő) adódó eleve magasabb hőmérsékletű friss benzin-levegő keverék miatt az égésteret határoló alkatrészek magasabb hőterhelése

ennek az eredménye lehet szelepbeégés, dugattyú átégés, hengerfej vetemedés...
http://www.google.hu/search?q=...

Akkor ezek hazudnak....
Pedig én is hallottam már róla. Lehet, hogy neki nincs, ezért mondja. Kereskedők szoktak ilyet csinálni (tisztelet a kivételnek)
Szia! Örülök, ha segithettem.A lábtartó gumi passzol a vasba, mert nekem kb 5-6 mm hézag volt közöttük.Szerintem hosszúak a tartóbakok, próbáltam újat rendelni ,de kiderült,hogy mindegyik olyan, ezért átalakítottam. Felrakom ide is hátha valaki éppen ezen agyal.
Üdv:Viktor
Múltkor haver 750-eséről csak a jól bevált útszéli módszerrel tudtuk leszedni a gumit. Felni le a földre, aztán autóval rájártunk a gumira. Nehéz szülés volt, de a szükség nagy úr.
Ha nem vagy túl messze otthonról lehet jobb egy havert megkérni hogy vigyen haza kisteherrel vagy utánfutóval.
Én már külön motorra tettem az asszonyt :)
PMR rádió valahogy mindig zajos, SSHHSSSHHHS bocccs nem hallak :)))
Szia!
Hogy neked milyen igazad van . Van aki egy vagyont költ arra ,hogy még ott is az asszonyt hallgassa. Még vinnéd az anyját is az oldalkocsiban? Hehe
Ma beszéltem egy motorboltossal, szerinte nincs olyan defektjavító spray, ami a tömlős kerékhez is jó. Marad a szerelés.
A motor megemelése nem gond, ha készit az ember a mocihoz egy- két műlábat, amik beférnek a táskákba. De a felniről levenni a köpenyt az nem semmi lehet.
blackiex!
Korábban szó volt az alapjárati keverék szegényítésről.
Akkor írtad, hogy egész addig lehet szegényíteni, míg nem durrog vissza a kipufogóba.
Hogy van ez akkor, és mitől? Én úgy tudtam, hogy ha sokat kap, akkor kerül elégetlen anyag a kipufogóba, és ott begyullad, ezért durrog.
Kicsit részletesebben: A füldugó nem marad a füledben, a mikrofont nem tartja meg a szára, a menetszél hangon kívűl semmit nem hallasz, 50helyre kell bedrótozni magad. Amúgy más baj nincs vele
Pont ilyenem van nekem is egy fazék sz....r
Hú, ilyet véletlenül se. A fülbe dugott fülhallgatóra ráhúzod a sisakot, nyomni fog, mint az állat.
De ha veszel hozzá egy 500Ft-os teszkós mikrofonos fejhallgatót, és azt belesüllyeszted a hungarocellbe a bélés alá, úgy már szuper lehet.
KI
Egy egyszerű megoldás az átbeszéléshez, rádió, vagy zenehallgatáshoz:
http://auto-motor.vatera.hu/al...
Azért ennél picivel bonyolultabb talán....:D
De valóban velőtrázó árai vannak az átbeszélőknek, mondjuk ahhoz viszonyítva, hogy egy komolyabb telefon bluetooth is 10 rugó, vagy egy gyári Nokia is csak 6800 pénz.
Valahol láttam pár hónapja átbeszélőt, párban volt 30 ezer körül, nem volt rajta rádió, és sisakmikrofonos volt, ezért nem izgultam rá. Sajnos nem, emlékszem a típusára
Hát, ha ilyen árak vannak, asszem legyártok magamnak egy egyedi cuccot... E-bay-ről veszek két vezeték nélküli mikrofonos fejhallgatót 5000-ért, összehangolom őket és csók. :)
Line in-re meg rádugom a mobilt, és ezzel megoldva a GPS, a telefon és a zene is. :D
Marushin 888 Doragon 50,000 helyett 30,000-ért, meg hozzá egy fotokromatikus plexit 15 helyett 12,000-ért
A weboldalukon kint van a fényképe. Egyébként a weboldal nem egy hajde, de a bolt korrekt, van egy srác, (nem tudom a nevét most) olyan nagyobb darab :), tök segítőkész. Vettem ott hálós kabátot, nadrágot, nyári kesztyűt, stb. De nem akarok a reklámozás bűnébe esni, remélem nem léptem még túl az elfogadható információmegosztási határt
És milyen sisakot vettél ha nem titok és mennyiért?
Nekem van már ilyen cuccom, az az AIROH SV55S-be való gyári készlet. Telefonálni még csak-csak lehet vele, de 30 fölött már olyan zaj van a sisakban (egyébként nem egy csendes sisak, felhajthatós), hogy a zenehallgatás felejtős ...
A sisak egyébként nem rossz, csak nekem kb. 1 óra múlva elkezdte nyomni a fejem búbját egy ponton, szóval most vettem egy újat yamahaworldnél, brutáljó áron (40% kedvezmény! ) kicsit jó :) Na és ehhez rendeltem az Intercom F4-et, azt' majd meglátjuk jobb-e... A sisak mindenesetre csendesebb.
Nem, Nolan N-com, egyedi.
Teljes rendszer, a sisakban megfelelő formájú mélyedés van oldalt a kutyunek a gombokkal...stb.

www.euromotor.hu árulja.