Ha átbeszélőst is akartok, akkor az kicsit neccesíti a dolgot.
Ha bluetooth zene + telefon, az 35 ezer / sisak. (beépített, Motowell FB3) Azzal viszont nem lehet kommunikálni.
Szerintem egy jó sisak, plusz egy megfelelő vezetékes rendszer a nyerő, ha kommunikálni akartok és pl. zenét hallgatni. Ami Bluetooth-osban ezt tudja, az nem olcsó.
Nekem egy beépíthető vezetékes fejhallgatóm van, ami tépőzárral kivehető a sisakból. Mondjuk én nem beszélgetek senkivel közben, csak a navinak és a zenének van.
Pedig valami tapasztalt embertől elfogadnék tanácsot.
Már rájöttünk, hogy a nyitott sisak divatos de hosszú útra nem túl jó.
Ezt szeretnénk elkerülni egy esetleges 3-5 e Ft-os kacattal kapcsolatban.
Várom a tapasztalatokat.
Szia! Én a Keeway.hu alkatrész katalógusból rendeltem februárban ,néhány alkatrésznek az ára meg van cikkszám szerint:lábtartóvas 2,673 ft,gumi 604 ft,lábtartó szár 940 ft per darab. a gumi gyűrűk, persely párszáz forint. Ha érdekel benneteket amit én rendeltem összeszedem cikk szám szerint és fel rakom.Az egész cucc kb 10000 ft szállítással
Sziasztok!Mivel több kérdés is merült fel a lábtartóval kapcsolatban bővebben válaszolok. Az "U" alakú tartóvas a gyári tartóvas egy része a szárat levágtam, azt nem lehet használni. Az "U" alakban eredetileg egy cső van hegesztve abban fut az átmenő csavar amit vékony flexlappal kivágtam a továbbiakban mint távtartó funkcionál.
Az "U" alaku tartót kifúrtam 11mm-es fúróval. A két furat távolsága 30 mm/lyukközép/ ennyi a gyári furattávolság. A szilentek: 3/4"-os sima hegesztett vascsőből levágtam 4 db 18 mm-es gyűrűt/2-2db/ hézagolásnak 20x3mm-es laposvasból levágtam egy 5-6 mm-s csikot ezt tettem a két gyűrű közé és őssze hegesztettem.A hézagolás 3 mm. A gyűrűkből a varratot reszeljétek ki és igy a tartóhoz rendelt gumigyürűk és a persely tőkéletesen beleillik.Ezzel a bal oldali gyakorlatilag kész az eredeti helyére fellehet csavarozni.Az eredeti csavart ki kell cserélni 10x60mm-re menetemelkedés 1.25/sűrűmenet/ A jobb oldali ki van egészítve egy 5x25 mm-es lapos vasból készült tartóval. a tartó hossza 165 mm , a furatok távolsága a széléről:15mm-30mm-55mm-30mm./lyukközép/.erre van felszerelve a másik szilent. A trepnihez a gumibetétet át kell alakítani mert elég nagy a hézag, de meg van oldva az át alakítás képekkel ha érdekel fel rakom.
Üdv:Viktor
Az lenne a kérdésem, hogy venni készülünk a párommal 2 db Caberg Konda buksit. Ennek van valami head set előkészítése.
Viszont aki hordja be azt mondta hogy a gyári Caberg head set-re sok a panasz.
Mit vegyünk? Szeretnénk zenét hallgatni, meg beszélgetni, opcionálisan telefonos is lehet.
Szevasztok!Felszereltem egy Keeway lábtartót/250Cruiser/,más fajta mint amit Absa07 felszerelt.Készítettem hozzá tartót ,teszek fel képeket,ha valakit érdekel jelezze, szivesen adok méreteket, bővebb információt az elkészítésről akár emailben is.
Üdv: Viktor
Srácooook!2db vadiúj Viragóba való Louis olajhőfokmérőm van,a boltihoz képest féláron!Az olajbeöntő dugójának a helyére betekerendő és kész!Krómos,nagyon jól néz ki,ugyanaz,amit a honlapokon,pl a szőkemotoron is reklámoznak!5000Ft/db!Akit érdekel,a frostland@freemail.hu-n jelentkezzen!
Adásvételit tudsz venni írószerboltba vagy okmány irodában esetleg töltsd le és nyomtasd ki : http://www.alkuszbiztositas.hu... Tavaly óta nem 2 oldalas hanem 2 lapból álló indigós, kivéve az aláírásoknál azoknak eredetinek kell lennie. 2db kell belőle egy a Tied egy a vevőé esetleg csinálhatók egyet még turcsiba. Okmányirodába minden félképpen jelentsd be, kap egy igazolást, hogy tudomásul vették, ha esetleg az új tulaj nem íratja át és valamit csinál vele pl. szabálysértést vagy bűncselekményt akkor nem téged húzkodnak, hanem Őt. Jób félni mint megijedni. A próbakör szempontjából csatlakozom az előttem szolikhoz.
Jelentem fékbetétek kicserélve.
Persze nem volt annyira egyszerű.
Elég nehezen mentek vissza a dugattyúk de ez egy dolog, visszamentek. A gond az hogy az isten tudja miért de közben szanaszét spriccelte a motort vagy 3m -es távolságban nyitott főfékhenger tartály pedig szépen egyenletesen nyomtam vissza célszerszámmal.
A Brembo fékbetétek fasza pirosak, az anyjukat, a festék olyan vastag volt rajta hogy nem fért be a helyére, szorult, le kellett reszelnem a festéket minden fékbetétről hogy simán járjon.
Azt gondoltam volna hogy 2011 -ben már nincsenek ilyen gondok...
Fog a fék, kicsit fura még, mert persze más mint edidg majd összekopik a tárcsával hamarosan.
Nem sok fékolaj maradt benne (ugye szétspriccelt) épphogy látszik az üvegben a szint, mindegy Pénteken megy a Yamaha City -be Karbiszinkronra úgy is, szólok nekik majd hogy töltsenek utána kicsit, nem fogok fél deci miatt venni egy egész doboz olajat.
Hát ennyi, most már ezen is túlvagyok, de nagy szerencse mert két betét a két külső amit a dugattyúk nyomnak, már minde a kettő fél mm híján vason voltak.
Idegrohamot kaptam volna ha Olaszországban kell fékbetétet vadásznom.
a kitöltött adásvételi, a próbakörnél mindenképpen ajánlott a fizetési feltételekkel, illetve a próbakör esetén a vevő hibájából történő komolyabb sérülés esetén az adásvétel életbe lép... ez sem biztosíték, de több mint a semmi... ha aláírta a szerződést, két tanú előtt, onnantól jó esetben mindenképp pénzednél leszel. Még valami. próbakörnél ne legyen több mint fél- egy liter benzin a tankban, mert ha nem jön vissza az úriember, akkor bejelentés esetén lehet hamar meglesz a motor, ha az elkövető nem is...
Valóban szép az ETZ
Arra vigyázz eladásnál, hogy próbakörre ne add oda, csak ha előtte odaadják az árát biztosítékba. Az egyik cimbim ETZ-jét próbakörrel nyúlták le 2 éve, azóta se hallott róla.....
- amikor én vettem a motort, akkor elmentem megnézni, lefoglalóztam, - ebből az összegből megcsinálta a tulaj az eredetvizsgát, aztán elhozta lábon a vasat, elmentünk egy OTP-be, és átutaltam neki a fennmaradó összeget. Ez anno 550000-huf volt
Az adásvételiből jobb ha van 3 példány, mert elveszhet, a biztosítóhoz meg azért érdemes bemenned, hogy a kgfb- általad befizetett összegét visszakapd, és lemond a biztosításodat.
Az Ocsmányirodát nem tudom, de én is úgy emlékszem, be kell jelentened az eladást, bár nem értem, hogy hogy nem veszik észre az átíratást, hiszen az új tulajnak ők adnak forgalmi engedélyt...
Sikeresen kicseréltük a szívócsonkokat a 750-esen, ezúton is köszönöm a közbenjárást Blackiex-nek!
OFF
Eladóvá vált a régi ETZ250-esem, ha valaki tud rá vevőt, irányítsa hozzám!
Még sosem adtam el vasat, valaki leírná, hogy miket kell elintézni? Találtam EU szabványos kétoldalas adásvételit, ebből hány példányt töltsünk? A törzskönyvet, a forgalmit és egy példányt odaadok, nekem a másikkal gondolom okmányirodába és biztosítóhoz kell menni...
Nehogy elszúrjak valamit.
Link: http://www.hasznaltauto.hu/motor/mz/mz_etz_250-4798248
Az ár természetesen alkuképes, főleg nektek!
Bocs az OFF témáért!
Na beugrottam a Láng-ba volt nekik két szinteres garnitúra Brembo betét raktáron. 6666 -ért sikerült megcsípni.
Viszont a 2 dugattyús kicsit más mint ahogy leírtad Black, semmi sasszeg vagy bármi biztosító amit ki kéne venni.
A Nyerget ketté kell szedni, van 1 belső imbuszos csavar alul felül meg csak egy csap ezen csúszik a nyereg másik oldala. Alsó csavar kiteker, és ketté kell szedni a nyerget és szépen kijönnek a betétek. Más irányba a nyereg kiképzése miatt nem is jöhet ki.
De persze szopó volt, mert a dugattyúkat nem tudtam visszanyomni villáskulccsal rendesen, tárcsának nem akartam feszíteni, jobb híján a térdemen szórakoztam vele de az nem volt elég...
Úgyhogy beugrottam apámhoz(autószerelő) fékhenger visszanyomó célszerszámért, most itt van a táskában melóban aztan huzok haza és nekiugrok.
Ha bluetooth zene + telefon, az 35 ezer / sisak. (beépített, Motowell FB3) Azzal viszont nem lehet kommunikálni.
Szerintem egy jó sisak, plusz egy megfelelő vezetékes rendszer a nyerő, ha kommunikálni akartok és pl. zenét hallgatni. Ami Bluetooth-osban ezt tudja, az nem olcsó.
Nekem egy beépíthető vezetékes fejhallgatóm van, ami tépőzárral kivehető a sisakból. Mondjuk én nem beszélgetek senkivel közben, csak a navinak és a zenének van.
Mi a FŐ cél?