Igazából nem tűnik soknak, 50%-os kétszemélyes buli mellett. Ez kb. olyan, mint az 1 literes Suzuki Swift és az 1.3-as. Papíron kevesebbet kellene fogyasszon, vagyis ezt gondolná az ember, de a kisebb motort jobban kell nógatni ugyanahhoz a tempóhoz/teljesítményhez.
Ettől függetlenül leellenőrizheted az úszószintet, a karburátor belsejében levő tömítések és O-gyűrűk állapotát és próbálkozhatsz az alapjárati kör csavarjának a szegényítésével is.
Szerintem 1 személlyel 90-100-as országúti közlekedés és nem sportos városi használat mellett 4.5-nél kevesebbet nem fog enni vegyes használatban.
igen..az alapján csináltam meg a pipa herélést is...olvastam meg néztem is a többi írásodat is(meg le is töltöttem)csak ezt a karbi belövést felejtettem el
De szerinted amúgy az 5-5,5 literes fogyasztás csökkenthető az 535ösöknél?mondjuk a 100kmből 40-50et ketten használjuk.(ketten 140kg)
Az nagyon jó!
De akkor ezek szerint az én 535-ösöm sokat eszik a te 700-asodhoz képest? mert 5-öt simán eszik az enyém is...néha még 5 és fél is össze jön.
Olvastam "lapar" írását hogy ő is most állítgat valamit(gondolom a karbikon).erről pontos leírást hol találok?hogyan-hol kell ezt belőni?
Amúgy tegnap tettem be az új aksit.(Banner)
Ma hideg,esős idő,és kint éjszakázott...És könnyedén indult!
Szal ennyit az olcsó aksikról...hiba 1-2 éves...hidegben már nem indított rendesen.Meleg időben meg hibamentesen működött.
Ezentúl tuti h csak Banner vagy Varta kerül a motoromba.
Bõvebben kifejtettem korábban, hol és mennyi ellenállásnak szabad lennie, illetve miért. Kevesebb lehet, több nem. A japán mérnökök nem a gyújtásvezérlõ védelméért írtak elõ zavarszûrõs pipát, hanem a rádiójel zavarás miatt.
A gyújtás szekunder oldalán levõ ellenállás minél kisebb, annál jobb a szikra. A nagy ellenállás viszont visszahat a primer oldalra, ami árthat a vezérlõnek. A virago.ro oladon részletezve olvasható.
Szia!
Mi megvettük az F4 "cuccost" és nagyon jó. De inkább 2 motor esetén. Amúgy arra már mindent rá tudsz hangolni. Telefont, gps-t, és zenét. Vagy az asszonyt. Kb 500 m a halló távolság és ha közelitesz akkor automatikusan visszakapcsol.
Pedig én pont tegnap szedtem ki (igaz, nekem a gyertyaban van, és nem tudtam zavarszurotlen gyertyát szerzni). A különbség jelentős, végre nem akar bemelegedes után leállni a motor, stabilabban jár. Szerintem még túl sok benzint kap, azon kell majd segíteni, és szupi lesz.
valaki azt mondta hogy a gyertyapipabol vegyetek ki az ellenalast, ne tegyetek, mert kinyirja az elektronikat. Gondoljatok bele hogy Japan mernokok tucatjai dolgoztak azon hogy jo legyen, ugyhogy annak ott a helye
ez így teljesen korrekt... a nyitott kipufogó csak magas fordulatszámon jelenthet előnyt, épp ezért röhögök a szgk-k "sport" dobjának reklámanyagában szereplő plusz 5 % teljesítményen... ami esetleg igaz is 6000-es fordulaton, de arról nem szólnak, hogy 20 % mínusz jelentkezhet 2000-3000 n/min környékén...
szóval, ha egy motor magasabb fordulatszám-tartományban használható inkább, akkor ott nagy a szelepösszenyitás, ami töltésveszteséget jelent, ezzel növeli az alapjárati CH értékét - ez ugye hiányzik az égéstérből, és erre csak úgy lehet felkészülni, hogy ezt előre "pótoljuk" azaz dúsabb keverékű az üresjárat. Vagyis az alapjárati keveréket dúsítjuk. így nincs szegénykeverékes üzem, és az általam említett lángfront nem gyújtja be a kiszökött benzint...
Nyehnyeh :) Jó, hogy nem citromozod le a fejemet ;)
Egyébként szerintem is jó az AIROH, de ha megnézed, az enyém felhajtható állú, nem félig nyitott. Ezzel együtt valamiért egy ponton nyom 45 perc után, nincs vele mit tenni, Illetve de, megyek plasztikai sebészhez, már megvan az időpont
Sziasztok!
Eladóvá vált szép és jó motorom, másik vásárlása miatt.
Ha valakit érdekel, akkor írjon.
Az ára 360.000Ft. 1988 évjárat. Szezonra felkészítve (olajcsere, stb).További fotókat tudok küldeni.
A sisakokról beszéltetek. Én a Nolan N43 air állal együtt itthon 75.000-77.000ft között van. Ebay.it-n 173€ ez kb 46700ft, olasz címre házhoz szállítva. Nincs rossz árrésük! ugyan ez a sisak bluetoot + kommunikáció 347€. Ez állítólag egész jól használható. Nekem is erre fáj a fogam. Bár nem kevés, a két sisak 190.000ft
Sziasztok!
Ha valakit érdekel elektromos probléma, hátha tudok valakinek segíteni. Napok óta küzdöttem, mert a műszerfal bal-felső biztosítékát mindig kiverte. Nagyon kellemetlen, mert az index is elment ez miatt. Nem ragozom, mennyit kínlódtam vele , a lényeg észrevettem, hogy akkor veri ki a biztit, mikor visszaesik a fordulat (elveszem a gázt). Ebből kiindulva, a fezszabályzóra gyanakodtam, pedig a mérések mindent rendben találtam. Ma reggel kicseréltem, tökéletes azóta.
Más.
Írtatok az első fékbetétcseréről. Én nem csináltam belőle ekkora cirkuszt. Kb 5 perc volt az egész. Lepattintottam a hátsó műanyag burkolatot, kivettem a két biztosítószeget, már ki is lehetett húzni a csapokat. A két kopott fékpofát bennhagytam amíg ezeket megfeszítve vissza nyomtam a munkahengereket, helyet csinálva a vastag újaknak. Azért hagytam be mert ha ezekben kár lesz nem gond úgyis kuka. Amikor visszament mint a két munkahenger, ki a régi és be az új fékpofa. Az összerakás, fordítottja a szétszedésnek. Nem kellett a fékeket a helyükről sem leszedni.
Ha még egy kicsit hozzátehetek ahhoz ami szerintem is így van: Szegény keverék esetén a gyakorlottabb fül inkább "böffenéseket hall", míg az el nem égett és a kipufogóban felgyülemlett üzemanyag berobbanása inkább lövés szerű, nem ritkán lángnyelv kicsapódással jár. Túrázás közben nem is megyek a haverom shadowjához túl közel !
A kipufogó oldali fojtás nem véletlen. Ha üres csövekben végződik a rendszer, akkor nő az öblítési veszteség, ezzel együtt a fogyasztás és esik a nyomaték.
Szevasztok!
A héten kicseréltem a kiput ami két nyitott cső volt. Gyári rendszert raktam fel, az itt olvasottak alapján számítottam teljesítmény változásra de az eredmény meglepett. A gép szinte megtáltosodott.
A krómozott csepp forma nekem is üres két gumitömlő van belekötve, néha benzin folyik belőle, gondolom túlfolyó.
A te magyarázatod jobban hangzik, mint a Viragotech fórumosok általam lentebb tolmácsolt verziója... :)
Erre azért nem gondoltam, mert ha több az oxigén, akkor elvileg hevesebb kéne legyen az égés. De ha így áll a dolog, akkor hihetőbb, mint a szelepváltáskor fellépő "szusszanás".
Ettől függetlenül leellenőrizheted az úszószintet, a karburátor belsejében levő tömítések és O-gyűrűk állapotát és próbálkozhatsz az alapjárati kör csavarjának a szegényítésével is.
Szerintem 1 személlyel 90-100-as országúti közlekedés és nem sportos városi használat mellett 4.5-nél kevesebbet nem fog enni vegyes használatban.