Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kicsit off... érdekes a magyar használt-motor piac... hogy lehet ugyanannyit kérni egy 2005-2008 közötti GV650- ért és egy 750 Shadow-ért? (Hyosung kontra Honda)

Nekem semmi bajom a koreai motorokkal (ez esetben komoly Suzuki alapú technikáról van szó), de összességében köszönőviszonyban nincs a kettő... ha csak a karaktert, a megbízhatóságot, illetve a fogyasztást veszem alapul...
amúgy jó dolog....sőt...ha még egy pumpát is tudsz magaddal vinni akkor meg tökéletes
Ja erre gondoltam én is.(Bár ha jól tudom az öngyújtó spray-böl is szökik lassan a gáz)
Meg üzletpolitika..gondoltam ráírták hogy 2 évig jó csak.hogy újat keljen venni.
Legtöbbje "minőségét korlátlan ideig megőrzi".
Mitől szökne a nyomás a palackból? :)
A palackból..........
Nem úgy, te..................:)
Hanem időben , mikor szökhet ki belőle a gáztartalom, stb...


végyé
1-200 km. Amíg el nem jutsz gumiszerelőhöz. Tartós használatra nem alkalmas.
Ja ez nincs rossz árban.Találtam 2500ért is.És mennyi ideig jó egy ilyen? 1-2 év?
a két motor között 5 fok villaszög, és 12 mm utánfutás a különbség... egyértelmű, hogy nem olyan közvetlen a kormányzás, nem mellékesen a CB-nek a súlypontja is előrébb lehet jócskán, ez annyit jelent, hogy a CB hez képest az xv a kormánymozdulatra kis késéssel reagál. Bár szerintem ez nem számottevő 60-as tempónál ... csak szokás kérdése...
OK, megtaláltam, de a DragStarra írták: "Magasabb sebességnél már előjönnek a futómű gyengéi, az első villa vastag borítása alatt vékonyka rudak rejtőznek. Csavarodik, és a nagyobb zöttyenőkön koppanásig beül. " Na, ilyesmi csavarodást érzek én is, de azért nem vészes, egyáltalán...
Majd el felejtettem: személyautónál kétkörös a fék, ha valami kehe van, akkor is meg lehet vele állni (egy mai futóművel rendelkező autó esetében lehet, hogy a vezető 40%-os fékerő eltérést sem érez meg - ez a ugye az átlós fékkörök, illetve a negatív kormánylegördülési sugár áldásos hatása...), a motoron egy kör az első fék, és bár van hátsó, csak tökéletes fékkel szeretnék motorozni...
Sziasztok,

nem csak a fejemben, jól mérhető és demonstrálható :) Viszont abban igazatok lehet, hogy lehet ez normál viselkedés ennél a motortípusnál, azért már fel sem tűnik másnak, csak nekem erős a kontraszt a CBF600-hoz képest...
Mintha olvastam is volna ilyet az egyik tesztben, megpróbálom visszakeresni! Addig is köszi mindenkinek
Nem kevés fékbetétet cseréltem már személyautókon. Ott én sem szoktam légteleníteni, hiszen elég nagy a rendszer. Egyértelmű, hogy a motorkerékpár esetében igen magas a fékfolyadék oszlop, hiszen a kormányig megy fel a fékcső. ez esetben, a cső saját magát légteleníti. Én csak a biztonság kedvéért hajtanám végre a folyadék cseréjét, hiszen nem egy nagy mennyiség, illetve a légtelenítést, mert ugye nem lehet tudni, a munkahenger fala milyen állapotban van, kellően tömít e mindenhol... Ha fékbetétcserére kerül a sor, én ezt fogom tenni, - elméletileg tényleg nem szükséges...
Ha a villa fix és merev, ahogy mondod, akkor csak neked szokatlan, nem?
Nem a te fejedben van ez ?
Én egyszer azt hittem hogy 8 -as van a felniben, meg is álltam megnézni, persze semmi nem volt csak én voltam már fáradt.
Sziasztok,
Úgy írható lene a dolog, mintha a kormányt, meg az első kereket nem egy viszonylag merev kapcsolat, hanem egy torziós rugó kötné össze.
Tehát 50-60 fölött forditod a kormányt, de csak a teteje fordul, aztán egy idő után elkezdi követni a kerék is, nem lötyög, hanem rugalmas a mozgás...
Persze, istenments én nem akarom légteleníteni, littlerock írta.
Oké, de légtelenítened akkor se kell.
Nem egy agymûtét, amikor megjött a betétem a postával, a borítékbontás és a próbakör közt nem telt el háromnegyed óra se. ;)
Jaja tényleg a régi betétekkel és villáskulccsal csináltuk a zsigulikon is :)

A Folyadékszint nem egyértelmű, mivel feltételezed hogy ugyanaz a fékolaj van benne amióta a betét újként belekerült.
De nem :)
Közben lett egyszer csak a olaj cserélve azaz már félig kopott állapotban csurig töltve, ha most visszanyomom teljesen a dugattyúkat akkor sok lesz benne az OILLLL :)

Mindegy leszedem a tetejét szépen nyomom vissza, ha látom hogy már kicsöppenne fecskendővel kicsit leszívok.
pl. Liqui Moly defektjavító. Vízzel kimosható, jónevü és nem heroin drága.
1. Nem kell légteleníteni.
2. Leengedni se kell belõle. A kopás hézagát olajjal pótolta a rendszer a tartályból, csak vissza kell nyomni. Széles pofájú villáskulcsot javaslok és a régi betét legyen bent, azt feszegesd, ne a dugattyú peremét.
3. Nem kell levenni a kereket, elég a nyergeket lecsavarozni a villáról. A tárcsa helyére a pofák közé
beteszed a feszítõ eszközt és beljebb nyomod a dugattyút bivalymód. Leszeded a fedlapot a nyereg tetejérõl, utána hozzáférsz a betétet rõgzítõ sasszegekhez. Kiveszed, beteszed, visszarakod. Nem kell szétkapni a komplett elejét.
és melyikek a jobbak?
Elolvastam a szervízkönyv lépéseit, azt mondja amit én is, vedd le a tartály tetejét nyomd vissza a dugattyúkat szép lassan, ha tulfolyna akkor kicsit szívj le a folyadékból, majd folytasd amíg a dugattyúkat vissza nem nyomtad teljesen.
Majd kb. rakd össze az egészet.

Nem írja hogylégtelenítsd, és ha végiggondolod nem jut sehol levegő a rendszerbe a folyamat alatt.
Ha kivágod :)))