Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha most van belsőd az abroncsokban, akkor azt újra fel tudod használni - feltéve, hogy nem ereszt.
Kerekenként 1000-2000 körül. Egy-két helyen ingyen felteszik, ha náluk veszel.
www.strauszgumi.hu

minden ott van a honlapon, emilben le lehet velük egyeztetni mindent vagy telefonon.
Noh most aztán nem értem külön kell belső gumikat is megvennem ?
Jó lehet igazatok van jó megtapogtani meg ha házhoz hozzák utána el kell cipelni egy szerelőhöz. teljesen jogos.

Egy ilyen gumis mutatvány mennyibe kerül ? (csere)
Enyém mint a vaj ha be van rendesen lőve a szinkron.
Egyből észreveszem amikor "szinkronérett" a kisasszony.
Is-is.. :S
Nem vészes a Virgács rezonanciája. Azért egy Shadow-hoz képest ráz becsülettel, de egy HD-hoz képest sehol nincs.
Nekem is CM1-CM2 van, már a második garnítúrát koptatom lassan cserések is lesznek, jövő hét pénteken indul a nagy túra bele fog kerülni 5000 km 17 nap alatt. és pont vége is lesz kb.
mármint a fen tartása is drága,vagy "csak" először a megvétel?
Ó, dehogynem... :)
Peti haverom Sporija 2003-as, de a pohár víz leesik róla egy kövér gáznál. A csavarokat kéthetente utána kell húzni. :)
A Twincam blokkok nem vibrálnak annyira, mert azokban van kiegyensúlyozó tengely. A Sporiban Evo blokk van.
Hát ez egy 2007 -es darab lehetett mert nagyon új volt, és szétrázott :)))

Persze az XV-ket a legsímább V2 -essek között tartják számon, lehet hogy csak az összehasonlítási alap túl jó :)
Én is webshopból vettem anno. A Conti CM 1-2 kipróbált, motoros cimborák ajánlására vettem, nem bántam meg. Ezért ajánlottam én is.
Ismeretlen gumit valóban okosság megtapogatni.
én úgy tudom hogy a 2000évtől felfelé már nem ráznak szét..viszont két személynek nem ajánlott(a 800as)mert gyenge a hátsó teló.De ha azt kicseréli az ember akkor már ez is meg van oldva.
az 1200-asról meg még nem hallottam hogy kényelmetlen(a gyári 1200as)
Stimmel. Ezek jók lesznek.
Elvileg jónak tűnik.

De miért Webshop -ban veszed ? Mármint én tuti megnézném mikor a gumi milőtt megveszem.
Utána még el kell menned szerelőhöz is ami macera gumikkal meg motorral.
Belső gumi is kéne új nem ?

Ha budapesti vagy, szerintem jobban jársz ha elmész a Strauszgumihoz nekik vannak a legjobb Conti áraik közel olyan mint a webshop -ban, de gyanítom hogy webshop szállítási díjával együtt már jobb is inkább.
Én már 3x voltam náluk, kedvesek, értenek a dologhoz, a tulaj meghívott KVra legutóbb ő is motoros.
Sőt legutóbb felajánlott nekem 60% -os áron CM1 és CM2 -t amikor ott voltam cseréltetni, mert egy barátjának már feltették de aztán valamiért azonnal le is szedték róla talán nem tetszett neki asszem a minta vagy valami baromság, de egy métert sem ment vele, még 100% -osan szőrős volt a gumi és így összesen 10k -val olcsóbban megkaptam a kettőt.

Szóval csak ajánlani tudom őket. www.strauszgumi.hu
Sziasztok!

Eljött a nagy pillanat már a webshopban bedobáltam a gumikat megkérlek titeket csekkoljátok le hogy jól választottam e nehogy rossz gumit vegyek.

140/90 - 15 M/C 70S TT CM2 Continental motorgumi
Kiterjesztett garanciát vásárolok hozzá! (1490 Ft / db)
Ár
19 467 Ft
Mennyiség
Részösszeg
19 467 Ft
Törlés
3.00 - 19 M/C 49S TT CM 1 Continental motorgumi
Kiterjesztett garanciát vásárolok hozzá! (1690 Ft / db)
Ár
12 102 Ft
Mennyiség
Részösszeg
12 102 Ft
Törlés
Részösszeg: 31 569 Ft
Összesen: 31 569 Ft


Sajnos a gumik állapota miatt a müszakin nem engedték át a motort igy muszály lecserélnem a a kopott dunlop gumikat. Küllös a kerekem igy bizonyára jól gondolom hogy a tube type fog nekem kelleni. Ebben kérnék szépen megerősítést
Én egy Sportster 883 -ast béreltem egyszer franciaországban 1 napra. Szinte uj volt a motor talán 2000km volt benne, gumiágyazású motor minden.
Hát bazzeg én még most is rezgek tőle pedig vagy 2 éve volt már.
Szétrázott, rommá fossá.
Utána beszéltem egy kollégámmal akinek 883 -as van és mondta hogy ez ilyen ennyi ez a HD -val jár.
Mondtam, hogy akkor köszönöm én ebből nem kérek :)

Amit én anno még kinéztem mint lehetséges utódot az a Yamaha Roadstar Warrior volt. Szerelem első látásra bitang gyönyörű egy gép, de marha nagy az is.
A Shadow Spiritben egyetértünk. :)
Mondjuk egy Wild vagy Midnight Start se dobnék ki magam alól....
állítólag az zsibbaszt rendesen...

Ha már vágyakozunk, akkor a következő a sorrend:
- 750 Shadow Spirit vagy csak Shadow (szigorúan kardános kivitel)
- 1500 Volusia
- 1600 Tunderbird
- 1700 Thunderbird Storm...

nos egyikhez se állok jól anyagilag...
Akkor anyagilag kösd fel a gatyót. :)
Én nem vagyok 100% -os csopis csávó, annak ellenére hogy imádom az XV -t és már 35k kilométert mentem vele.
De vágyom egy kicsit másra, kicsit erősebbre, és kicsit jobb futőművű motorra, aminek van stílusa is és kevés jön belőle szembe.
Ezek eredője lett nekem a Bellagio :)
Az én vágyam meg egy 1200 HD sportster ha lesz pénzem ez lesz a következő motorom..úgy talán még 20 éven belül
Sok sikert hozzá. Nem vagyok olasz motor párti, sőt... De a Guzzi tán az egyetlen, amiért érdemes pénzt adni, a többi olasz blokk 50 ezer után kuka vagy nagygenerál. Csak az ízlésem tart vissza, nem az esetem a formavilág. California még nagy duzzogva, de nekem ezek a taljánok túl pörgősek. :)
Hát nekem komolyabb terveim vannak, csak anyagilag még elég messze állok a megvalósítástól.
Moto-Guzzi Bellagio a kinézett utód.
Azt is mondtam, hogy 1100-es XV jobb lenne... :)
Én arra váltok alkalomadtán, de ha nem jön össze annyi lóvé, nem gáz, megy ez is, mint a vonat. :)
Az egy bálna, és nem is megy :)