egy kopott betét helyére raksz teljes vastagságút... ezzel 4-5 mm-t visszább nyomod a betétet, a dugattyú elég komoly mennyiségű folyadékot szorít ki a hengerből... ennek kell a hely...
Gumisműhelyben érdeklődtem a defektjavító spray-k után.
Azt mondják vannak amit semmit sem érnek, mint a Prevent, vannak amik nagyon jók.
Volt olyan, amelyik öt lyukat tömített.
Javítás után a tömlő nélküli kerekeknél simán ki lehet mosni, de a tömlőkböl is kijön a jobb anyag.
A Manual elvileg ugy kezdi (bár a clymer -ben még a kétdugattyús nincse benne) hogy szedd le a kereket, de majd megnézem még nem vizsgáltam meg ilyen szempontból.
Fékfolyadékot nem fogom bántani, betét csere miatt meg nem kéne hogy levegő kerüljön a rendszerbe, a folyadék meg 1 éve volt lecserélve nem kell még majd csak jövőre.
Így látatlanban nem vagyok meggyőződve, hogy le kell szedni a kerekeket. Ha leszeded a kereket, az tárcsával együtt jön... A nyerget kell leszedned, ehhez, ha válla van a tárcsának, akkor kicsit alá kell feszíteni a betétnek, a dugattyú visszanyomása céljából.
Szerintem célszerű a fékfolyadéktartályból kivenni valamennyi folyadékot, mert kell a visszapréseltnek a hely. ha kicserélted a betétet, akkor csinálj egy folyadékcserét, és légtelenítést... Utána féktisztító spray használata indokolt, és óvatos bejáratás, mert a fékhatás furcsa lesz...
Az elsõ. A szélesebbik. A kisebb az enyémre való (második link). A te féknyergeden két kisebb dugattyú van, a korábbiakban egy darab, nagyobb átmérõjû. A képed alapján a tied az új nyereggel szerelt.
Az az üvegcsövecske a reed relé. Az egyik lemezke mágnesezhetõ anyagból van, amikor vele szemben van épp a mágnes, akkor zárja az áramkört. Szemmel nem lesz látható a baja, muszáj megmérni.
Nekem ebayes van, USA-ból, 7600 Ft volt a két szett. Semmi panasz. Szinteres, eddig kopás nyomát nem látom, 5000 körül van benne és elég lineáris a fékerõ. Csak nagyon cibálva blokkol.
Szétkaptam a kilométerórát.
Középen van egy széles kipattinható kis műanyag amibe a zöld-fehér meg egy feket vezeték megy bele.
Az jell hogy legyen az, bevilagitva ott van egy kis mágnes ami forog.
A kis kipattintott izén egy zöld cucc van ami olyan mint egy üveg biztosíték de mégsem az, mert középen két kis fémlemez van egymás fölé lapolva minimális távolságra egymástól.
Nem találom sehol a multiméterem nem tudtam megmérni, csak szemrevételezés volt de látszólag minden ok az órában is, a kapcsolóban is ott a vezeték, érintkezési hibára vagy korrózióra utaló jeleket nem láttam.
"Oszt" mégse müxik :)
A Hondát meg le kellett csendesítenem másik helyen, pedig közel se volt ilyen gyilkos a hangerő. De mi mindenre nem jó az a macskaeledeles doboz, ha pont jól beleszorul a csőbe...
A Shadow egy óramű, már szinte unalmas, annyira nincs semmi hisztije. Ahogy húzod neki, úgy megy: semmi rendetlenkedés, remegés, vibráció. Épp mint egy villanymotor.
csak mert a honda shadow ami már tényleg jól néz ki meg nem láncos az hasonló árban van mind a hd sportster.Bár most ezzel a rázás+csavar lazulással elvettétek a kedvem tőle
Motorgumi szerelés, motorból ki-, beszereléssel, centírozással, speciális motoremelőn küllős vagy ragasztott súllyal. (nettó 2.500 Ft kerekenként) Az bruttó 3125 Ft / kerék.
Azt mondják vannak amit semmit sem érnek, mint a Prevent, vannak amik nagyon jók.
Volt olyan, amelyik öt lyukat tömített.
Javítás után a tömlő nélküli kerekeknél simán ki lehet mosni, de a tömlőkböl is kijön a jobb anyag.
Fékfolyadékot nem fogom bántani, betét csere miatt meg nem kéne hogy levegő kerüljön a rendszerbe, a folyadék meg 1 éve volt lecserélve nem kell még majd csak jövőre.
Szerintem célszerű a fékfolyadéktartályból kivenni valamennyi folyadékot, mert kell a visszapréseltnek a hely. ha kicserélted a betétet, akkor csinálj egy folyadékcserét, és légtelenítést... Utána féktisztító spray használata indokolt, és óvatos bejáratás, mert a fékhatás furcsa lesz...
Autószerelő tanuló koromban rengeteget csináltam, de motoron még soha :)
Elviekben.
- Első Kerék le
- Betétek kiszed
- Csavarhúzóval a dugattyúkat finoman visszanyomni
- Új betétek be
- Kerék vissza
Kihagytam valamit ?
Divat még megreszelni, megköszörülni az éleit a betéteknek ? Régen csináltuk.
Fene ezekbe a motorszámokba, nagy a kavar, egyik oldal a 4FY -ra ezt jelöli a másik azt. Az egyik 94 -es, a másik 93 jelöli a 4FY -t :))
Nem is tudom nekem melyik betét van
Ez
http://webshop.langauto.hu/lis...
Vagy ez ?
http://webshop.langauto.hu/lis...
Ha jól emlékszem a második, 4FY a motorkód elvileg ahhoz a második való.
Szétkaptam a kilométerórát.
Középen van egy széles kipattinható kis műanyag amibe a zöld-fehér meg egy feket vezeték megy bele.
Az jell hogy legyen az, bevilagitva ott van egy kis mágnes ami forog.
A kis kipattintott izén egy zöld cucc van ami olyan mint egy üveg biztosíték de mégsem az, mert középen két kis fémlemez van egymás fölé lapolva minimális távolságra egymástól.
Nem találom sehol a multiméterem nem tudtam megmérni, csak szemrevételezés volt de látszólag minden ok az órában is, a kapcsolóban is ott a vezeték, érintkezési hibára vagy korrózióra utaló jeleket nem láttam.
"Oszt" mégse müxik :)
Első Fékbetétek szinte nullán, bazz még jó hogy megnéztem a túra előtt, 5000km már tuti nincs bennük.
Ki mire esküszik ?
Nekem asszem Lucas került bele 25-27 ezerrel ezelőtt mostanáig bírta.
Ilyesmi:
http://youtu.be/M0algDWJL4w
A Hondát meg le kellett csendesítenem másik helyen, pedig közel se volt ilyen gyilkos a hangerő. De mi mindenre nem jó az a macskaeledeles doboz, ha pont jól beleszorul a csőbe...
http://totalbike.hu/tesztek/xl883std/
Motorgumi szerelés, motorból ki-, beszereléssel, centírozással, speciális motoremelőn küllős vagy ragasztott súllyal. (nettó 2.500 Ft kerekenként) Az bruttó 3125 Ft / kerék.
CM 2 hátsó: 22 600
CM 1 első (diagonal): 10 500
Szumma: 39 350 Ft.
megnézem a gugliban hol vannak utána sztem telefonálok. :)