Nincs az annyira eldugva. Itt van két kép.
Leveszed az úszóház fedelét, eltávolítod az úszót és hozzáférsz a fúvókaházhoz. Azt két csavar tartja (pirossal bekarikázva), kihajtod őket valamint a főfúvókát és le tudod venni. Alatta a rézcső tövében lesz az O-gyűrű.
Éppenhogy feljebb, hogy korábban jelezzen. Találkoztam ilyennel, el volt kissé görbülve a fémlemez, amin az NTK ül. Függőlegesbe hajlítottuk és pontos lett.
Úgy jött elő a hiba, hogy a fazon szemből tankolt szinte üres tartályba, a benzinsugár meg elnyomta a lemezkét. Utána nem mért jól.
Nocsak, van erre lehetőség ?
Amennyire tudom ugy mukodik, hogy egy NTC vagy PTC ellenállás amit a benzin hűt, és amikor már nem ér bele a benya hogy hűtse akkor ebből kifolyólag változik az ellenállás és kigyullad a lámpa.
Hogy lehetne ezen változtatni mármint az érzékelőt kellne egy kicsit lejjebb tenni nem ?
Magát a karbit nem szedte szét csak a fedeleket szedte le. Mind az úszó ház oldalon mind a membrán oldalon. Amúgy mikuni karbim van porlasztófűtéses az elmondásotok alapján.
Sajnos a membrán oldal szerelésénél pont nem voltam jelen de ott is kivette a membránokat, ellenőrizte, meg a közepükből kihúzott egy nagy rugót amiben a súber tű is volt. Kompresszorral az is kitakarította.
Az úszó oldalon magát az uszót vette ki, azt a kis túszelepet ami az úszóhoz kell beakasztani. Aztán egy fémdarabot amiben a fúvókák vannak. Alattavan egy tömités és az alatt meg az o-gyűrű.
Sajnos nem tudom a szakmai nevüket de figyeltem mit hogyan mókol amennyire lehet.
174-179km között kezd el az egyik karbi már ürülni, de atomóra pontosan , így kb. 5.6 a fogyasztás ami stimmel a gyári érékkel.. Úgy 185-190 körül gyullad ki a lámpa.
Az hogy ennyire pontos számomra azt mutatja hogy a kicserélt gyűrűk jol tomitenek, előtte vagy 20-30km -es intervallumban mozgott hogy épp mikor kellett tartalékra tenni.
Hát lehet ellőteerre sajnos nem tudok választ adni. Talán csak annyit hogy óvatosan kezelte az alkatrészeket nem hajlíthatott vagy ilyesmi , de nem is mérte az úszó magasságát.
Mindentől független a motor úgy veszem észre jól dolgozik erő is van benne mindezt 2 személlyel természetesen. A váltóval is kezdek békét kötni mert nehéz volt vele váltani. Pl honda shadownál olyan mintha vajban taposnék , ellenben a viragónál határozottabban férfiasabban és érzéssel kell kezelni figyelni melyik fordulaton szereti a váltást. Különben nehéz kezelni ... ezek a tapasztalataim.
A 750-essel kapcsolatban O-gyűrűztünk, így annak a mérete neked nem fog segíteni. Pesten az Oring Kft. boltjában kapsz neked megfelelőt, de ha eddig is jól zárt a tömítés, most se hiszem, hogy az lesz a baj. Az úszószintet nem lőhette el a koma?
Nem mondhatni hogy az átlagos 1-2 percnél többet állnék a lámpánál , szivatózás nálam csak pillanatnyi kb 2 mp mig letolom a kart feltolom a kart. majd gyujtás. Utána alapjárat és finoman ép hogy húzom neki a gázt míg egy picit meglangyul a henger. Utána hagyom kb 1,5 percig ketyegni.
A gyertyákra ma délután ránézek milyen állapotban vannak.
Mikor karbitisztitás volt a szerelő megjegyezte mikor leszedte az úszó felőli oldalt hogy a gumigyűrű ami a súbertű körül van kicsit már elrenyhűlt ,de azt is elképzelhetőnek tartja hogy nem belevaló. Mikor visszatette megjegyezte hogy úgy nézz ki jól tömít . A fogyasztás emelkedés ezután a szerelés után volt tapasztalható. Legalábbis így vettem észre. Már korábban olvastam nálatok hogy hasonló problémákkal küzködik valaki . És pár forintos gumigyűrűről van szó. Ennek kellene a pontos mérete mert nem találom ezt a hozzászólást. Meg hát hogy hol lehet ilyet szerezni ? Esetleg vállalja e valaki ha van feleslege elpostázna nekem pár db ot :) ? Még ha nem is ez a hiba jó ha van tartalékban .:)
Egy olyan kérdésem volna hogy 1998as xv 535 , 2 személlyel napi használatban 2x5km es szakaszonként városban (melo oda vissza), heti 110 km - ként megtett út során fogyaszthat e 7 litert . Vagy ez a fogyasztás magas ?
Úgy tudom a gyári fogyasztás 4,5-5,5 körül kell hogy legyen.
A műszert nem nyelezem , alacsonyabb tartományokban használom gyakran 50-60km / óra ritkában 70km /óra.
én 85 kg vagyok és asszony is nyom vagy 70 et :) +-10kg csomag.
igazából olyan mintha lassabban tekerne.De nem vagyok benne biztos,mert máskor pöcre indul.A törött saru tudom h nem oké...de tavaly akkor tört le amikor először nem indult,és ki kellett vennem.Bár valószínű h már akkor be volt repedve..mert nem erősen csavaroztam...
Amikor nem indul, akkor mi történik pontosan? Teker az önindító rendesen, normál sebességgel, csak nem pöccen be a paripa? Vagy esetleg indítózáskor nyekken egyet-kettőt lassan és ennyi?
A törött saru mindenképpen egy elég gyenge pont, ugyanis ha kicsi a keresztmetszet, amin az áram át tud haladni, az termikusan és villamosan is megterheli az akksit.
igazából nekem is minden sejtem azt súgja hogy vagy varta vagy banner...főleg h nem akarok megint szívni..mondjuk jövő nyáron.mert ha csak mit tudom én 2 év múlva 1x csak beszarik..akkor az ok.akkor ennyi.de az h 1x-2x nem indul...és pont olyankor amikor nagyon kéne h induljon ..az nagyon nem hiányzik.
Figyu, pajti... Mindent Kínában gyártanak szinte. A minőségbiztosítás a nem mindegy. Kínai és kínai közt is vannak fényévnyi különbségek, lásd Adidas cipő (made in china) és Recebook cipő. Ugyanabban az országban készülnek, mégis 2 év különbség van élettartam szempontjából.
Elektronikai iparban dolgozom, tele vagyunk kínai beszállítókkal. Ha valamit hibásan gyártunk le, mert a beszállított motyójuk szar minőségű, a nyakukba varrjuk a kárt és ütjük az asztalt. Erre ők küldenek jobban sikerült alkatrészeket, mert ha nem, veszünk mástól alkatrészt, amit ők nem szeretnének. Ha a jobb eresztés még mindig nem megfelelő, újra reklamálunk. Ez addig megy, amíg nem kapunk válogatott minőségű, kifogástalan árut tőlük. Persze a minőséget folyamatosan ellenőrizni kell, mert van, hogy 100 raklap jó cuccba becsempésznek 1-2 adag gyenge minőségűt, hogy ne maradjon a nyakukon. Ravasz kis fazonok ezek. :)
A kínaiak ilyen fajzatok, kísérleteznek, hogy meddig mehetnek el a vevőnél: ha el tudják adni neked a szart reklamáció nélkül, akkor azt kapsz. Ha hisztit csapsz, mert trágyát küldtek, akkor kapsz egy fokkal jobbat. Ha azzal beéred, akkor jó, ha tovább hisztizel, akkor nagy duzzogva megkapod a tuti árut.
A nagy cégek, mint a Varta, akik ügyelnek a hírnevükre, bizony nem hagyják annyiban, ha szar minőségű cellákat gyárt nekik a kínai alvállalkozó. Ha hajlandó a motyót a nevére venni egy ilyen hírnevű cég, akkor biztosan nem egy kategória a Poweroad akksival.
Köszönöm mindenkinek a válaszokat, meglátom, mire jutok. A "lehet, hogy sok a keverékben a benya" is jó meglátásnak tűnik, mert pl. a moci reggel 10kor szivató használata nélkül pöccre indult tegnap, de egyébként sem nagyon kell a szivatót használnom...
Viszont most jöttem vissza egy aksi boltból...elvileg vartát forgalmaznak..gyakorlatilag lebeszéltek a vartáról..illetve azt mondták hogy mind1 hogy milyen márkát vesz az ember,mert mind1-iket Kínában gyártják már.
És mindegyik 2 szezont bír ki..és mindegyikre fél év gari van.Elég meggyőzőek voltak...viszont az is lehet h csak azért van az egész,mert épp nincs náluk ilyen varta.És lehet hogy így akarják eladni az olcsóbb "márkákat".
Most nem tudom mi legyen...ma sem indult,pedig 8 fok is volt simán..szal már nagyon szar.Szerencsére otthonról jöttem,és a garázs bejárónk lejtős,így aztán betudtam gurulni vele.
Mindenképpen venni akarok egyet...de már nem tudom hogy érdemes-e 2x annyiért venni.
Leveszed az úszóház fedelét, eltávolítod az úszót és hozzáférsz a fúvókaházhoz. Azt két csavar tartja (pirossal bekarikázva), kihajtod őket valamint a főfúvókát és le tudod venni. Alatta a rézcső tövében lesz az O-gyűrű.