Az porlasztófűtés lesz, az enyémen van ritka mint a fehér holló, pedig az enyém elvileg Német példány, persze ki tudja hol helyezték anno forgalomba először.
Egyes piacra készült példányokon van, másokon nincs. A porlasztófűtés segédberendezése. Hűvösebb, párásabb tájakra szánt motorokon volt ez alaptartozék.
Mivel annyi motor jött be hazánkba külföldről az elmúlt tizen-egynehány év során, hogy lehetetlen követni, az életben nem tudjuk meg, hogy volt-e rajta vagy sem, ha valaki leszedte.
Előzetesen csak annyit, hogy 1997-es nem lehet a motor. Pontosat csak teljes motorszám alapján mondhatok. Alsó hangon egy tízessel öregebb kell legyen.
Tömítést készletben kapsz, a biker-world.hu-n jó eséllyel van.
Hali! Írtam tegnap, hogy 12L-es fogyasztásom volt, 1 henger nem ment. Ma gurultam 600km-t és nem evett 4L-t. Szerintem egy ezres motortól ez nagyon jó. Egyre jobban szeretem ezt a gépet. Igaz előjött egy kis probléma, egy kis olajszivárgás a baloldali dekninél. Nem tudom eldönteni, hogy a tömítés, vagy a kuplung szimeringje-e. Tudja valaki hol lehet kapni tömítést a blokhoz? Mi a kuplunk szimeringjének a mérete XV1000 2AE 97-es. Köszi előre is!
Üdv. Nekem 535-ösöm van, és ahogy az elözö hozzászóló irta , a baloldali tojásban nekem sincs semmi. Kérlek áruldmár el hogy mi az a levegö hömérséklet érzékelö, mire szolgálna ha benne lenne. mert a hiánya nélkül is tökéletes a jármü. Egyáltalán szükség van rá.
Nem tudom mi lehet ez az "elhajlás" dolog, mert ne feledjük, hogy ez egy nagy utánfutással rendelkező futómű, pl egy naked motorhoz képest így az egyenesfutásból való eltérítés nehezebb... sejtelmem sincs, mit érezhetsz, mert én 110-es tempónál is rendesen bedöntöm a gépet ha kell, ilyen gondom sincs.
Leszedtem a baloldali fényes "légszűrő" fedelet, tök üres alatta, nincs ott semmi. Viszont bemegy két gumicső, mindkét karburátor bal oldali tetejéből 1-1. A semmiben végződnek. Ez nem gáz?
a mocim az utóbbi időben azt csinálja, hogy kb, 40 percnyi közlekedés (főleg budapesti, kicsit tötyögős után), szóval szerintem ha már jól bemelegszik, akkor elkezd egy kicsit ki-kihagyni, rángatózni. Tegnap ez már odáig fajult, hogy amikor ráhúztam a gázt, nem gyorsult, csak hörgött. Aztán jól lett,de azért nem vagyok nyugodt.
Szóval ma megnéztem a gyertyákat. Természetesen zavarszűrős gyertyapipában NGK BPR6ES gyertya van, ami ugyebár zavarszűrős, mint azt Blackiex olyan jól összefoglalta. A gyertyák szerintem kormosak, de mivel nem igazán láttam még eddig gyertyát, így lefényképeztem őket. (Az egyik az első, a másik meg a hátsó). Szóval első körben vagy kiherélem a pipákat, vagy megvárom, hogy megjöjjenek a régóta nyűglődő gyertyáink ;) vagy veszek simán egy zavarszűrőtlen párost azok közül amiket már ajánlottatok...
Mit gondoltok?
Harmadik alternatív megoldás: veszel rá középsztendert. Készül hozzá utángyártott, de asszem csak a Louis-nál kapható ás 160 euró körüli az ára.
Egy szemfüles kolléga LS 650-re szerelt fel két db. Simson oldaltámaszt valami trükkös módon mindkét oldalra, így hidalva át a középtámasz hiányát. Egyik lehajt, motor rádönt, másik lehajt, motor ráhúz... :D
Ha max 12Ah-ig jó, akkor autóhoz kicsit kevés. Nem néztél rajta félre valamit? Nem lehet, hogy a töltőárama max 12A? Mert akkor oké, hogy nem az igazi motorakksihoz. Motorhoz a gyorstöltők is max. 6 A-es áramra vannak korlátozva, mert elforralná a savat pikk-pakk.
Üdv. Ha esetleg valakinek szüksége van egy nagyonjó akku töltőre elviheti. Eladtam az autómat és ez megmaradt. Max 12-Ah ig jó. Azt mondták többen hogy motor akksihoz ez nem jó, nemtudom miért.
Ha valakit esetleg érdekel a vas, szóljon. Barátomé a vas, tudok intézni kedvezményt, képet/videót mutatni.
Mivel annyi motor jött be hazánkba külföldről az elmúlt tizen-egynehány év során, hogy lehetetlen követni, az életben nem tudjuk meg, hogy volt-e rajta vagy sem, ha valaki leszedte.
Tömítést készletben kapsz, a biker-world.hu-n jó eséllyel van.
A tieden lehet, hogy magas a gyertya hőértéke, vagy sok a keverékben a benya.
minden csavar stabil, nem lötyög a kormány, csak nagyobb sebességnél érződik ez az elhajlás, amiket leírtam...
Másnak nincs ilyen tapasztalata 535-el?
a mocim az utóbbi időben azt csinálja, hogy kb, 40 percnyi közlekedés (főleg budapesti, kicsit tötyögős után), szóval szerintem ha már jól bemelegszik, akkor elkezd egy kicsit ki-kihagyni, rángatózni. Tegnap ez már odáig fajult, hogy amikor ráhúztam a gázt, nem gyorsult, csak hörgött. Aztán jól lett,de azért nem vagyok nyugodt.
Szóval ma megnéztem a gyertyákat. Természetesen zavarszűrős gyertyapipában NGK BPR6ES gyertya van, ami ugyebár zavarszűrős, mint azt Blackiex olyan jól összefoglalta. A gyertyák szerintem kormosak, de mivel nem igazán láttam még eddig gyertyát, így lefényképeztem őket. (Az egyik az első, a másik meg a hátsó). Szóval első körben vagy kiherélem a pipákat, vagy megvárom, hogy megjöjjenek a régóta nyűglődő gyertyáink ;) vagy veszek simán egy zavarszűrőtlen párost azok közül amiket már ajánlottatok...
Mit gondoltok?
Egy szemfüles kolléga LS 650-re szerelt fel két db. Simson oldaltámaszt valami trükkös módon mindkét oldalra, így hidalva át a középtámasz hiányát. Egyik lehajt, motor rádönt, másik lehajt, motor ráhúz... :D